انجمن دفاع از آزادي و حقوق بشر درايران- استراليا
خون حجت، پيام استواريست و ايمان واعتماد به باورهايش . باور به درخشيدن صبح صلح و عدالت وآزادي در ايران . پيامي که بسادگي ، قلب هر ايراني آزاديخواه را به تسخير خود در مي آورد و عقل هر انسان راد مردي را به تحسين برمي انگيزد.
گويند مگو سعدي چندين سخن از عشقت مي گويم و بعد از من گويند به دورانها
باز اين دژخيم پليد، از گلستان خلق، يک گل تازه رس، از هراسش ربود.
خون حجت، پيام استواريست و ايمان واعتماد به باورهايش . باور به درخشيدن صبح صلح و عدالت وآزادي در ايران . پيامي که بسادگي ، قلب هر ايراني آزاديخواه را به تسخير خود در مي آورد و عقل هر انسان راد مردي را به تحسين برمي انگيزد.
بي گمان رنج و شکنج اسارت، چنانکه سردار کبيرخلق شهيد موسي خياباني بيان نموده بود، نخواهد توانست که مجاهدين را در راه رسيدن به آمال و هدفشان که همانا برقراري آزادي و دموکراسي درايران است، باز دارد.حجت زماني مجاهد قهرمان، سرفرازانه و استوار چون کوهي از تحمل و رادمردي و اعتقاد درمصاف با عربده هاي پاسداران وشکنجه گران زندان، ايستادگي نمود و بيش از 4 سال ونيم زندان و شکنجه و قساوت قلب دژخيمان را تحمل کرد و در نهايت به جاودانه فروغ ها پيوست .
حجت زماني مجاهد قهرمان چون کوهي استوار وسربلند بود که اکنون يارانش بر ستيغ بلنداي آن سرود جاودانگي اش را در غياب وي در پيمان در راه وآرمانش که همانا آزادي مردم ايران است، در زندان گوهر دشت کرج، طنين انداز کرده اند.
حجت، اشک و ناله وفغان بي اصالتي همه زندانبانان جاني و دژخيم زندان اوين و گوهردشت را درآورده و داغ تسليم و سرتعظيم نمودن را بر دلهاي کينه توز ِ پاسداران خميني دجال ، براي هميشه برجاي گذاشت.
براستي که تاريخ آزادي ايران، مي بايست مديون فداي مطلق نسلي باشد که عزم خود را جزم کرده اند تا که آزادي را به هر قيمت وبا پرداخت هر هزينه اي در سياهترين برهه ازتاريخ ايران ، هديه مردم خود نمايند.
حجت زماني، قهرمان مجاهد خلقي ديگر ، از بيکران مبارزان راه آزادي درايران بود که بسان ناخداي کارآزموده، از سختي راه و طوفانهايي سهمگين انتقام و جهل وخرافه نهراسيد ودر برابر آخوندهاي جنايتکار وشکنجه گرانشان ، درمخوفترين سياهچالهاي قرون وسطائي آنان مقاومت نمود و جان خويش را سپر بلاي مردم گرفتار آمده ايران در ظلم وستم ديکتاتوري خونريز استبداد مذهبي حاکم برايران نمود و مبدل به يکي از شهابان شب کوب، آسمان آزادي و حقوق بشر در ايران شد.
بي گمان داستان دلاوري و مقاومت حجت زماني در فرداي آزادي ايران، مانند قصه هاي سرداران و پرچم داران راه مساوات و عدالت اجتماعي، لب به لب و گوش به گوش زمزمه مي شود و در گل گل کشور به بار خواهد نشست.
اعضاي انجمن دفاع از آزادي وحقوق بشر درايران شاخه استراليا، شهادت سرفرازانه مجاهد قهرمان حجت زماني را به خانواده ي قهرمان شهيد حجت زماني و مردم استان ايلام ومردم مجاهد پرور ايران و سازمان مجاهدين خلق ايران و رزمندگان ارتش آزايبخش ملي مستقر در شهر شرف اشرف و ياران مقاومت وهمه ي آزاديخواهان ايران تبريک و تسليت مي گويد و خطاب به دژخيمان حاکم بر ايران مي گويد که اينگونه انتقام کشي وتلافي نمودن از ارجاع پرونده ي هسته اي به شوراي امنيت سازمان ملل، نه مشکلي از رژيم بحران زده آخوندي حل مي کند، بلکه موجب رسوائي بيشتر وافشاي ماهيت رژيم تحجرگراي تاريک انديش حاکم بر ايران خواهد شد. همچنين از مراجع وسازمان هاي بين المللي حقوق بشري توقع دارد که اين عمل جنايتکارانه را محکوم نمايند . از سوي ديگربه کشورهاي اتحاديه ي اروپا وآمريکا تأکيد مي کنيم که ادامه ي بودن نام سازمان مجاهدين در ليست سازمان هاي تروريستي جايز نمي باشد، چراکه درنبرد ادامه دار ميان يک رژيم ياغي بين المللي وتروريست پرور و مبارزان راه آزادي ، جانبداري به نفع ظالم مرتجع حاکم واصلاح ناپذير ، منطقي وانساني نمي باشد .
راه زنده ياد ، قهرمان حجت زماني پر رهرو باد
ننگ ونفرين بر دژخيمان خون آشام رژيم ضد بشري آخوندي
زنده باد صلح و آزادي
16 فوريه 2006 برابر با 26 بهمن سال 1384

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________