اطلاعيه هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران در واشنگتن دي سي
ما ايرانيان هوادار مقاومت تاكيد ميكنيم كه بي گمان تحريم اقتصادي و ديپلماتيك رژيم آخوندي و محاكمه سران جنايتكار آن بايد در دستور كار سازمانها و مجامع بين المللي قرار گيرد
هر شب ستاره اي را به زمين مي كشند و باز
اين آسمان غم زده غرق ستاره هاست
بر اساس اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران, رژيم ضد بشري آخوندي مبادرت به اعدام مجاهد خلق حجت زماني كه از 4 سال پيش در زندانهاي قرون وسطايي تحت شديدترين شكنجه هاي روحي و جسمي قرار داشت, نمود.
بدين گونه است كه سرنوشت مبارزه خلقي براي آزادي رقم مي خورد و تاريخچه اي سراسر رنج و شكوه و عظمت از بهمن 60 عاشوراي مجاهدين تا بهمن 84 با شهادت حجت ها راه ميگشايد و آينده ايراني آزاد و دموكراتيك را نويد ميدهد.
رژيم ضد بشري آخوندي از سر استيصال و زير فشارهاي داخلي و پيروزيهاي مقاومت در صحنه هاي بين المللي به دستور رئيس جمهور تير خلاص زنش پاسدار احمدي نژاد چكمه خونين به پا كرده و دست به اعدام پاك ترين و رشيدترين فرزندان خلق ميزندتا شايد چند صباحي بيشتر بر سر قدرت بماند.
ولي چه باك هر خوني كه ريخته ميشود و هر حجتي كه اعدام ميشود از تهران تا ايلام تكثيرميشود و به مثابه خون خدا در رگهاي رزمندگان آزادي جاري ميشود و انتقام تاريخي مردم در زنجيرمان را از اين جلادان در روز موعود مي گيرد.
به قول رزمندگان شهر شرف, اشرف
” هنوزم بهمنه بهمن ”
ما ايرانيان هوادار مقاومت تاكيد ميكنيم كه بي گمان تحريم اقتصادي و ديپلماتيك رژيم آخوندي و محاكمه سران جنايتكار آن بايد در دستور كار سازمانها و مجامع بين المللي قرار گيرد و دور نيست سرنگوني اين رژيم ضد بشري و روز حسابرسي تك تك دژخيمان آن.
درود بر حجت روزي كه زاده شد , و روزي كه سلاح به دست گرفت
و روزي كه شجاعانه فرياد زد :
شب قدر شود خدايا تو مقدرم بفرما كه نماز خون بخوانم به اذان تير باران
سلام بر خلق سلام بر آزادي
سلام بر رهبري مقاومت مريم و مسعود رجوي
هوداران سازمان مجاهدين خلق ايران - واشنگتن دي سي
28 بهمن 1384

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________