سر انجام حجت هم به جاودانه فروغ ها پيوست
آی ستاره ستاره ستاره ،ای شب تيرگی را شراره
روشنی بخش شام اسيران بر ستيغ رهايی اشاره
با من از رقص آتش سخن گو وز زبانت بخوان صد ترانه
موج طوفان خون شهيدان ميدهد اين نويد، ستاره
آی ستاره دلم بی قراره بی قرار ازهوای بهاره
در تب و سوز عشق عزيزان روز و شب چون رخت شعله ور
هنور وجدان های آگاه و بيدارجنايت فجيعانه قتل و عام زندانيان سياسی را در مرداد ماه سال 1367 از ياد نبرده که بار ديگر تاريخ خون بار ايران شاهد جنايتی ديگر از اين نوع ميباشد.
حجت همچون سروی راست قامت طی چهار سال در مقابل تمامی فشارها و شکنجه های جنايتکاران ايستاد و سياوشگونه سر بدار شد و به جمع جاودانه فروغ ها پيوست،او بر طنابی بوسه زد که پيش از او هزاران نفر از همرزمانش بوسه زده بودند و بدينسان گوهر دشت گوهر ديگری را در آغوش گرفت.
خوشا به حال حجت که سربلند در جمع شهدا وارد شد و بدا به حال جلادان که لکه ننگ ديگری بر دامان کثيفشان نهاده شد و بار ديگر بر ذلت و خواری خود صحه نهادند.
دور نيست روزی که خون پاک حجت و حجت ها در آتش خشم مجاهد ان و رزمندگان آزادی ستان تبلور يافته و دودمان شيخ و شيخ صفتان را بر باد دهد. "و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون".
راستی کجايند آن بريده مزدورانی که دم از رحمت جمهوری اسلامی ميزدند و بر طبل دجال می کوفتند ونويد دهنده عفو و بخشش برای هواداران مجاهدين بودند.آيا خون سرخ حجت افشاگر اين توطئه شوم نميباشد،توطئه ايی که در انواع و اقسام ويترين های ايرانی و خارجی به نمايش گذاشته بود،و باز اين خون مجاهد خلق بود که بار ديگر ماهيت رژيم و تمام مزدوران او را نزد جهانيان افشاء کرد.
شورای شهر زوريخ شهادت مجاهد قهرمان حجت زماني را به مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران خواهر مجاهد صديقه حسينی , تسليت و تهنيت گفته و ضمن محکوم کردن اين جنايت ضد بشری ، تمامي سازمانهاي مدافع حقوق بشر در سراسر جهان را به‌محكوم‌كردن فشارها و اقدامات جنايتكارانه رژيم آخوندي عليه زندانيان سياسي مبارز و مجاهد فرامي‌خواند و از آنها مي‌خواهيم براي نجات جان ساير زندانيان سياسي، كه در معرض اعدام قرار دارند به‌اقدام عاجل مبادرت ورزند.
همچنين از ساير هموطنان خارج از کشور در خواست ميکنيم به هر ترتيب که ميتوانند ندای دادخواهانه زندانيان در بند ايران را به گوش جهانيان و محافل حقوق بشری برسانند و اقدامات سرکوبگرانه رژيم ضد بشری آخوندی را افشاء و خنثی نمايند.
زنده باد آزادی
درور بر رزمندگان ارتش آزاديبخش
ننگ ونفرين بر مزدوران وحاميان رژيم ضدبشری آخوندی
شورای شهر زوريخ_هواداران مقاومت
17 فوريه 2006
آدرس هايی که ميتوانيد با مراکز حقوق بشری تماس گرفته و برای نجات زندانيان سياسی درخواست کمک نماييد.
برای شکايت به عفو بين الملل به اين آدرس برويد:
صليب سرخ بين المللی(ژنو)
تلفن:++ 41 (22) 734 60 01
شکايت در مورد نقض حقوق بشر به کميساريای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
+ 41 22 9179022 Fax
کميسيون حقوق بشر سازمان ملل متحد
Fax: + 41 22 917 9011
کميسيونر حقوق بشر اتحاديه اروپا
Mr. Alvaro Gil-Robles

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________