فراخوان تظاهرات در لاهه ـ سازمان جوانان آينده سازان فردا
سازمان جوانان آينده سازان فردا اعدامهاي رژيم ايران را محكوم مي كند.
سه شنبه 21 فوريه ساعت 5 بعدازظهر در ميدان (Het plein) در لاهه در مقابل پارلمان در يك تظاهرات در اعتراض به شكنجه و اعدام زندانيان سياسي و به ويژه اعدام آقاي حجت زماني، تعدادي از اعضاي خانواده هاي زنداني سياسي و شهداي مقاومت و نمايندگان سازمانهاي حقوق بشري و پارلمان هلند حضور خواهند جست.
حجت زماني از سال 2001 در زندان به سر مي برد، در زندان گوهردشت كرج به تاريخ 7فوريه اعدام شد. زماني و چند زنداني سياسي ديگر يك هفته قبل از اعدام ناپديد شده بودند. رژيم بعدا اعلام كرد كه زماني اعدام شده است. در مورد ديگر زندانيان سياسي اطلاعي در دست نيست. زندانيان سياسي هوادار مجاهدين خلق ايران در زندان اوين و زنجان به مرگ محكوم شده اند.
حجت زماني چهارسال و نيم شكنجه ها را در زندان تحمل كرد. علي حاج كاظم رئيس زندان گوهردشت، حكم اعدام را به اجرا در آورد. حجت قهرمان در سال 2004 به 4 بار اعدام محكوم شده بود و هنگام اعدام 31 سال سن داشت. دو برادر ديگرش در سالهاي 1999 و 2001 توسط رژيم شهيد شده بودند. پيشتر، دايي او در سال 1989 شكنجه و اعدام شده بود.
با اوجگيري بحرانهاي داخلي و بين المللي، رژيم ايران اخيرا تهديد كرده بود اگر برنامه اتميش به شوراي امنيت ملل متحد ارجاع شود، زندانيان سياسي را خواهد كشت، رژيم آخوندي قبلاً در سال 1988 به قتل عام زندانيان سياسي مبادرت كرده بود كه طي آن 30هزار زنداني سياسي كشته شدند. سياست مماشات اروپا شكست خورده و گنجاندن اسم مجاهدين خلق ايران در ليست سياه اروپا دست رژيم را بازگذاشته كه سركوب مردم ايران را افزايش دهد.
اعضاي سازمان جوانان آينده سازان فردا، جنايات وحشيانه را توسط رژيم ايران محكوم مي كند. اين سازمان اتحاديه اروپا و سازمانهاي حقوق بشري بين المللي را فرا مي خواند تا اين رژيم را محكوم كنند. ما از دولت هلند مي خواهيم كه اعدام حجت زماني را محكوم كند و به دولت ايران فشار بياورد تا به اين ترتيب ازاعدام ساير زندانيان ممانعت به عمل آيد. ما اتحاديه اروپا را فرا مي خوانيم اين اعدام جنايتكارانه و جنايات تروريستي رژيم را در يك دادگاه بين المللي محكوم نمايد.
انجمن جوانان آينده سازان فردا

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________