اعدام حجت زماني را محکوم مي کنيم
بنا بر گزارشات رسيده، رژيم جمهوري اسلامي آقاي حجت زماني را در روز سه شنبه 15 بهمن 1384 به جرم هواداري از مجاهدين خلق اعدام کرد. آقاي زماني که از سال 1380 بيش از 4 سال و نيم در زندان تحت شديدترين انواع شکنجه هاي فيزيکي و روحي قرار داشت، در زندان گوهردشت کرج توسط فاشيسم مذهبي حاکم اعدام شد.
حزب سبزهاي ايران اعدام جنايتکارانه آقاي حجت زماني را محکوم مي کند. اعدام آقاي زماني که يک زنداني سياسي شناخته شده در سالهاي اخير در مجامع بين المللي بود، نشانگر تشديد سرکوب توسط رژيم بحران زده پاسدار- آخوندي و دولت احمدي نژاد است که با سرکوب سنديکاي کارکنان شرکت واحد در دور جديد به صورت ديوانه واري در حال اوجگيري است. رژيم ديکتاتوري مذهبي حاکم که از فشارهاي پرونده اتمي گزيده و از بلواي کاريکاتورها طرفي نبسته است، به سرکوب هر چه بيشتر روي خواهد آورد و چه بسا حتي دو خردادي هاي سابق و خودي هاي معترض را نيز به زير تيغ خواهد برد.
حزب سبزهاي ايران به همه احزاب سبز در کشورهاي مختلف و مجامع حقوق بشر بين المللي و همه نيروهاي اپوزسيون ايراني هشدار مي دهد که اعدام آقاي حجت زماني تنها يک اعدام و جنايت معمول نيست که رژيم در طي 27 سال گذشته مکررا بدان مشغول بوده است. اين روند شومي است که همگان بايد بصورت همبسته در مقابل آن ايستادگي کنند. رژيم جمهوري اسلامي در زير فشارهاي مختلف داخلي و بين المللي قابليت هاي جنايتکارانه بيشتري از خود به نمايش خواهد گذاشت که بدون اتفاق و همبستگي اپوزسيون و همه آحاد مردم، ابعاد دهشتناک اين جنايات بسا بزرگتر خواهد بود.
حزب سبزهاي ايران
26 بهمن 1384

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________