نامه سازمان خيريه سرچ فانديشن استراليا، به کميساريا حقوق بشر سازمان ملل متحد، در محکوميت اعدام حجت زمانی
خيريه سرچ فانديشن،, يک سازمان غير انتفاعی در استراليا می باشد که برای پيشبرد دموکراسی و عدالت اجتماعی و حفظ محيط زيست فعاليت می کند. سازمان خيريه سرچ فانديشن به طور جدی درگير کمپين های ضد جنگ می باشد و برای چندين سال است که از اپوزيسيون دموکراتيک ايران برای مقابله با تهديدهای اتمی رژيم ايران وبراي پيشگيری از يک تقابله نظامی اتمی حمايت می نمايد.
نامه اعتراضی سازمان خيريه سرچ فانديشن از استراليا, به خانم لوئيس آربور, مسئول کميسرای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد, در محکوميت اعدام ناجوانمردانه مجاهد قهرمان حجت زمانی
خانم آربور محترم
خيريه سرچ فانديشن, يک سازمان غير انتفاعی در استراليا می باشد که برای پيشبرد دموکراسی و عدالت اجتماعی و حفظ محيط زيست فعاليت می کند. سازمان خيريه سرچ فانديشن بطور جدی درگير کمپين های ضد جنگ می باشد و برای چندين سال است که از اپوزيسيون دموکراتيک ايران برای مقابله با تهديدهای اتمی رژيم ايران وبرای پيشگيری از يک تقابله نظامی اتمی حمايت می نمايد.
ما از کميسرای عالی حقوق بشر سازمان ملل درخواست می نمائيم که بطور قوی و عمومی اعدام زندانی سياسی , آقای حجت زمانی را که درزندان گوهردشت, نزديک شهر تهران ودرتاريخ 7 فوريه انجام گرفته است را محکوم نمايد.
مسئولان زندان تاکنون از تحويل دادن جسد اقای حجت زمانی به خانواده ايشان سرباز زده اند و اکنون زندانيان سياسی ديگر را که از تاريخ 16 فوريه دراعتراض به اعدام حجت به اعتصاب غذا دست زده اند را تهديد به اعدام نموده است. مسئولان زندان, ديگر زندانيان اعتصابی را به بهانه اينکه در زندان دارای اختلافات درونی هستند, به مرگ تهديد کرده اند.
سکوت و عدم اقدام فوری دربرابر رژيم ضد بشری آخوندهای حاکم درايران تنها آخوندها را تشويق می کند که بيشتر به سرکوبی و کشتن و شکنجه مردم ايران اقدام نمايند.
اعدام حجت زمانی را بايد بخشی از پاسخ انتقامی رژيم تهران به فشارهای بين المللی برعليه فعاليتهای اتمی آنان ديد.حجت زمانی در موقع اعدام 31 ساله بود. حجت تا سال 1996 به شغل معلمی در روستاهای اطراف ايلام مشغول بود, تا هنگامی که ازسوی رژيم ايران مورد تهديد دستگيری و زندان, به دليل هواداری از سازمان مجاهدين خلق ايران واقع شد. حجت درسال 2001 دستگير و زندانی شد و از آن موقع تا زمان اعدامش بمدت چهارسال و نيم مورد شکنجه و زندان واقع گرديد.
درسال 2004 دادگاه قضائی ايران, حجت را به اتهامات واهی و نادرست محکوم به چهار بار اعدام نمود و سپس اين حکم توسط دادگاه انقلاب به دو مرتبه اعدام و پرداخت خون بها کاهش داده شد. يکی از دو قاضی دادگاه انقلاب آخوند "غلامحسين محسن اژه ی" بود که درحال حاضر وزير اطلاعات رژيم ميباشد.
حجت فرزند سوم از خانواده زمانی بود که توسط رژيم به قتل می رسد. برادر بزرگتر حجت "خزعل زمانی", يک عضو سازمان مجاهدين خلق ايران درسال 1999 درکوههای ايلام به قتل رسيد ويکی ديگر از برادران حجت که عضو سازمان مجاهدين خلق ايران بود در ماه مارچ سال 2001 در همين ناحيه از کشور توسط ماموران رژيم به قتل رسيده است, بعلاوه عموی حجت بنام "عبدالله نادری" توسط ماموران رژيم درسال 1989 در زير شکنجه به قتل رسيده است. خانواده زمانی , يک خانواده شناخته شده در منطقه ايلام وهفت چشمه درغرب ايران می باشد و يکی از خانواده هايی می باشد که مورد هدف تعقيب رژيم مذهبی و ديکتاتوری آخوندهای تهران بوده است.
بر اساس اطلاعاتی که توسط شورای ملی مقاومت ايران ارائه شده است, حجت زمانی در زندان گوهردشت وتوسط علی حاج کاظمی و دونفر ديگر بنامهای ارجمند و سيد, اعدام گرديده است.
پيتر مورفی- مسئول خيريه سرچ فانديشن
20 فوريه 2006- برابر با 1 اسفند 1384

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________