سيدني – آکسيون اعتراضي هواداران مجاهدين به اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني

روز، دوشنبه تاريخ 20 فوريه 2006، گروهی از ايرانيان آزاده وهواداران سازمان مجاهدين خلق ايران درشهر سيدنی استراليا دراعتراض به اعدام ناجوانمردانه مجاهد قهرمان حجت زمانی که بيش از 4 ونيم سال در زندانهای گوناگون ايران بسر برده بود و در دفاع از ديگر زندانيان سياسی، آکسيون اعتراضی را در مقابل دفتر مرکزی سازمان ملل در اين شهر برگزار نمودند.
خواسته های شرکت کنندگان دراين آکسيون اعتراضی همانگونه برروی پلاکاردها نوشته شده بود، ازاين قرار بود. " ما اعدام مجاهد قهرمان حجت زمانی را محکوم می کنيم". " ما از سازمان ملل می خواهيم که اين عمل جنايتکارانه را محکوم نمايد".
" ما از کميسيار عالی حقوق بشر سازمان ملل می خواهيم که پرونده نقض حقوق بشر رژيم ملايان را به شورای امنيت سازمان ملل ارجاع نمايد." " جان زندانيان سياسی ايران را، از خطر مرگ نجات دهيد."
ابتدا اکسيون اعتراضی امروز با يک دقيقه سکوت بياد شهيد مجاهد قهرمان حجت زمانی آغاز شد. سپس بروشورهايی که شامل خلاصه‌ای از زندگينامه مجاهد شهيد حجت زمانی وهمچنين موارد ديگر نقض حقوق بشر درايران بود، دربين عابرين پخش گرديد که مورد توجه فراوان آنان قرار گرفت. بعلاوه از بيانيه ای که پيرامون حذف نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست گروههای تروريستی تهيه شده بود با اشتياق آن را امضاء می کردند.
درپايان اين آکسيون اعتراضی، امضاهای جمع آوری به اتفاق آقای پيتر مورفی مسئول خيريه سرچ فانديشن و يکی از هواداران با ضميمه دو نامه اعتراضی که يکی از سوی خيريه سرچ فانديشن و ديگری از سوی انجمن دفاع از آزادی وحقوق بشر درايران – استراليا بود و در حمايت از زندانيان سياسی ايران ومحکوميت اعدام مجاهد شهيد حجت زمانی تهيه شده بود، به دفتر سازمان ملل در سيدنی تحويل داده شد .
مسئول مربوطه پس از دريافت و شنيدن خبر و مشاهده ی تصاوير و زندگينامه شهيد حجت زمانی، بسيار متاثرشد و قول مساعد داد که اين موضوع را بطورجدي پيگيری می نمايد وبه مسئولين بالاتر خود منتقل می کند.
انجمن دفاع از آزادی وحقوق بشر درايران- استراليا

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________