پيام مركز حقوق بشر براي قربانيان بنيادگرايي مذهبي در ايران
پيام مركز حقوق بشر براي قربانيان بنيادگرايي مذهبي در ايران، در ارتباط با اعدام ناجوانمردانه مجاهد خلق حجت زماني (وين – اتريش)
با بالا گرفتن بحرانهايي كه رژيم آخوندي در ايران و در خارج از مرزهاي ايران با آن روبرو است، و با شناخت از وسعت وحشيگري و دنائت آنها، شبهه اي وجود ندارد كه رژيم آخوندي پيوسته و با شتابي بيشتر از گذشته و در ابعادي بسا گسترده تر، به اقدامات ضدانساني خود بر عليه ايرانيان معترض و مقاوم در داخل و خارج از ايران ادامه خواهد داد.
در همين راستا بود كه مجاهد خلق حجت زماني، پس از حدود چهار سال و نيم اسارت در زندانهاي مخوف رژيم ملاها، ناجوانمردانه به جوخه هاي اعدام سپرده شد.
ايادي رژيم آشكارا رابطه بين ارسال پرونده اتمي اشان به شوراي امنيت ملل متحد و اعدام تمامي زندانيان سياسي را بيان كرده اند. اين شيوه شناخته شده آخوندها در برخورد با بحرانهايشان مي باشد. در سال 1367 نيز آخوندها در طول مدت بسيار كوتاهي بيش از سي هزار زنداني اسير مجاهد را به شهادت رساندند.
شهيد مجاهد خلق حجت زماني، شاهد ديگري است بر صلابت، شجاعت و استواري ايمان رزمندگاني كه جز آزادي ميهن و خلقشان، انديشه اي در سر ندارند.
تنگناي سياسي كه ملاها در اثر افشاگريهاي مكرر مقاومت ايران و بويژه سازمان مجاهدين خلق با آن روبرو شده اند، نابودي آنان را بهمراه خواهد داشت و از همين روست كه جلادان حاكم بر ايران تمامي توان و امكانات خود را در حذف فيزيكي هر عنصر مخالف خود، و علي الخصوص مجاهدين بكار خواهند برد، و به يقين اين حركت را تا آخرين لحظه حضور جهنمي اشان در خاك ايران زمين ادامه خواهند داد.
اين رژيم بايد از جامعه جهاني به شكل كامل طرد شود تا قدرت غصب شده از خلق قهرمان ايران به دست فرزندان مجاهد و مبارزش به آنان بازگردانده شود.
به رسميت شناختن حق مبارزه براي خلق تحت ستم ايران، فقط و فقط از طريق حذف برچسب تروريستي از نام سازمان مجاهدين خلق ايران ميسر است، و اين مهمترين و واضح ترين نشانه عدم پذيرش حكومت ترور و وحشت از جانب جامعه جهاني است.
خواست ما از جوامع حقوق بشري آنست كه در اين لحظات حساس با محكوم كردن قاطع كارهاي ضد انساني رژيم و خصوصاً اعدام مجاهدين و مبارزين سياسي اسير، پرونده نقض حقوق بشر اين جنايتكاران را به مراجع ذيصلاح بين المللي براي اعمال مجازاتهاي لازم بر عليه حكام ايران ارائه دهند.
مركز حقوق بشر براي قربانيان بينادگرايي مذهبي در ايران
(وين – اتريش)
2006-02-20
اول اسفند ماه 1384

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________