کميته دفاع از حقوق بشر در ايران (کانادا) اعدام مجاهد خلق حجت زماني را محکوم مي کند
سازمان مجاهدين خلق ايران امروز طي اطلاعيه اي خبر از اعدام آقاي حجت زماني، 31 ساله که از 4 سال پيش در زندانهاي قرون وسطايي رژيم اخوندها و تحت وحشيانه ترين شکنجه ها بود داد.
کيست که نداند در زندانهاي رژيم ضد بشري آخوندهاي حاکم بر ايران چه مي گذرد و بر سر زندانيان سياسي چه مي آيد؟ اين خبر البته بسيار غم انگيز است و همه وجدانهاي بشري از شنيدن اين اخبار به درد مي آيند.
کميته دفاع از حقوق بشر در ايران در چند سال گذشته با نامه نگاريها و شرکت در پنلهاي مختلف و تظاهراتهاي گوناگون عليه نقض حقوق بشر در ايران و بطور خاص وضعيت دردناک زندانيان سياسي و باز بطور ويژه زندانيان قهرماني که عليرغم همه شکنجه هاي جسمي و روحي براي شکستن اراده آنها در دفاع از آزادي مردم و امضاي توبه نامه گناههاي ناکرده مقاومت کردند، خطر اعدام و شکنجه اين زندانيان را به گوش مجامع جهاني رسانده است.
کميته دفاع از حقوق بشر در ايران به روان پاک حجت زماني درود مي فرستد واين جنايت سبعانه را به خانواده ايشان و مردم دردمند هفت چشمه و ايلام تسليت مي گويد.
کميته دفاع از حقوق بشر قاطعانه از تمامي مجامع بين المللي به ويژه شوراي امنيت سازمان ملل و شوراي حقوق بشر و کميسر آن خانم لوييز آربور و سازمانهاي مدافع حقوق بشر مي خواهد که اين جنايت وحشيانه رژيم آخوندي را محکوم کنند و با قاطعيت براي دفاع و حفظ جان ساير زندانيان در معرض خطر اعدام اقدام کنند.
بي گمان محاکمه سران رژيم آخوندي بخاطر جنايت عليه بشريت بايد در راس دستور کار اين مجامع و سازمانها قرار گيرد. دژخيمان رژيم بايد بدانند که دير يا زود چنين امري محقق خواهد شد و بايد تک به تک تاوان جنايتهاي خود راپس بدهند.
کميته دفاع از حقوق بشر در ايران، اتاوا – کانادا
چهارشنبه 15 فوريه 2006

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________