تظاهرات اعتراضي به اعدام حجت زمانيدر شهر هامبورگ
روز شنبه 18 فوريه 2006، به دعوت شوراي ايرانيان هوادار مقاومت از شهر هامبورگ و برمن ، يک تظاهرات اعتراضي در مركز شهر هامبورگ و در محکوم کردن جنايت سبعانه رژيم ضد بشري آخوندها در ايران که مجاهد خلق حجت زماني را اعدام کردند برگزار شد.
اين تظاهرات با شعارهاي کوبنده تظاهرکنندگان شروع شد. سپس فردين ماهوتچيان اولين سخنران تظاهرات در قسمتي از سخنان خود گفت: از همين جا فرياد مي زنيم كه هواداران مجاهدين و مقاومت برحق مردم ايران تا آخرين قطره خون خود با پيماني كه با خلق خود بسته اند پايدارند و عزم جزم كرده اند كه بنيان اين رژيم منحوس و پوسيده ضدخلقي را بركند و آن را به گورستان تاريخ بسپارد ٍ . آقاي ماهوتچيان خطاب به دولتمردان گفت آنقدر با اين رژيم ضد بشري مماشات کرديد تا اينکه آنها اکنون به دشمن شماره يک خودتان تبديل شده اند. آيا باز هم به اين سياست مماشات ادامه خواهيد داد؟
شما بگوييد براي رهايي حجت چه کرديد؟ چرا و چرا جاي ظالم و مظلوم در تاريخ عوض مي شود و ما ميخواهيم اينجا با صداي بلند اعلام كنيم كه ما هركداممان يك حجت هستيم و تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خون خود با عهدي كه با خدا و خلق و رهبري خود بسته ايم خواهيم ايستاد.
سپس اطلاعيه سازمان مجاهدين و زندگينامه مجاهد شهيد حجت زماني توسط آقاي مهراب شهرياري براي شركت كنندگان در تظاهرات خوانده شد.
شركت كنندگان شعار مي دادند:
حجت-حجت راهت ادامه دارد،
مرگ بر رژيم تروريستي آخوندي، درود بر رجوي
شركت كنندگان در اين تظاهرات عكسهاي مجاهد شهيد حجت زماني و پلاكاردهايي در محكوميت اين عمل جنايتكارانه در دست داشتند، برگزار كنندگان اين برنامه در تظاهرات از دولت آلمان و مجامع بين المللي خواستار دخالت براي توقف اعدامها درايران شدندتظاهرات هواداران مقاومت درهامبورگ مورد استقبال شهروندان آلماني قرار گرفت و تعدادي از آنها با مراجعه به اكسيون، همبستگي خودشان را اعلام كرده و اعدام حجت زماني را محكوم كردند.
در پايان قطعنامه تظاهرات خوانده شد، اين قطعنامه ضمن محكوم كردن اين عمل جنايتكارانه و ضد انساني، از دبيركل ملل متحد، كميسرعالي حقوق بشر و تمامي سازمانها و ارگانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر خواستار محكوم كردن اين جنايت فجيع و اقدام فوري براي نجات جان ديگر زندانيان سياسي بخصوص زندانيان سياسي با حكم اعدام و زندانيان ناپديد شده، شده بود.
آكسيون هموطنان مان در هامبورگ مورد توجه رسانه هاي المان قرار گرفت. و به تهيه فيلم و گزارش از آن پرداختند.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________