ايلام و هفت چشمه – مراسم سالگرد حجت زمانی

بنابر اخبار رسيده ، بيش از 4 هزار نفر از مردم ايلام و هفت چشمه در مراسم ويژه يي كه به مناسبت سالگرد شهادت مجاهد قهرمان حجت زماني برگزار شد، شركت كردند.
اين مراسم از سوي آشنايان و همشهريان اين مجاهد دلير برگزار شد زيرا دژخيمان برگزاري مراسم را براي خانوادة سه شهيد قهرمان زماني ممنوع كرده اند. شركت گستردة مردمي كه به رغم شرايط سركوب مطلق، به ويژه در ايلام از راههاي دور نزديك خود را به اين مراسم رسانده بودند، ميزان احترام و علاقة آنان به اين قهرمانان شهيد را نشان مي دهد. شركت كنندگان نسبت به مجاهد سرفراز حجت و 2برادر قهرمان وي اداي احترام مي كردند و بسياري از آنها براي ادامة راه اين قهرمان تجديد عهد مي نمودند.
در محل برگزاري عكس سه شهيد خانواده زماني زينت بخش مراسم بود و مردم دسته دسته براي تسليت و ابراز همبستگي با خانواده مقاوم زماني به برگزاركنندگان مراجعه ميكردند.
از اولين ساعات برگزاري اين مراسم، دستگاههاي سركوب و اطلاعات آخوندي در ايلام كه به شدت دچار وحشت شده بودند، اقدامات گسترده يي را با فرستادن مزدوران لباس شخصي براي كنترل محل و اقدام به تعطيلي مراسم صورت دادند، اما در عمل به توصية سردژخيمانشان از دخالت خودداري كردند زيرا از درگيريهاي احتمالي و تبديل شدن مراسم به يك قيام بزرگ مردمي مي ترسيدند.
خانوادة زماني كه سه شهيد در راه آزادي مردم ايران تقديم كرده است، مورد احترام عموم مردم ايلام به ويژه هفت چشمه مي باشد و رژيم آخوندي و سردمداران اطلاعات آن در ايلام، از رابطه يي كه مردم با اين شهيدان دارند به شدت مي ترسند. به همين دليل تاكنون حاضر به تحويل جسد حجت قهرمان نشده اند. دژخيمان در پاسخ به پيگيريهاي خانوادة حجت گفته اند كه اجازه نمي دهيم از مزار او يك زيارتگاه بسازيد.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________