زندانيان زندان گوهردشت كرج در اعتراض به اعدام حجت زماني دست به اعتصاب غذا زدند
خواهر حجت زماني همزمان با برگزاري مراسم سوگواري در خانه اش در هفت چشمه ايلام گفت، مسولان حكومتي به او خبر دادند كه حكم اعدام برادرش 10 روز پيش اجرا گذاشته شده است.
خانم سوسن زماني، خواهر شهيد قهرمان حجت زماني، همزمان با برگزاري مراسم سوگواري در هفت چشمه ايلام در مصاحبه با راديو فردا گفت:
بعد از مدتها سکوت، سرانجام که مسئولان قوه قضائیه جمهوری اسلامی به او اطلاع دادند که حجت زمانی در تاریخ 18 بهمن ماه اعدام شده است. وی می افزاید در باره چگونگی اعدام برادرش به او اطلاعی داده نشد.
خانم سوسن زمانی در حالیکه صدای عزاداری جمع کثیری از منزل وی به گوش می‌رسد، می‌گوید امروز (جمعه) برای تحویل گرفتن جنازه عازم تهران می‌شود.
سوسن زماني:" بله خبر گرفتيم، كشتنش.
گوينده: كي اين كار رو كردند؟
سوسن زماني: 18 بهمن.
گوينده: جنازه رو تحويل دادن؟
سوسن زماني: نه هنوز.
گوينده: كي قراره تحويل بدهند؟
سوسن زماني: امروز مي خواهند تحويل بدهند.
گوينده: پيش از حجت زماني دو برادر ديگر او به نامهاي خزعل و فلاح به ترتيب در سالهاي 1378 و 1379 در جريان فعاليت با سازمان مجاهدين خلق كشته شده بودند».
راديو فردا طي يك خبر ديگر اعلام كرد: زندانيان گوهر دشت در اعتراض به اعدام حجت زماني دست به اعتصاب غذا زدند.
زندانيان سياسي اين زندان در اعتراض به اعدام حجت زماني اعتصاب غذا كرده اند. به گفته اين راديو زندانياني كه در اعتصاب غذا به سرمي برند عبارت هستند از امير حشمت سازان، افشين با ايماني، ولي الله فيض مهدوي، اسد شقاقي، جعفر اقدامي و عليرضا كرمي خيرآبادي، آنها در اندوه از دست دادن زنداني هم بنداشان كه در زندان گوهر دشت بود با چشماني گريان و شرايط بسيار سختي مصمم اند كه اعتصاب غذا را ادامه بدهند در اعتراض به اين عمل غير انساني تمام زندانيان سياسي زندان گوهر دشت دست به اعتصاب غذا زده اند و از تمامي فعالين حقوق بشري چه در داخل و چه در خارج كشور مي خواهند كه براي نجات جان اين زندانيان اقدام كنند و پيشگيري كنند».

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________