«حجت» پايداري و قاطعيت در برابر دشمن بشريت
باز هم برگي از تاريخ كشاكش سهمگين و حيرت‌انگيز مقاومت و مردم ايران با ديكتاتوري ضدبشري، از خون مجاهدين گلرنگ شد. سرانجام دژخيمان رژيم ضدبشري آخوندي، با اجراي حكم جنايتكارانه و ضدانساني اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني در روز 18 بهمن و در آستانه سالگرد عاشوراي حسيني و حماسه عاشوراي مجاهدين، او را به شهادت رساندند. سلام وفا و فدا و مقاومت و پايداري او بود كه دسيسه‌ها و توطئه‌هاي چندساله دشمن را با نثار جان پاكش درهم شكست.
وقتي جمعه گذشته 21 بهمن، در همين ستون نوشته بوديم كه مدتي است از زندان ربوده شده و نگراني همبندان و خانواده زندانيان را برانگيخته است، نمي‌دانستيم كه سه روز قبل‌تر از آن خون پاكش پيشكش عاشوراي حسيني، شده است. هم‌چنين نوشته بوديم كه دژخيمان زندان گوهر‌دشت، زندانيان مجاهد و مبارز را تهديد كرده‌اند كه در صورت ارجاع پرونده رژيم به شوراي امنيت ملل متحد، «همه را از دم تيغ» خواهند گذراند. درست همان شيوه‌يي كه در آستانه سركشيدن جام زهر و بعد قتل عام زندانيان سياسي در سال 67 پيش‌گرفته بودند. بارها گفتيم و تكرار مي‌كنيم گردنكشي و اعلام جنگ به جامعه جهاني آن‌روي سكه انقباض و گسترش بي‌سابقه سركوب در داخل به‌عنوان علامت مشخص سرفصل يكپايكي ديكتاتوري آخوندي است. هم‌چنان‌كه در بيانيه بيست و چهارمين سالگرد تأسيس شوراي ملي مقاومت تأكيد شد كه رژيم ولايت فقيه «شكافهاي موجود در رأس حاكميت را بسته و با روي كار آوردن احمدي‌نژاد، به منظور حفظ حاكميت فرتوت آخوندي، به تصريح به مردم ايران و به تلويح، به جامعه بين‌المللي اعلام جنگ داده است».حجت قهرمان يك انتخاب اتفاقي نبود. رژيم ضدبشري آخوندي يكي از مقاوم‌ترين و استوارترين در ميان زندانيان سياسي را براي اين جنايت انتخاب كرد. او از جمله پيشقراول چندين اعتصاب و اعتراض در زندان بود كه شرح پايداري آن بارها در سطح بين‌المللي بازتاب پيدا كرده و باعث اعتراض و توجه ارگانهاي بين‌المللي حقوق بشري نسبت به وضعيت زندانيان سياسي در ايران شده است. اما فراتر از اين، حماسه پايداري و دفاعش از آرمان و خط مشي سازمانش بود.
او كسي بود كه طي چهار سال اسارتش، همواره زير شديدترين شكنجه‌هاي روحي و جسمي قرار داشت و بارها دژخيمان آخوندي با شكنجه، تهديد، دروغ و دسيسه از او خواسته بودند كه تن به ندامت و تسليم بدهد و عليه سازمان و آرمانش موضع بگيرد. اما اين مجاهد قهرمان، با مقاومت شگفت‌انگيز و پايداري سترگش، داغ ننگ تسليم را در دل دشمن گذاشت و با نثار خون پاكش، «حجت» پايداري و قاطعيت در برابر دشمن بشريت گرديد. آري رژيمي كه دشمن بشريت است، رژيمي كه با توحش و تروريسم و صدور بنيادگرايي جهان را تهديد مي كند، قبل از آن و مقدم برآن با خفقان و سركوبي مردم محروم ايران با تعرض وحشيانه به كارگران و زحمتكشان و با شكنجه و اعدام پيشتازان راه رهايي، مي‌خواهد سلطه نامشروع خود را بر مردم ايران حفظ كند. مجاهدين خلق ايران از اين رو به آنتي‌تز و نيروي مقابله با اين رژيم ضد ايراني و ضد اسلامي تبديل شده‌اندكه در برابرش با پرداخت قيمت و فداي همه چيز خود، قاطعانه مي‌ايستند و سازش باچنين رژيمي را بر‌نمي‌تابند. هم از اين‌روست كه درقبال تاخت‌و‌تاز حكومت آخوندي و اعلام جنگ وگستاخي آن درقبال جامعه بين‌المللي نيز بر تنها راه درست كه همانا زدودن همه آثار سازش و مماشات و اتخاذ يك سياست قاطع است، تأكيد مي‌كنند

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________