مراسم بزرگداشت حجت زماني در زندان گوهردشت برگزار شد
به‌گزارش رسيده از زندان گوهردشت، پس از اعدام زنداني سياسي مجاهد، حجت زماني، صدها تن از زندانيان زندان گوهردشت وهم بنديهاي او، مراسم بزرگداشتي براي تجليل از اين شهيد برگزار كردند. در اين مراسم بيش از 300تن از زندانيان هر سه بند گوهردشت شركت كردند.
به گزارشات رسيده 28 بهمن 1384 در اين مراسم بيش از 300تن از زندانيان هر سه بند گوهردشت شركت كردند.مقامات زندان گوهردشت سپس فروشگاه و آشپزخانه زندان را بستند تا زندانيان به آرد و شكر و امكان پختن حلوا براي مراسم دسترسي نداشته باشند.
وقتي تهديد كارگر نشد، حسينيان كه مسئول يكي از بندهاي گوهردشت است، براي فرونشاندن خشم زندانيان به ميان آنان رفت و سعي كرد با توضيحاتي آنان را به آرامش دعوت كند، اما وقتي تلاشهايش به نتيجه نرسيد، فرياد زد: «مگر چه خبر شده است. حالا اعدام شده كه شده».
با اين حال زندانيان گوهردشت به‌رغم تهديدها و ممانعتهاي دژخيمان مراسم بزرگداشت شهادت حجت زماني را باشكوه تمام برگزار كردند.
در زندان اوين نيز كليه زندانيان سياسي مجاهد و مبارز به‌منظور اداي احترام نسبت به حجت زماني سياهپوش شده و خود را براي برگزاري مراسم بزرگداشت وي، آماده مي‌كنند.
حجت زماني كه از سال 1380 بيش از 4سال و نيم در زندان تحت فشار و شكنجه بود بامداد روز سهشنبه 18 بهمن ماه، در آستانه عاشورا در زندان گوهر دشت‌,اعدام شد.
بر‌اساس يك خبر ديگر، به‌رغم گذشت بيش از يك هفته از اعدام حجت زماني، مقامهاي زندان از تحويل دادن پيكر او به خانواده و بستگانش خودداري مي‌كند.
خانواده حجت زماني به زندان گوهردشت، دادستاني و ساير ارگانهاي زيربط مراجعه مي‌كنند اما هيچ كدام جواب مشخصي نداده و آنان را سر مي دوانند.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________