از خوانندگان همبستگي: تسليت ها براي حجت
تهران - حلول ستاره جديد مبارك. دلم خيلي گرفته ولي شهادت حجت مرا براي برچيدن بساط آخوند ها خيلي محكمتر كرده است. پيروزي نزديك است.
كرج - شهادت مجاهد خلق حجت زماني را به شما تسليت و تبريك ميگم. اميدوارم روز پيروزي ارتش آزاديبخش هرچه زودتر برسد عزم حجت را در سيماي تك تك رزمندگان مي بينم. درود بر رزمندگان ارتش آزاديبخش
آبادان - شهادت مجاهد استوار حجت زماني را تسليت ميگويم با اينكه خيلي ناراحتم ولي از خون او خيلي انگيزه گرفتم و در مبارزه با آخوند ها عزمم جزمتر شد ما بايد خيلي بيشتر كار كنيم به اميد پيروزي.
گرمسار - يك مجاهد ديگر بر خاك افتاد ولي از خون او هزاران لاله روئيد. يك مجاهد ديگر ستاره شد و به كهكشان شهداي مجاهد خلق پيوست. تا آسمان تيره وتار ميهن را روشني بخشد. ما انتقام خون حجت و همه مجاهدان و مبارزان را از آخوند هاي خونخوار خواهيم گرفت به اميد آنروز
شيراز - شهادت حجت زماني را به شما تسليت و تبريك ميگويم او به معناي واقعي حجت زمانه شد و نشان داد كه مجاهد خلق هرگز تسليم نميشود. حق به همراهتان باد.
خليل اقبال ـ سلام بر خسرواخترانی که با کرامتشان حجت خلق شدند.
در اين برحه که ايران در خفقان روز افزون به سر می برد زمانی ها خود را فدا می کنند تا به گوش خفتگان آهنگ خيزش بانگ زند، باشد که از خواب غفلت برخيزند، مردگان.
و اما دلير مردان و استوار زنان اشرف، آنان که هر زمان فرياد می کنند آزادی را و به رخ می کشند صلابت را.
عزمتان راسخ - قدمتان استوار
و دلهاتان شادمان باد
خليل اقبال

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________