ونكور- اكسيون هواداران مجاهدين خلق دراعتراض به اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني
روز جمعه 17 فوريه در اعتراض به اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني آكسيوني ازطرف هواداران مجاهدين و ياران مقاومت در ونكور برگزار شد،. شركت كنندگان عكس شهيد سر فرازحجت زماني كه با گلهاي ميخك سرخ تزيين شده دردست داشتند.
شركت كنندگان با دردست داشتن عكس شهيد سر فرازحجت زماني كه با گلهاي ميخك سرخ تزيين شده بود و همچنين پلاكاردهايي به زبان فارسي و انلگيسي كه از سازمانهاي حقوق بشري و ارگانهاي مختلف خواستار محكوميت رژيم ضد بشري بودند با شعارهاي كوبنده شان فرياد خود را كه فرياد زندانيان مجاهد ومقاوم در بند است را به گوش مردم جهان رساندندشعارها همه در محكوميت رژيم آدمخوار آخوندي و حمايت از زندانيان سياسي محكوم كردن شكنجه و اعدام خارج ساختن نام مجاهدين از ليست آخوند ساخته تروريستي بود .
پس از اعلام برنامه سرود ايران زمين پخش گرديد درادامه يكي از زندانيان از بند رسته حامي مقاومت متني را در رابطه با اين جنايت ومحكوم كردن آن به زبان انگليسي براي حضار خواندند بعد از آن جمعيت شعارهاي كوبنده سر دادند در ادامه متني در رابطه با مجاهد والامقام شهيد حجت زماني خوانده شد در قسمت پاياني برنامه قعطنامه برنامه قرائت گرديد اين برنامه با اجراي دسته جمعي سرود قسم ساعت 1300 پايان يافت .

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________