نامه انجمن فرهنگي ايرانيان مقيم ايالت ميسوري آمريكا به مسئول اول مجاهدين
استبداد مذهبي آخوندي يكي ديگر از رشيدترين و پاكبازترين فرزندان اين مرز و بوم را به شهادت رساند. مجاهد خلق حجت زماني, اين كوه مرد قهرمان كه در زندان گوهردشت دركرج زنداني بود را اعدام كرده است.
خواهر مجاهد صديقه حسيني, مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران
استبداد مذهبي آخوندي يكي ديگر از رشيدترين و پاكبازترين فرزندان اين مرز و بوم را به شهادت رساند. مجاهد خلق حجت زماني, اين كوه مرد قهرمان كه در زندان گوهردشت دركرج زنداني بود را اعدام كرده است.
رژيم ضدبشري و پليد آخوندي در سراشيبي سرنگوني از فرط استيصال و ضعف دست به چنين اعدامهايي ميزند.
اين رژيم بنيادگرا و تروريست پرور در واپسين ايام عمر ننگين خود و بعد از افشاگريهاي سازمان مجاهدين در مورد برنامه اتمي رژيم و پافشاري آن و ضرورت پردن اين پرونده به شوراي امنيت سازمان ملل,در منتهاي ضعف واستيصال دست به چنين فجايعي ضدمردمي و ضد انساني ميزند كه همانا اعدام رشيدترين فرزندان مجاهد مردم ايران است. باشد كه در فرداي آزادي ملت بزرگ و غيور و مجاهدپرور ايران از قيد اين رژيم فاشيست مذهبي, سركردگان و جنايتكاران در دادگاه خلق به جزاي اعمالشان برسند.
انجمن فرهنگي ايرانيان-آمريكاييان ميسوري آمريكا,اعدام مجاهد خلق حجت زماني را محكوم كرده و شهادت اين مجاهد خلق را به رهبر مقاومت و رييس جمهور برگزيده مقاومت و مسئول اول سازمان مجاهدين خلق و تمامي رزمندگان آزادي در شهر شرف, «اشرف», تسليت ميگوييم.
فنا و نابودي از آن ديكتاتورها در تاريخ بوده و خواهد بود.
مردم ايران همگام و همراه با مقاومت سازمان يافته شان در ارتش آزادي, ملاهاي حاكم بر ايران را به زباله دان تاريخ خواهند فرستاد.
با كشتن و اعدام هر ايراني ازاده و وطن پرستي, فقط عزم مردم ايران وسازمان پيشتازشان را در سرنگوني تام و تمام اين رژيم محكم تر و استوارتر ميكند.
سلام بر حجت زماني, روزي كه سلاح برداشت تا در برابر ظلم و ستم خميني ايستادگي كرده و تا آخرين لحظه زندگيش با اين رژيم بجنگد و مقاومت و پايداري كند.
سرفراز باد شوراي ملي مقاومت ايران.
بايدار باد ارتش آزادي بخش ملي ايران
درود بر رهبر مقاومت ايران و رييس جمهور برگزيده مقاومت ايران, مسعود و مريم رجوي
كسري نجات
انجمن فرهنگي ايراني- آمريكايي ايالت ميسوري آمريكا
18 فوريه 2006

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________