پيام همدردی 3 سازمان حقوق بشری استراليايي به رئيس جمهوربرگزيده مقاومت
من می خواهم از طرف "سازمان ماموران قلبهای مقدس"، "مرکز عدالت و صلح "و" سازمان پکس کريستين استراليا" ( ايالت نيو سات ولز) تنفر وانزجار عميق خود را نسبت به اعدام اخير يکی از اعضای سازمان مجاهدين، حجت زمانی، که همراه ديگران سالها متحمل شکنجه بوده است، ابراز دارم.
خانم رجوی گرامی؛
من می خواهم از طرف "سازمان ماموران قلبهای مقدس"، "مرکز عدالت و صلح "و" سازمان پکس کريستين استراليا" ( ايالت نيو سات ولز) تنفر وانزجار عميق خود را نسبت به اعدام اخير يکی از اعضای سازمان مجاهدين، حجت زمانی، که همراه ديگران سالها متحمل شکنجه بوده است، ابراز دارم.
ما برای سلامتی اعضای ديگر سازمان مجاهدين خلق ايران که زير تهديد شکنجه واعدام هستند، دعا می کنيم.
ما همينطور می خواهيم عميق ترين همدرديمان را نسبت به خانواده و دوستان و همچنين رهبری رهروانش ابراز نمائيم.
ما اميدواريم که سازمانهای بين المللی مثل سازمان مربوطه( کميسياری عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد) در سازمان ملل بدون ترس و واهمه اي ظلم مستمری که برعليه مردم بی گناه ايران رو داشته ميشود را محکوم کنند، مخصوصا آنهايی که دائم زير شکنجه و در زندان هستند. کسانی که مردم را بطور سيستماتيک سرکوب می کنند، بدون واهمه محکوم کنيد.
تنها رژيمهای متزلزل که درحال فروپاشی می باشند، محتاج سرکوب مداوم مردم خودشان هستند.
مطمئن باشيد که گروههايی در استراليا وجود دارد ومن مطمئن هستم در سرتاسر دنيا بسيارند که از آزادی مردم ايران وبرای خارج نمودن نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست گروههای تروريستی از شما حمايت می کنند.
با آرزوی صلح برای شما و همه کسانی که برای آزادی انسان مبارزه می کنند
پدر کلود مستويک
تاريخ 24 فوريه 2006

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________