اطلاعيه کميته بين المللي نجات ايرانيان: حجت زماني
آن زمان که بنهادم پا به راه آزادي ،
دست خود ز جان شستم از براي آزادي!

آزادگان !
در کمال تاسف و تاثر مطلع گرديديم که رژيم فاشيسم مذهبي حاکم بر ايران اقدام به اعدام يکي ديگر از زندانيان سياسي نموده است.
برابر اخبار منتشره زنداني سياسي حجت زماني در بامداد روز سه شنبه 18 بهمن بدست دژخيمان رژيم فاشيسم مذهبي ايران در زندان رجائي شهر واقع در شهر کرج در نزديکي پايتخت ايران بدار آويخته شد.اين زنداني سياسي ايراني از سال 1380 بمدت بيش از چهارسال و نيم در درون زندانهاي مخوف رژيم ايران در حبس بود.
حجت زماني که در تابستان سال 83 ، با راي شعبه ششم بيدادگاه انقلاب اسلامي ابتدا به چهار بار اعدام محکوم شده بود، در پايان سال 1383 بارديگر توسط يك شعبه 2 نفره از ديوانعالي رژيم ايران متشکل از" محسني اژه اي" و "نبي راجي" او را بارديگر به دو بار اعدام و پرداخت يك ديه كامل محكوم کردند.
زنداني سياسي اعدام شده از فعالين سازمان مجاهدين خلق ايران "نيروي اصلي اپوزسيون مخالف رژيم حاکم بر ايران" بود. پيش از اين نيز رژيم ايران اقدام به اعدام سه تن از اعضاي خانواده وي نموده بود. دو تن از برادران حجت زماني بنام هاي آقايان خزعل زماني وفلاح زماني ، همچنين دائي وي بنام عبدالله نادري قبلا بوسيله رژيم ايران بقتل رسيده بودند. آنها نيز از وابستگان به سازمان مجاهدين خلق ايران بوده اند.
برابر گزارشات منتشره و شواهد موجود، رژيم ايران در طول دوران حاکميتش بر ايران، دهها هزار تن از وابستگان و فعالين اين گروه آزادي خواه را در کنار هزاران تن ديگر از ايرانيان آزاديخواه اعدام نموده است. رژيم فاشيسم مذهبي حاکم بر ايران آنان را بدليل اينکه در مقابلش مبارزه کرده اند را زنداني، شکنجه و اعدام نموده است و هنور نير تعداد کثيري از آنان در اسارت رژيم ايران هستند.
حجت زماني در دوران اسارتش در زندانهاي رژيم ايران هم بر عليه بي عدالتي مبارزه مينمود. او چندين بار باتفاق ديگر زندانيان سياسي در درون زندانهاي رژيم ايران اقدام به اعتصاب غذا نموده بود.
حجت زماني از جمله مبارزيني بود که براي آزادسازي وطنش ايران از اشغال ملايان حاکم بسيار مبارزه نمود و فقدانش بدون شک تمامي آزاديخواهان جهان را متاثر ميکند.او پاره اي از قلب آزاديخواهان بود که در زندان رجائي شهر بدار کشيده شد.
حجت زماني جان خود را در راه آزادي از دست داد. بي شک نام او در کنار ديگر جانباختگان راه آزادي که بر عليه نقض حقوق بشر، ارتجاع، فاشيسم، نازيسم ، راسيسم ؛ بنياد گرايان و فاشيسم مذهبي جان باختند جاودانه خواهد ماند. ياد حجت زماني وتمامي جانباختگان آزاديخواه گرامي و جاودان باد!ما ضمن تسليت به خانواده آقاي حجت زماني، همرزمانش و ديگر مردم آزاديخواه ايران اعدام وي را قويا محکوم مينمائيم
ما توجه کميسار عالي حقوق بشر ، کميته حقوق بشر پارلمان اروپا و سازمان عفو بين الملل را به نقض روزانه حقوق بشر در ايران و تشديد اعدامها جلب ميکنيم، نگراني عميق خود را نسبت به در خطر بودن جان زندانيان سياسي در ايران اعلام ميداريم.
رژيم ايران پيش از اين به زندانيان سياسي اعلام کرده بوده که در صورت ارسال پرونده اش به شوراي امنيت سازمان ملل متحد آنان را اعدام ميکند. رژيم ايران قبلا بارها نسبت به قتل عام زندانيان سياسي بخصوص در طول سال 89 اقدام نموده است.
ما خواهان اعزام سريع نمايندگان کميسون حقوق بشر سازمان ملل متحد و ديدار از زندانها و ملاقات با زندانيان سياسي در ايران هستيم.
ما خواهان ازجاع پرونده رژيم به شوراي امنيت سازمان ملل متحد هستيم!
ما خواهان دستگيري و محاکمه سران رژيم ايران و همراهانشان در طول 27 سال گذشته بجرم سرکوب آزاديخواهان ، صدور تروريسم ، جنايت عليه بشريت و تلاش براي از ميان برداشتن تمدنهاي بشرمترقي هستيم و بر آن اصرار ميورزيم.
ما خواهان اخراج ديپلمات تروريست هاي رژيم ايران از سازمان ملل متحد و بستن مراکز جاسوسي و تروريستي رژيم ايران هستيم.
ما خواهان قطع حمايت اتحاديه اروپا و ديگر حاميان فاشيسم مذهبي از رژيم حاکم بر ايران هستيم.

کميته بين المللي نجات ايرانيان
IRAN SOS
15.02.06
www.iransos.com
iransos@wuk.at
WUK / IRAN SOS
Währingerstr. 59

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________