انجمن زنان براي زنان - آلمان
ياد مجاهد قهرمان حجت زماني گرامي باد
روز گذشته اطلاع يافتيم كه يكبار ديگر مجاهدي قهرمان ، جان خود را فداي آزادي مردم ايران كرد . حجت زماني پس از 4 سال زندان و با تحمل انواع شكنجه ها و فشارها ، در اوج قهرماني و با روحيه اي سرشار از مبارزه جويي و پايداري عليه حكومت فاشيستي مذهبي ايران ، به شهادت رسيد .
رژيم آخوندي بايد بداند شهادت اين مجاهد استوار، عزم همه ايرانيان آزاده را بر مبارزه شان عليه حكومت سراسر جنايت آخوندي جزم تر كرده است . رژيم ضدبشري آخوندي كه در بن بست داخلي و خارجي قرار گرفته است ، وامانده تر از هميشه به زندانيان وعده اعدام در صورت ارجاع پرونده اتمي رژيم به شوراي امنيت ملل متحد را داده اند و ميخواهند يكبار ديگر تراژدي قتل عام زندانيان در سال 67 را تكرار كنند .
البته مردم ايران ميدانند كه اين ترفندها و اقدامات جنايتكارانه ، تنها نشان دهنده ترس از سرنگوني و از هم پاشيدگي اين رژيم است . ما از تمامي ارگانهاي حقوق بشري بين المللي و كميسيون عالي دفاع از زندانيان درخواست داريم كه اين تهديد رژيم ايران را جدي بگيرند و هرچه سريعتر بر فشارهاي بين المللي مبني برتوقف نقض حقوق بشر، شكنجه و اعدام زندانيان بيفزايند و رژيم ايران را بخاطر 27 سال جنايت عليه بشريت به پاي ميز محاكمه بين اللمللي بكشانند . ما انجمن” زنان براي زنان” در آلمان ، بارديگر اين جنايت سبعانه را محكوم ميكنيم و شهادت اين قهرمان مجاهد را به خانواده وي تسليت مي گوييم
26 بهمن 1384

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________