رژيم اسلامي ايران، پس از سالها زجرکش کردن ، حجت زماني را اعدام کرد
خبرکوتاه اين که رژيم قاتلان ، حجت زماني يکي از فعالان مجاهدين را بامداد روز سه شنبه 18 بهمن ماه ، در زندان گوهر دشت اعدام کرد . حجت زماني بيش از 4.5 سال از عمرش در زندان گذشت و با وجودي که حکم اعدام داشت و طناب دار هر لحظه در انتظارش بود ، در زندان با نوشتن اطلاعيه و موضعگيري فعال نسبت به مسائل سياسي به مبارزه اش ادامه داد . رژيم اسلامي پيش از اين ، دو تن از برادرانش به نام هاي خزعل زماني و فلاح زماني را کشته بود و اين سومين فرزند خانواده ي زماني است که به دست رژيم کشته شده است .
او که 31 سال داشت ؛ بيش از چهار سال از عمرش زير حکم اعدام گذشت . بيش از چهارسال هر شب با کابوس مرگ به بستر رفت و هرشام برايش ، شام آخر بود و هر صداي پايي پيام آور مرگ .دير نيست زماني که سران و مسولان جنايتکار جمهوري اسلامي از جمله محسني اژه اي ( وزير اطلاعات رژيم ) که حکم اعدام حجت زماني را امضاء کرد ، در دادگاهي بين المللي محاکمه شوند و حکم نمايندگان مردم در باره ي آنها اجرا شود .
انسانهاي آزاديخواه !
اينک حجت زماني به جاودانگي پيوسته است و دريغا که دراين رژيم فاشيستي ، همچنان تعدادبسياري از زندانيان سياسي زير حکم اعدام ودر سايه ي مرگ به سر مي برند . انسانهاي شريفي چون خالد هرداني ، سعيد ماسوري ، شهرام پورمنصوري ، فرهنگ پور منصوري و... از هر طريقي که مي توانيد نسبت به اعدام حجت زماني اعتراض کنيد و براي لغو حکم اعدام زندانيان سياسي اي که در آستانه ي مرگ قرار دارند تلاش کنيد .

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________