اطلاعيه انجمن دفاع از عدالت و دمکراسي در ايران ـ كاليفرنيا،
در رابطه با شهادت مجاهد خلق حجت زماني
طبق اطلاعيه سازمان مجاهدين خلق ايران مجاهد خلق حجت زماني توسط دژخيمان آخوندي در روز 18 بهمن اعدام شد. اين خبر تاسف آور قلب هر انسان آزاديخواهي را به درد مي آورد. شهادت قهرمانانه حجت زماني بار ديکر بر دژخيمان آدمخوار آخوندي اين را ثابت کرد که مجاهد خلق را نمي توان از پا در آورد.
حجت زماني با ايستادگي و مقاومتش درس فدا و فاداري به عهد و پيمان که رسم مقاومت آزدايخواهانه مردم ايران است را بارديگر صد چندان زنده نگاه داشت.او به راستي تبديل به سمبلي شد که در طول مدت اسارتش با تحمل تمام شکنجه ها و فشارها در برابر دژخيمان سر خم نکرد و تا آخرين لحظه زندگي اش محکم و استوار بر ارزشهاي آزاديخواهانه مردم ايران ايستاد.
خون حجت بدون ترديد در رگان بسياري از ايرانيان آزاديخواه امروز جوشان است وهزاران حجت ديگرجاي او را پر خواهند کرد. انجمن دفاع از عدالت و دمکراسي در ايران در اورنج کانتي جنوب کاليفرنيا شهادت اين قهرمان آزاديخواهي را به خانواده وي ، دوستان و همشهريان او و به مقاومت سر فراز ايران تسليت مي گويد و بار ديگر بر عهد و پيمان خود براي ادامه راه حجت در جهت تحقق ارزشهاي دمکراتيک و آزاديخواهانه اي که او خونش را فديه کرد تاکيد مي کند.
دژخيمان آدمخوارآخوندي هم بايد بدانند که اين شهادت نه تنها در عزم ما خللي وارد نمي کند بلکه ما را در راهمان که همانا دفاع از خواسته هاي برحق مردم ايران است استوار تر مي کند.
درود بر روان پاک قهرمان مجاهد خلق حجت زماني
زنده باد آزادي، برقرار باد دمکراسي
انجمن دفاع از عدالت و دمکراسي در ايران
15 فوريه 2006 ، اورنج کانتي کاليفرنيا

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________