كلن - اعتراض به اعدام مجاهد خلق حجت زماني
بعدازظهر روز شنبه 18 فوريه برابر با 29 بهمن ماه بدعوت شوراي ايرانيان شهر كلن جمع كثيري از ايرانيان شريف و آزاده و هواداران مجاهدين در ميدان مركزي شهر كلن (نوي ماركت) در مركز اين شهر گرد هم آمده تا جنايت سبعانه رژيم آخوندي در رابطه با اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني را محكوم كرده و خواستار اقدام عاجل جامعه جهاني براي حمايت از جان زندانيان سياسي در رژيم تروريستي آخوندي شدند.
آنها در شعارهاي خود حمايت خود را از راه حل سوم خانم رجوي اعلام كرده و بر همپيماني خود با مجاهدين و رزمندگان قهرمان شهر اشرف تا صبح پيروزي مردم ايران و سرنگوني حكومت آخوندي و براي برپايي ايراني آزاد و آباد تاكيد كردند. هموطنان شركت كننده همچنين پشتيباني خود از رانندگان شريف اتوبوسراني تهران و خواسته هاي آنان اعلام كرده و خواستار آزادي فوري دستگير شدگان اعتصابات اخير و كليه زندان سياسي شدند و تهديد و شانتاژ رژيم آخوندي عليه خانواده هاي دستگيرشدگان اخير را محكوم كردند.
در اين مراسم ميدان نوي ماركت بطور باشكوهي با عكسهاي رهبري مقاومت ايران, پرچم ايران و بنرهاي بزرگ شهيدان مقاومت ايران در دوران رژيم آخوندي آراسته شده بود و در پيشاپيش صفوف شركت كنندگان مشعلهايي در كنار عكسهاي شهيد قهرمان حجت زماني فروزان بودند.
در اين گردهم آيي ابتدا فرازهايي از زندگينامه مجاهد شهيد حجت زماني قرائت گرديد و انبوه شركت كنندگان يكصدا با شعارهاي خود اين تازه ترين جنايت رژيم آخوندي و احمدي نژاد را محكوم كردند.
در ادامه آقاي مجيد باقري در سخنان خود به تاريخچه 4 دهه مبارزه مجاهدين بر عليه شاه و شيخ و فداي بيكران 4 نسل از دليرترين فرزندان ملت ايران بر عليه استبداد حاكم بر ميهنمان پرداخت و در سخنان خود انزجارش را از جديدترين جنايت وحشيانه رژيم آخوندي و به قتل رساندن شهيد بخون خفته خلق حجت زماني ابراز كرد.
در ادامه برنامه اطلاعيه شوراي ملي مقاومت ايران به زبانهاي فارسي و آلماني قرائت گرديد كه مورد توجه شهروندان آلماني قرارگرفت.
در كنار اين گردهم آيي ميز كتاب انتشارات مقاومت ايران برپا بود و هواداران مقاومت دست به افشاگري گسترده عليه سياستهاي ضدخلقي و اتمي پاسدار احمدي نژاد زدندكه مورد استقبال گسترده شهروندان آلماني و خارجي قرار گرفت و بسياري براي گرفتن اطلاعات بيشتر و امضا بيانيه محكوميت رژيم آخوندي و حمايت از مقاومت ايران شخصاً مراجعه ميكردند و اين بيانيه را امضا ميكردند و انتشارات آلماني, انگليسي و فارسي مقاومت به آنان ارائه ميگرديد.
در پايان اين برنامه قطعنامه اين گردهم آيي توسط خانم مريم تهراني قرائت گرديد. در قسمتي از اين بيانيه آمده است
ما ايرانيان از دولتهاي اروپايي و جامعه جهاني ميخواهيم كه به صريحترين و روشنترين بيان اعدام حجت زماني را محكوم كنندو براي نجات جان ساير زندانيان سياسي در ايران تلاش كنند و براي ارجاع پرونده نقض حقوق بشر در رژيم آخوندي به شوراي امنيت اقدام كنند.
ياد مجاهد شهيد خلق حجت زماني گرامي باد و عزم پولادينش در راه سرنگوني حكومت آخوندي در عزم انقلابي كوه مردان و شيرزنان ارتش آزاديبخش ملي ايران خروشان تر باد.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________