هرچه گفتم توبه کن قبول نکرد
چه کسانی درشکنجه و قتل زندانيان با رژيم همکاری می کنند ؟
عليرغم اينکه خبر اعدام مجاهد قهرمان حجت زمانی فقط چند روز است که منتشر شده، تمامی منطقه ايلام وشهرهای بزرگ از آن مطلع شده وبا ابراز انزجار ازاين جنايت شروع به افشای همکاران و ...رژيم در اين جنايت نموده اند همچنين اطلاعات رسيده از درون رژيم ومحافل وابسته به "انجمن نجات" وزارت اطلاعات حاکی از آنست که تعدادی از بريده مزدوران وتوابين که چند تن ازآنها توسط وزارت اطلاعات طی دو و سه سال اخير برای اجرای طرح شيطان سازی عليه مجاهدين به خارج اعزام شده اند و يا از کار چرخانان "انجمن نجات" رژيم در داخل محسوب می گردند در جريان بازجوئی ها و شکنجه های روحی وروانی شهيد حجت زمانی وديگر زندانيان مقاوم سياسی حضور داشته اند وبرای شکستن مقاومت و به توبه وتسليم کشاندن آنها از جانب وزارت اطلاعات آخوندی بکار گرفته شده اند. همچنين رژيم با استفاده از توابين خود که از عراق برگشته بودند خانواده وی را بشدت زير فشار قرار داده تا حجت را وادار به تسليم وموضعگيری عليه مجاهدين ورهبری مقاومت بکنند...
انجمن آخوندی ساخته موسوم به نجات بعنوان يکی از اصلی ترين ابزار جنگ روانی عليه اسرای مجاهد ومبارز منجمله شهيد حجت زمانی در طی مدت اسارت او مورد استفاده شکنجه گران وبازجويان وزارت اطلاعات در زندان گوهر دشت قرار گرفته که وظيفه آن در هم شکستن مقاومت زندانيان در برابر توبه وتسليم شدن به خواسته های رژيم است. اين مزدوران وزارت اطلاعات کارشان در گام اول شناسائی زندانی است که آيا در ارتش آزاديبخش ويا دفاتر مجاهدين در عراق و... او را ديده اند يا نه وسپس سنجش ميزان ارتباطات و اطلاعات او واينکه زندانی از چه "سطح ومدارتشکيلاتی" برخوردار میباشد. در مرحله بعد چنانچه زندانی در برابر خواسته های رژيم از خود مقاومت نشان دهد، آنها مرحله شکنجه روانی با ترويج جو نااميدی ويأس در زندانی والقاء اين دروغ که مقاومت نابود شده ووجود ندارد را دنبال می کنند تا با ايجاد شک وابهام در وی وشکستن روحيه مقاومت، او را به تسليم وندامت دربرابر خواسته های رژيم بکشانند. هر تعداد از بريده هايی که حاضر به همکاری با رژيم می شوند، از طريق انجمن "نجات" پس از طی مراحلی به وزارت اطلاعات در زندانها معرفی شده و آنها را برای "نصيحت" به زندانيان مقاوم به زندانها می برند تا برای زندانيان عليه سازمان ومقاومت لجن پراکنی کنند. بعضا اين مزدوران که از شهرهای مختلف به اوين وديگر زندانهای تهران گسيل می شوند تا چند روز به اين کار مشغول می باشند. در انتها نيز آنها بعنوان مشورت به بازجويان نظر خود را مبنی بر اينکه آيا زندانی مذبور تسليم پذير هست يا نه را ارائه می کنند. ابراهيم خدابنده در يک "مصاحبه" به اين روش اذعان نموده که باتوجه به اطلاعات رسيده از درون رژيم، نقش بريده مزدوران و "انجمن نجات" در همکاری با رژيم عليه اسرای مجاهد ومبارز ملت ايران طی اين چند سال اخيررا کاملا بر ملا می کند.

بنا بر تماسها واطلاعاتی که همشهريان و دوستان حجت در طی اين سالها بدست آورده اند، از جمله مزدورانی که در اين پروژه شکنجه ودرهم شکستن مقاومت حجت زمانی بکار گرفته شده بودند ، يک زن بريده از مجاهدين است که قبل از شروع جنگ عراق در ايران تواب شده وبه مزدوری برای رژيم تن داده است . وی ادعا می کرد که "رابط" حجت با سازمان بوده است.؟؟ او يکی از اعضای فعال و مؤسس"انجمن نجات" رژيم می باشد که بعلت لورفتن و افشا شدن چهره اش در ميان خانواده فعالين و زندانيان سياسی بهمراه شوهرش مجبور به ترک ايران شده اند. اين مزدور در دوران اسارت وشکنجه حجت زمانی مطرح کرده که "هرچه گفتم توبه کن قبول نکرد". وی جزو آخرين دسته از ماموران اعزامی رژيم بخارج می باشد.
بدون شک هر روزی که شهادت مجاهد قهرمان حجت زمانی بگذرد حقيقت بيشتر روشن می گردد وبرای تمام مردم دست کسانی که در اين جنايات با رژيم سهيم هستند بهتر رو خواهد گشت ورسوا خواهند شد.
ملاهای دين فروش در ماه محرم وروزهای عزاداری تاسوعا وعاشورای حسين ابن علی (ع) يکی از سمبلهای پاکی ،ومردم داری و غيرت ايرانی وانسانی مردم ايلام را بشهادت رسانده اند واين فديه ايلام به همه مردم ايران در راه آزادی است . همان راهی که امام حسين (ع) باز نمود. ما بعنوان دوستان وهمشهريان اين شهيد هر گز اجازه نخواهيم داد که خون او پايمال گردد و رژيم آخوندی در برابر اين جنايت بی پاسخ بماند .اينک مردم سرتاسر ايلام از زن ومرد تا پير و جوان با ياد وايمان به راهی که حجت بما نشان داده ، خود را برای نبرد با اين جانيان بيش از گذشته مصمم و آماده نموده ايم وخود را فرزندان خانواده بزرگ و مجاهد پرور زمانی می دانيم.
سلام بر حجت قهرمان وخانواده سر فراز زمانی
از طرف دوستان ، همکاران وهمشهريان شهيد راه آزادی مجاهد قهرمان حجت زمانی
احمد رضا حسنوند ، ايلام
17. فوريه. 2006

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________