كانادا ـ بزرگداشت شهيدان مقاومت در تورنتو
هوادران مقاومت در تورنتو - کانادا طی يک گردهمايی به بزرگداشت خاطره تابناک مجاهد قهرمان حجت زمانی و شهيد بزرگ حقوق پناهندگان مجاهد شهيد زهرا رجبی و همرزم دليرش علی مرادی نشستند.
شنبه 25 فوريه 2006 ، هوادران مقاومت در تورنتو - کانادا طی يک گردهمايی به بزرگداشت خاطره تابناک مجاهد قهرما ن حجت زمانی و شهيد بزرگ حقوق پناهندگان مجاهد شهيد زهرا رجبی و همرزم دليرش علی مرادی نشستند.
مراسم بزرگداشت اين شهيدان سرفراز در ساعت 7:30 غروب با اعلام برنامه و همخوانی سرود «مرز پر گهر» آغاز شد. تالار اجرای مراسم با تصاوير رهبری مقاومت، آقای مسعود رجوی شير هميشه بيدار ايران زمين و رئيس جمهور برگزيده مقاومت خانم مريم رجوی، پرچم های سه رنگ شير و خورشيد، پرچم سازما ن پر افتخار مجاهدين خلق ايران و پرچم ارتش آزاديبخش ملی ايران آذين يافته بود. در ميان دو صف پرچم قاب عکس بزرگ مجاهد قهرمان حجت زمانی در ميان دسته های گل سرخ و سپيد و انبوهی شمع به چشم می خورد و در دو قاب عکس ديگر تصاوير مجاهدين قهرمان پهلوان خزعل زمانی و فلاح زمانی برادران حجت قهرمان که آنها نيز در مصاف با دشمن ضد بشری به شهادت رسيده اند، و در قاب عکسی ديگر تصاوير مجاهد شهيد زهرا رجبی و علی مرادی به چشم می خورد. در گوشه از ميز دسته گل بزرگ و زيبايی که از طرف هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران- تورنتو تقديم شده بود، ديده می شد.
پس از سرود «مرز پرگهر» ويدئو کليپی از مراسم بزرگداشت شهادت مجاهد قهرمان حجت زمانی در دژ شرف و پايداری مردم ايران- اشرف سرفراز به نمايش درآمد. سپس علی اصغر بهروزيان نويسنده و مترجم مقيم تورنتو به سخنرانی پرداخت. وی در قسمتي از سخنان خود گفت:
آنان که تاريخ صد ساله مبارزات مردم ايران را خوانده اند به خوبی می دانند که در هر فراز از مبارزه شهيدانی بوده اند که خونشان گرما و درخششی ويژه به آن داده است. و می دانيم که در پی سرکوب های گسترده نظام های سفاک نا اميدی ره به پذيرش شکست می برد و تا ديرگاهی صديی از کسی بر نمی آمد.
کودتای ننگين نظام ستم شاهی و شکست مبارزات ملی دکتر محمد مصدق چنان سکوت مرگياری بر ارکان جامعه جاری کرد که تا سالها شاه و همدستان چپاولگرش در مستی پيروزی و دوام حکومت شان خدا را نيز بنده نبودند تا آنکه غرش مسلسل های جوانانی که مبارزه مسلحانه را به درستی تنها راه نجات ميهن تشخيص داده بودند آنان را از خواب خرگوشی به خواب ابدی در غلتاند. به باور من کودتای ننگين آخوندکی دجال به نام خاتمی که مردممان به درستی فريبکارش می نامند نيز بر آن بود که حاکميت ولی فقيه را جاودانه سازد. موج طوفانهای خانمان برانداز چند ساله اخير و بمباران و فشار طاقت فرسايی که بر سازمان پر افتخار مجاهدين خلق ايران باريدن گرفت نيز ولی فقيه را به رويای جاودانگی حکومت و نظام فاسد و ننگينش در انداخت. ....
از طرف ديگر مزدورانی که تاب و توان ماندن در صفوف خلق و مبارزه و پايداری در اميرخيز ايران زمين، اشرف شرف را ندارند به ناگاه به آغوش مهر ورز نظام می جهند و آنان نيز با دو صد بوق کرنا و همه امکانات غارت شده از کيسه مردم ايران، گرد جهان گردانده می شوند تا مقاومت و پايداری شيرزنان و کوه مردان دلير اشرف را لوث کنند و در يک کلام به جهانيان مژده شوم بقای حکومت ننگين عمامه داران بدهند و نابودی مقاومت. آرزويی که البته به گور خواهند برد.
پس می بينيم که توطئه هايی همه جانبه به منظور مقابله با مقاومت سرفراز مان به کار بسته می شوند تا رويای جزيره ثبات شکل واقعيت به خود بگيرد.
اما زهی خيال باطل!! رژيم درمانده و رو به گور آخوندی در اثر ضربات متعددی که از جانب مقاومت دريافت کرده است و پايداری پرشوه قهرمانان شهر اشرف مجبور به يکدست کردن خود می شود. پروژه خاتمی و شيفتگان مردم فروشش شکسته خورده اند و جانوری خمينی صفت از جعبه رمالی ولی فقيه سر بر می آورد و لمپنی جانی معروف به مرد هزار تير که افتخارش زدن تير خلاص به سرهای عاشق قهرمانان مجاهد و مبارز ميهنمان است به رياست جمهوری می رسد. و آن می شود که می بينيم.
اينجاست که جايگاه و ارزش خون پاک و جوشان حجت که به درستی حجت زمانش خوانده اند، خود را نشان می دهد. قهرمانی از سلاله حنيف و مسعود با مقاومت دليرانه اش خواب خوش از چشمان دژخيم ضد بشر می ربايد و سرانجام با شهادت دليرانه خويش بنيان تمامی فريبکاری ها و دست و پا زدن های مذبوحانه رژيم و مزدوران خود فروخته اش را درهم می کوبد.
اينجاست که شور اميد در پيوند با خون او جوشش می گيرد و داغ ننگی جاودان بر چهره منحوس رژيم خونخوار ولايت فقيه می نشاند. رژيمی که حجت را به اسارت در آورد و ناجوانمردانه در سحرگاه تاسوعای راهبر عقيدتی مجاهدين به جوخه اعدام سپرد لاجرم با دستان پر توان صدها هزار حجت به گورستان تاريخ خواهد رفت. و خون حجت تا ابد پرچمی می شود راهگشای همه آنان که آزاده اند.
آنگاه ويديويی برگزيده از برنامه "فردای ما" سيمای آزادی که به مناسبت شهادت حجت قهرمانن تهيه شده بود، پخش گرديد. و سپس ترانه "آرش هميشه آرش" بانوی بزرگ آواز ايران خانم مرضيه پخش گرديد و به دنبال آن ترانه هايی با صدای گرم خانم مرجان و ترانه "شمع شبانه" با اجرای محمد پخش گرديد.
به دنبال آن ويديويی از سخنان شير هميشه بيدار ايران زمين آقای مسعود رجوی پخش گرديد که با استقبال پرشور و کف زدنهای مکرر شرکت کنندگان روبرو گرديد. و شرکت کنندگان با صدای بلند شعار "خون حجت می جوشد مجاهد می خروشد" را سر دادند.
در پايان اين شب پرشور و خاطره انگيز سرود قسم همخوانی شد.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________