نامه سازمان خيريه سرچ فانديشن استراليا، به کميساريا حقوق بشر سازمان ملل متحد، در محکوميت اعدام حجت زمانی
خيريه سرچ فانديشن،, يک سازمان غير انتفاعی در استراليا می باشد که برای پيشبرد دموکراسی و عدالت اجتماعی و حفظ محيط زيست فعاليت می کند. سازمان خيريه سرچ فانديشن به طور جدی درگير کمپين های ضد جنگ می باشد و برای چندين سال است که از اپوزيسيون دموکراتيک ايران برای مقابله با تهديدهای اتمی رژيم ايران وبراي پيشگيری از يک تقابله نظامی اتمی حمايت می نمايد.
نامه اعتراضی سازمان خيريه سرچ فانديشن از استراليا, به خانم لوئيس آربور, مسئول کميسرای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد, در محکوميت اعدام ناجوانمردانه مجاهد قهرمان حجت زمانی
خانم آربور محترم
خيريه سرچ فانديشن, يک سازمان غير انتفاعی در استراليا می باشد که برای پيشبرد دموکراسی و عدالت اجتماعی و حفظ محيط زيست فعاليت می کند. سازمان خيريه سرچ فانديشن بطور جدی درگير کمپين های ضد جنگ می باشد و برای چندين سال است که از اپوزيسيون دموکراتيک ايران برای مقابله با تهديدهای اتمی رژيم ايران وبرای پيشگيری از يک تقابله نظامی اتمی حمايت می نمايد.
ما از کميسرای عالی حقوق بشر سازمان ملل درخواست می نمائيم که بطور قوی و عمومی اعدام زندانی سياسی , آقای حجت زمانی را که درزندان گوهردشت, نزديک شهر تهران ودرتاريخ 7 فوريه انجام گرفته است را محکوم نمايد.
مسئولان زندان تاکنون از تحويل دادن جسد اقای حجت زمانی به خانواده ايشان سرباز زده اند و اکنون زندانيان سياسی ديگر را که از تاريخ 16 فوريه دراعتراض به اعدام حجت به اعتصاب غذا دست زده اند را تهديد به اعدام نموده است. مسئولان زندان, ديگر زندانيان اعتصابی را به بهانه اينکه در زندان دارای اختلافات درونی هستند, به مرگ تهديد کرده اند.
سکوت و عدم اقدام فوری دربرابر رژيم ضد بشری آخوندهای حاکم درايران تنها آخوندها را تشويق می کند که بيشتر به سرکوبی و کشتن و شکنجه مردم ايران اقدام نمايند.
اعدام حجت زمانی را بايد بخشی از پاسخ انتقامی رژيم تهران به فشارهای بين المللی برعليه فعاليتهای اتمی آنان ديد.حجت زمانی در موقع اعدام 31 ساله بود. حجت تا سال 1996 به شغل معلمی در روستاهای اطراف ايلام مشغول بود, تا هنگامی که ازسوی رژيم ايران مورد تهديد دستگيری و زندان, به دليل هواداری از سازمان مجاهدين خلق ايران واقع شد. حجت درسال 2001 دستگير و زندانی شد و از آن موقع تا زمان اعدامش بمدت چهارسال و نيم مورد شکنجه و زندان واقع گرديد.
درسال 2004 دادگاه قضائی ايران, حجت را به اتهامات واهی و نادرست محکوم به چهار بار اعدام نمود و سپس اين حکم توسط دادگاه انقلاب به دو مرتبه اعدام و پرداخت خون بها کاهش داده شد. يکی از دو قاضی دادگاه انقلاب آخوند "غلامحسين محسن اژه ی" بود که درحال حاضر وزير اطلاعات رژيم ميباشد.
حجت فرزند سوم از خانواده زمانی بود که توسط رژيم به قتل می رسد. برادر بزرگتر حجت "خزعل زمانی", يک عضو سازمان مجاهدين خلق ايران درسال 1999 درکوههای ايلام به قتل رسيد ويکی ديگر از برادران حجت که عضو سازمان مجاهدين خلق ايران بود در ماه مارچ سال 2001 در همين ناحيه از کشور توسط ماموران رژيم به قتل رسيده است, بعلاوه عموی حجت بنام "عبدالله نادری" توسط ماموران رژيم درسال 1989 در زير شکنجه به قتل رسيده است. خانواده زمانی , يک خانواده شناخته شده در منطقه ايلام وهفت چشمه درغرب ايران می باشد و يکی از خانواده هايی می باشد که مورد هدف تعقيب رژيم مذهبی و ديکتاتوری آخوندهای تهران بوده است.
بر اساس اطلاعاتی که توسط شورای ملی مقاومت ايران ارائه شده است, حجت زمانی در زندان گوهردشت وتوسط علی حاج کاظمی و دونفر ديگر بنامهای ارجمند و سيد, اعدام گرديده است.
پيتر مورفی- مسئول خيريه سرچ فانديشن
20 فوريه 2006- برابر با 1 اسفند 1384

اطلاعيه انجمن زنان ايرانی در يوتبوری درباره شهادت حجت زمانی
مجاهد خلقی که با عزمی راسخ و اراده تسليم ناپذيرش با ايثار جان خود در راه تحقق آزادی و دموکراسی رعشه مرگ بر تاروپود پوسيده آخوندهای سفاک انداخت
متن اطلاعيه انجمن زنان ايرانی يوتبوری درباره شهادت حجت زمانی
مجاهد خلقی که با عزمی راسخ و اراده تسليم ناپذيرش با ايثار جان خود در راه تحقق آزادی و دموکراسی رعشه مرگ بر تاروپود پوسيده آخوندهای سفاک انداخت
حجت زمانی حجت ديگری است بر حقانيت مسير مبارزه مقاومت مردم ايران
بقول مسعود رجوی خورشيد در اسارت هم خورشيد است و او خورشيدی است که حتی از پيکر بی جانش هم آخوندها وحشت دارند.
برای فقدان او تسليت و تبريک لازم نيست بلکه بايد تجديد عهد کرد
حجت راهت ادامه دارد و پرچمت در دست مبارزين ديگری است. دير نيست روزی که انتقام خون تو و 120000شهيد ديگر راه آزادی از اين دشمنان خدا و خلق گرفته شود و به عهد تو که رساندن مريم مهر تابان آزادی به مردم ايران بود جامه عمل پوشانده شود
انجمن زنان ايرانی يوتوبوری سوئد

هشدارنسبت به كشتار زندانيان سياسي - آکسيون در شهر لس انجلس
روز چهارشنبه 3 اسفند84 برابربا 22فوريه در شهرلس آنجلس آکسيون باشكوهي با حضور ايرانيان شريف و غيور در اعتراض اعدام شهيد حجت زمانی و فراخوان نسبت به هشداركشتارزندانيان سياسي بر گزار شد.
دراين اكسيون جمعيت عكسهايي ازمجاهد شهيد حجت زماني وهمچنين پلاكارهايي در محكوم كردن اين اعدام جنايتكارانه دردست داشتند.
اين برنامه در ساعت چهاربعد ازظهر با اجراي دستجمعي سرود ميهن شهيدان آغازشد.و به دنبال آن زندگی نامه شهيد حجت زماني قرائت شد.
مردم به خشم امده ازشهادت حجت قهرمان در طی اين آکسيون فرياد ميزدند
خون حجت ميجوشد مجاهد ميخروشد
اي حجت فهرمان راهت ادامه دارد
درقسمتي از اين برنامه اطلاعيه انجمن های هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران در شهرهاي لس آنجلس ، سنديگو و همچنين انجمن دفاع از دمکراسی شهر اورنچ کانتی که عليه اعدام حجت زمانی منتشر شده بود،توسط نمايندگان جامعه ايرانيان اين شهرها قرائت شد.
در پايان اين آکسيون تظاهرات کننده گان با روشن کردن شمع و گلباران عكسهاي حجت قهرمان ،عمق نفرت خود ازرژيم دد منش اخوندي وعشق وعلاقه خود را به مجاهدين ومقاومت ايران وبويژه مجاهد قهرمان حجت زماني ابراز داشتند .

نامه انجمن هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران-ايتاليا-اوربينو دراعتراض به اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني
خون سرخ فام حجت زمانی در اوج مظلوميت در ايام محرم بدست يزيدان زمان ريخته شد ، دژخيمان پليد با اين اقدام رذيلانه و شنيع فکر ميکنند که مي توان دوباره چتر سرکوب و اختناق را مثل دهه شصت بر آسمان ايران زمين گسترانيد، ولی جوشش خون حجت يک پيام بزرگ را نه فقط به دين فروشان حاکم بر ميهنمان بلکه به تمامی جهانيان داد که «هيهات من الذله »
متن نامه:
آسمان ِ ميهنم غرق ِ ستاره است هنوز
هر ستاره شاهد ِ يکصد ستاره است هنوز
بارها افتد ستاره چون شهاب از آسمان
باز اين آسمان رخشان ستاره است هنوز
خون سرخ فام حجت زمانی در اوج مظلوميت در ايام محرم بدست يزيدان زمان ريخته شد ، دژخيمان پليد با اين اقدام رذيلانه و شنيع فکر ميکنند که مي توان دوباره چتر سرکوب و اختناق را مثل دهه شصت بر آسمان ايران زمين گسترانيد، ولی جوشش خون حجت يک پيام بزرگ را نه فقط به دين فروشان حاکم بر ميهنمان بلکه به تمامی جهانيان داد که «هيهات من الذله »
بله خون حجت زمانی در اين دوران سرنوشت ساز تبلور خونهای بيشماران فروغهای جاودانيست که در دو دهه اخير بدست دژخيمان پليد ريخته شده است. به يمن همين خونها و جانفشانيها و ايستادگی و پايداری بی بديل ساکنان شهر شرف بوده و هست که مقاومت ملی در سطح بين الملل آبروی نداشته رژيم ملاها را آنچنان برده که ديگر جايی برای مانورهاي دجالگرانه و پروژه های استعماری باقی نگذاشته است و در داخل ميهن در بندمان نيز ملاها را در نقطه حضيض بيسابقه و بر لبه پرتگاه سرنگونی قرار داده است .
شهادت مجاهد قهرمان حجت زمانی را به خلق قهرمان ايران و رهبری انقلاب مسعود ومريم رجوی و همرزمانش در اشرف و تمامی کسانی که قلبشان برای آزادی ايران زمين مي تپد تسليت مي گوئيم .
يادش گرامی و راهش پر رهرو باد
سلام بر آزادی
درود بر ارتش آزاديبخش ملی ايران
درود بر رجوی
پاينده باد ايران
انجمن هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران
ايتاليا-اوربينو

نامه جامعه ايراينان مقيم جنوب فلوريدا در رابطه با شهادت مجاهد قهرمان حجت زماني
ما (جامعه ايرانيان مقيم جنوب فلوريدا) مطلع شديم كه آقاي حجت زماني, زنداني سياسي در ايران, در تاريخ 7فوريه در زندان گوهردشت, بعداز 4 سال و نيم تحمل زندان و شكنجه و بدرفتاري اعدام شده است.
متن نامه:
21فوريه 2006
آقاي جفري , نمايندگي منطقه اي صليب سرخ- واشنگتن
ما (جامعه ايرانيان مقيم جنوب فلوريدا) مطلع شديم كه آقاي حجت زماني, زنداني سياسي در ايران, در تاريخ 7فوريه در زندان گوهردشت, بعداز 4 سال و نيم تحمل زندان و شكنجه و بدرفتاري اعدام شده است.
رژيم ديكتاتوري آخوندها , همراه با رييس جمهور جديد تروريست اين رژيم, احمدي نژاد, فعاليتهاي تروريستي را در خارج از ايران, و اعدام هاي خياباني, شكنجه و فشار را در داخل ايران افزايش داده است.
فعاليتهاي هسته اي رژيم افرايش پيدا كرده و حتي ارجاع( پرونده هسته اي رژيم) به شوراي امنيت سازمان ملل, اين فعاليتها را كندتر نكرده است.
ما قويا اعدام حجت زماني و ساير زندانيان سياسي در ايران را محكوم ميكنيم و از سازمانهاي حقوق بشري بين المللي درخواست داريم كه (رژيم ) ايران را محكوم كرده و جهت جلوگيري از اعدامهاي بيشتر, فشار بر اين رژيم وارد بياورند.
رئيس جامعه ايرانيان مقيم جنوب فلوريدا
بهمن بديعي

هشدار نسبت به كشتار زندانيان سياسي - آكسيون هوداران مقاومت درهوستون
جامعه ايرانيان ايالت تگزاس در شهر هوستون در تاريخ 2 اسفند ماه اقدام به يك آكسيون اعتراضي در رابطه با اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني و براي فراخوان جهت اقدام براي جلوگيري اعدام ديگرزندانيان سياسي در زندانهاي رژيم آخوندي نمودند.
اين آكسيون در نقطه مركزي شهر بنام گالريا از ساعت 11 صبح آغاز و تا ساعت 1 و نيم بعدازظهر بوقت محلي ادامه داشت.
آكسيون با سرود قهرمانان در زنجير آغاز شد. شركت كنندگان, با حمل پلاكاردهاي ” توقف شكنجه و اعدام در ايران” و شعار ” تمام زندانيان سياسي بايستي آزاد شوند”, و تكرار اين شعارها بزبان انگليسي و نيز با شعارهايي در محكوميت از اعدام مجاهد شهيد حجت زماني توجه جامعه بين المللي و شهروندان را به جنايات اخير رژيم كه در استيصال مطلق دست به چنين سركوبي زده است را جلب كردند .
در طول برنامه فرازهايي از زندگينامه مجاهد شهيد و قهرمان حجت زماني قرائت شد هم چنين قطعنامه جامعه به زبان فارسي خوانده شد .اطلاعيه هاي مربوط به زندانيان سياسي گوهر دشت كه بيانگر ادامه راه حجت قهرمان بود نيز در طول برنامه قرائت شد كه باعث پيوند عميق ايرانيان با اهداف زندانيان سياسي ميشد د رانتها آكسيون با اجراي دسته جمعي سرود قسم به پايان رسيد

هشدارنسبت به كشتار زندانيان سياسي- گردهمايي ايرانيان و فرانسويان در پاريس
بعد از ظهر امروز چهارشنبه 22 فوريه جلسه بزرگداشت ياد و خاطره مجاهد شهيد حجت زماني در پاريس برگزارشد. صدها تن از دوستان فرانسوي مقاومت و هواداران مجاهدين و مقاومت مردم ايران در فرانسه با يادآوري دلاوري و استقامت آن مجاهد شهيد نسبت به نجات جان زندانيان سياسي در زندانهاي ايران هشدار دادند.
شماري از شخصيت هاي سياسي، حقوقدانان و مدافعان حقوق بشر در اين جلسه ابعاد مختلف اين شقاوت جديد رژيم ملايان مورد بحث قرار دادند.
آقاي پاتريك بودوئن ، رئيس افتخاري فدراسيون بين المللي حقوق بشردر سخنان خود خاطرنشان كرد كه اعدام براي رژيمي كه همواره با ارعاب خود را به مردمش تحميل كرده، يك شيوه حاكميت است. وي بخصوص بي عدالتي ناشي ازقرار دادن نام مجاهدين خلق ايران در ليست تروريستي اتحاديه اروپا را يادآوري نمود و گفت كه بيش از هر زمان ديگري حذف نام مجاهدين از اين ليست كه بر هيچ پايه حقوقي استوار نيست ، ضرورت پيدا كرده است .
آقاي دكتر صالح رجوي، نماينده شوراي ملي مقاومت ايران در فرانسه ودر سويس، شرايط سياسي و بين المللي كه رژيم آخوندي را احاطه كرده و شكست اخير ملايان در جلوگيري از ارجاع پرونده هسته اي به شوراي امنيت را ياد آور شد و گفت اعدام حجت زماني مقدمه اي از واكنش رژيم نسبت به تنگناي بين المللي است كه به آن دچار شده و صحت وضرورت حمايت از راه حل سوم پيشنهادي رئيس جمهوربرگزيده مقاومت ، خانم مريم رجوي را هر چه عيان تر مي سازد اسقف گايو ، شخصيت مذهبي برجسته فرانسوي در سخنان تكان دهنده اي گفت : رياست واقعي اين جلسه با حجت زماني است ، ياد و نام اوست ما را گرد هم آورده و چهره اوست كه به ما مي نگرد... تا زماني كه انسانهايي چون حجت هستند ، اميد براي آزادي هم زنده است
آقاي منصف مرزوقي ، از جانب كميسيون عربي حقوق بشر، گفت كه هم بعنوان يك مدافع حقوق بشر و هم بعنوان يك مسلمان دراين جلسه حاضر شده تا همبستگي خود را با مقاومت مردم ايران و مجاهدين خلق ايران و خانواده حجت زماني نشان دهد. وي با خواندن آيه اي از قرآن ياد آوري كرده كه به شهادت رساندن حجت زماني توسط رژيم ملايان مانند بقتل رساندن جميع انسانهاست و ماهيت ضدبشري و ضداسلامي اين رژيم را بيشتر بر ملا مي كندآقاي ژيل پاروئل ، وكيل مبارزو رئيس اسبق كانون وكلاي وال دوآز، گفت براي من مهم بود كه امروز در اين جلسه حضور داشته باشم و از اين طريق همبستگي خودم را با شما مورد تإكيد قرار دهم.
آقاي پير برسي ، رئيس سازمان حقوق بشر نوين ، گفت مشتي آدم وحشي در ايران حاكم هستند و جهان بايد شديدا عليه اين اقدامات جنايتكارانه عكس العمل قوي نشان دهد و نگذارد مشتي آدم كش بي مكافات به كارشان ادامه دهند.
خانم رونه لومينيو ، معاون دبيركل مراپ و مسئول امور بين المللي ، گفت حضور من دراين جا در سه كلمه خشم و تإثر و همبستگي خلاصه مي شود

لاهه - گردهمايي هواداران مقاومت ايران و اعضاي پارلمان هلند درمقابل ساختمان پارلمان
روز سه شنبه دوم اسفند 84 (21فوريه)، شوراي ايرانيان هوادار مقاومت در شهرلاهه هلند اقدام به برگزاري يك اكسيون اعتراضي به خاطر اعدام اعدام مجاهد خلق حجت زماني و هشدار نسبت به زمينه چيني رژيم جنايتكار آخوندي براي اعدام زندانيان سياسي نمودند.
اين آكسيون درمقابل ساختمان پارلمان اين كشور درلاهه با حضور تني چند از اعضاي خانواده شهيد حجت زماني با سرود اي ايران اي مرزپرگهر آغازشد.
ابتدا اطلاعيه شوراي ملي مقاومت درمورد شهادت قهرمانانه مجاهد شهيد حجت زماني قرائت شد كه خشم و كين شركت كنندگان عليه رژيم ضد بشري آخوندي را برانگيخته و آنها با شعارهاي كوبنده خود برعليه رژيم جنايتكارآخوندها و درحمايت از زندانيان سياسي, اعدام سبعانه مجاهد خلق حجت زماني كه 4 و نيم سال در اسارت دژخيمان رژيم بر سر عهد و پيمان خود به آزادي و رهايي مردم ايران ايستاد را محكوم كردند.
سپس خلاصه كوتاهي از زندگينامه اين شهيد پايداري و مقاومت قرائت شد كه درقسمتي ازآن آمده بود :
« بی شک او همچون برادرقهرمانش پهلوان خزعل و همه جاودانه فروغهاي آزادي و همراه ياران قهرمانش در اشرف شهر شرف، در رکاب رهبری سرفراز مقاومت پرشکوه ميهنمان, در بهمنی نه چندان دور سرزمين شير و خورشيد را از لوث وجود دژخيمان پليد خواهند زدود. ...»آنگاه آقاي فن بومل نماينده پارلمان ازحزب سوسياليست هلند به سخنراني پرداخت .وي درسخنان خود به نقض فاحش حقوق بشرتوسط رژيم ملايان پرداخت و تاكيد كرد:
- احمدي نژاد كابينه اي از نيروهاي امنيتي را روي كار آورده كه دستشان به خون آلوده است . قتل و اعدامها و جناياتي صورت گرفته و قاتلان نيز مشخص هستند. اينها بايد محاكمه شده و به مجازات برسند.
- حمايت از مبارزه به حق مردم ايران عليه ديكتاتوري يك وظيفه است . بنابرهمين وظيفه امروز من در اينجا حضور پيدا كرده ام.
- حزب ما حزب اس . پ (SP) از مبارزات شما بر عليه ديكتاتوري حمايت ميكند و به همين خاطر حزب ما در پارلمان هلند مسئله نقض حقوق بشر و اعدام حجت زماني را پيگيري خواهد كرد.
- به هيچ وجه نبايد مسئله نقض حقوق بشر در ايران وجه المصالحه مسئله اتمي رژيم قرار بگيرد. بدين معني كه به رژيم گفته شود اگر از اتمي دست بردارد حقوق بشر ناديده گرفته خواهد شد.
نقض حقوق بشر مسئله ايست كه بايد بطور پيگير دنبال شود و قاتلان مردم ايران در دادگاههاي جنايي اروپا و دادگاه بين المللي بايد مورد محاكمه قرار گيرند.
- ما از دولت هلند خواهان محكوم كردن اعدام حجت زماني هستيم.
در اين قسمت شركت كنندگان درآكسيون با شعارهاي خود, به حمايت ازسخنان آقاي فن بومل پرداختند.
سپس مسئول كميسيون خارجي جوانان حزب سبزها آقاي « رابرتز وايتسما » سخنان خود را آغازكرد و گفت:
«ما امروز اينجا جمع شده ايم براي شهادت حجت زماني, امروز ما اينجا هستيم كه به مردم ايران نشان بدهيم كه همراه آنها هستيم. مردم ايران نشان دادند كه چه ميكنند و ما آنها را در مبارزه براي آزادي ياري ميكنيم. حقوق بشر در ايران وجود ندارد و ما با شهادت حجت زماني توانستيم اين را ببينيم. مدتهاست كه اروپا به اين موضوع توجهي نكرده و ما بايد بلند شويم كه با مقاومت همراهي كنيم. بعضي وقتها فكر ميكنند كه ما هيچ كاري نميتوانيم بكنيم ولي اين درست نيست , خيلي راه حل ها هست كه مردم ايران را همراهي كنيم , تظاهرات امروز يك انتخاب از همان كارهايي است كه ميتوانيم بكنيم.
امروز اينجا آمده ايم كه به دولت هلند بگوييم كه اعدام حجت زماني را محكوم كنند. الان وقتش هست كه رژيم ايران را به دادگاه بياوريم. مردم ايران خواسته خود را در بايكوت كردن انتخابات نشان دادند. اكثريت مردم ايران جوانان هستند كه خواهان دمكراسي هستند.
از هنگام روي كار آمدن احمدي نژاد حقوق بشر در ايران بدتر شده و زنان زير فشار هستند, اعدامها هنوز هستند و بيشتر شده, الان وقتش رسيده كه يك كاري بكنيم , شما ميتوانيد نشان بدهيد كه راه حل دمكراتيك يعني چه و اين در دست شماست. »
قسمت بعدي برنامه اختصاص داشت به پخش فيلم هايي ازمراسم شهادت حجت قهرمان درشهر اشرف كه مورد استقبال شركت كنندگان قرارگرفت و بيش ازپيش برخشم وكين آنان برعليه جنايات اين رژيم قرون وسطايي, افزود.درادامه برنامه نامه خانواده زماني توسط يكي از بستگان شهيد خوانده شد. آنگاه نامه هاي جوامع ايرانيان مقيم هلند در محكوميت اعدام حجت زماني قرائت گرديد.
درانتها قطعنامه پاياني تظاهرات خوانده شد كه درقسمتي ازآن آمده است: ” ما ضمن محكوم كردن اعدام مجاهد خلق حجت زماني، دبير كل ملل متحد و كميسر عالي حقوق بشر و تمامي سازمانها و ارگانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر را به محكوم كردن اين جنايت فجيع فرا ميخوانيم و خواستار اقدام فوري براي نجات جان ديگر زندانيان سياسي، بخصوص زندانيان سياسي با حكم اعدام و زندانيان ناپديد شده ميباشيم...ما همچنان كه از قبل نسبت به اين موضوع هشدار داده بوديم بار ديگر متذكر ميشويم كه دولت احمدي نژاد ، تنها و تنها براي بقاي نظام ولايت فقيه روي كار آمده و براي حفظ آن حاضر به انجام هر جنايتي ميباشد.”
در اين برنامه هياتي از نمايندگان جوامع مختلف ايراني شامل مادران شهدا، بهمراه برادر كوچكتر مجاهد شهيد حجت زماني , نماينده جوانان هوادار مقاومت و نماينده انجمن متخصصين ايراني با منشي معاون كميسيون خارجي پارلمان هلند ملاقات نمودند. در اين ملاقات يك جلد ليست شهداي مقاومت به همراه متن قطعنامه تظاهرات تحويل وي داده شد. وي پس ازشنيدن جريان شهادت مجاهد شهيد حجت زماني ضمن ابراز همدردي گفت: پارلمان هلند موضوع نقض حقوق بشر توسط رژيم ايران را تحت بررسي دقيق خود قرار داده است.
در اين گردهمايي تعدادي از رسانه هاي هلندي منجمله خبرگزاري سراسري GPD و روزنامه دفولكس كرانت و آژانس عكس هلند اقدام به تهيه گزارش و عكس نمودند.
در طي برگزاري تظاهرات تعدادي از شخصيتهاي هلندي شامل پارلمانترها ، سفرا و دستياران نمايندگان مجلس نيز با حضور خود در اين گردهمايي همبستگي خود را با شركت كنندگان و اهدافشان ابراز داشتند.
همچنين تعدادي از شهروندان هلندي به جمع تظاهركنندگان پيوسته و ضمن ابراز همدردي بخاطر شهادت حجت قهرمان, همبستگي خودشان را اعلام نمودند.
آكسيون اعتراضي جوامع شوراهاي ايرانيان هوادار مقاومت در هلند-لاهه با سرودي درگراميداشت ياد شهدا به پايان رسيد.

هشدار نسبت به كشتار زندانيان سياسی ـ اكسيون اعتراضی هواداران مقاومت ايران در استكهلم
روز سه شنبه 21 فوريه، ايرانيان آزاده و حاميان مقاومت در استكهلم، يك آکسيون اعتراضي در رابطه با اعدام مجاهد قهرمان حجت زمانی و هشدار نسبت به زمينه چيني های رژيم آخوندی برای اعدام زندانيان سياسي در ايران، برگزار كردند.
اين اكسيون درميدان ماريای استکهلم روبروی صليب سرخ برگزار گرديد.
برنامه پس از قرائت افتتاحيه و بيان اهداف آکسيون با سرود "قسم" آغاز گشت.
سپس پيام انگيزاننده و شورانگيز خانواده قهرمان مجاهد شهيد حجت زمانی از خطه دلاورخيز ايلام قرائت شد که بسيار مورد استقبال تظاهركنندگان قرارگرفت.
آنگاه پيام زندانيان سياسي و هم بندان حجت زمانی در زندان گوهر دشت خوانده شد. در قسمتي از اين پيام آمده بود: “ملت قهرمان ايران، برای ديدن ستارگان، ديگر نيازی نيست سربلند کرده و به آسمان بنگريد، زمين زيرپايتان ستاره باران است. درسحرگاه 18 بهمن، دست جنايتکار حاکمان ستمگر مذهبي که تا مرفق آلوده به خون مردم ستمديده ايران است، دگربار ستاره ای از آسمان پرفروغ آزادی يعني حجت قهرمان را به زمين كشيد“.
شركت كنندگان در تظاهرات شعار مي دادند:
خون حجت مي جوشد مجاهد ميخروشد
احمدی نژاد، خامنه ای، مرگ به نيرنگ تان خون شهيدان ما مي چکد از چنگ تان
شهروندان سوئدی با مراجعه به اكسيون، همبستگي و حمايت خودشان را از اهداف اكسيون بيان مي كردند

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________



گراميداشت ياد مجاهد قهرمان حجت زمانی در زندان اوين
زندانيان اوين امشب چهارشنبه سوم اسفند ازساعت 21 شب به وقت تهران دربند 350 اوين جمع شده و مراسم بزرگداشت براي حجت قهرمان گرفته‌اند.
ابتدا همه به احترام حجت ايستاده و يك دقيقه سكوت اعلام كرده اند. سپس به ياد شهيد گرانقدر حجت زماني قهرمان شمع روشن كرده اند. آنگاه همه باهم سرود ملي اي ايران و يار دبستاني را خوانده و سپس باهم پيمان بستند كه راه اورا ادامه داده و هيچگاه از پا ننشينند.
مراسم تا ساعت 22 شب ادامه داشت.

آكسيون يوتوبوری سوئد در اعتراض به اعدام مجاهد خلق حجت زمانی
به دنبال شهادت مجاهد قهرمان حجت زمانی بدست دژخيمان شقاوت پيشه رژيم خونريز آخوندي هواداران پرشور مقاومت ايران درشهر يوتوبوري سوئد اقدام به برگزاري يك آكسيون اعتراضي عليه اين جنايت شنيع توسط جلادان آدمكش حاكم برميهنمان كردند. اين آكسيون باشكوه روز شنبه 18 فوريه از ساعت يك بعد از ظهر درمحل برونز پاركن ميدان مركزي شهر برگزار گرديد.
ابتدا مجري برنامه با درود به فروغ جادوان آزادي مجاهد شهيد حجت زمانی و از زبان حجت قهرمان چنين سرداد:
يا ما سرخصم را بكوبيم به سنگ
يا او سرما به دار سازد آونگ
القصه دراين زمانه پرنيرنگ
يك كشته به نام به كه صد زنده به ننگ
آنگاه زندگينامه سراسر افتخار و مجاهدت حجت دلاور و حماسه مقاومت جانانه اش در زندان و شهادت مظلومانه اش قرائت شد و درپي آن طنين مداوم شعار خون حجت مي جوشد مجاهد مي خروشد شكوه آكسيون را به نقطه اوج خود رسانيد
در ادامه يكي از اعضا انجمن فارغ التحصيلان هوادار مقاومت پيام اين انجمن را درارتباط با درخشش اين ستاره سرخ فام و شب كوب و ظلمت سوز قرائت نمود كه با شعار زنداني سياسي آزاد بايد گردد رژيم ضدخلقي نابود بايد گردد از سوي حضار روبرو شد. آنگاه يكي از اعضا عفو بين الملل تحليلي از شرايط بسيار خطرناك ناشي از حاكميت پاسدار احمدي نژاد و تهديدات اين رژيم ضدبشري براي امنيت و صلح جهاني را همراه با نگراني اين ارگان از افزايش كشتار و سركوب درايران براي حاضران ارائه نمود كه با شعاريهاي مكرر عليه رژيم و بزبان سوئد توسط شركت كنندگان مواجه گرديد.
درادامه علاوه بر قرائت پيام انجمن بين المللي زنان براي تندرستي از سوي جامعه زنان و انجمن جوانان هوادار مقاومت پيامهايي به اين آكسيون ارسال شد و بالاخره اين آكسيون با قرائت قطعنامه و تجديد عهد حضار به ادامه راه پرشرف و افتخار حجت قهرمان و با اجراي سرود دستجمعي قسم به پايان رسيد.

به حجت قهرمان...
منبع: سايت ديدگاه
مسعود ابراهيم نژاد
به حجت قهرمان که چون قوی زيبا
فريبنده زاد و فريبا مرد...
به حجت قهرمان که مرگ پرغرورش
تکرار مکرر تاريخ بود...
به حجت قهرمان که بر سر پيمانش و آرمانش
سربدار گشت...
به حجت قهرمان که يکبار نيز در قرون وسطی
به دست روحانيون خشک مغز بخاطر
عقيده اش در آتش جهل و خرافات سوزانده شد...
به حجت قهرمان که بار ديگر در کوره های
آدم سوزی هيتلر سوزانده شد...
به حجت قهرمان که در ويتنام با بمبهای
ناپالم امپرياليستها قطعه، قطعه و
سوزانده شد...
به حجت قهرمان که جانش را در جنگلهای
بوليوی فدای رهايی خلقهای جهان نمود...
به حجت قهرمان که در استاديوم ورزشی
سانتياگوی شيلی به دست مزدوران امپريا ليست
تيرباران شد...
به حجت قهرمان که در سال 60 بی نام و نشان
به دست پاسداران جهل و جنايت و سرمايه
قطعه، قطعه گشت ولی تسليم نشد...
به حجت قهرمان که در جنگلهای قائمشهر،
شيرگاه و آمل فدای خلقش شد و در استاديوم
ورزشی آمل سربدار گشت...
به حجت و حجتهای زمان که با خون سرخشان
و غرور و عظمتشان تاريخ را رقم می زنند...
يادشان همواره در قلبمان جای دارد...

آيا اعدام حجت زمانی يک علامت است؟
همنشين بهار
در رژيم آخوندی پيش ‌تر نيز، هر گروه و جناحی ساز خودش را مي‌زد و « َشَلم شوربا » حاکم بود امّا، دار و دسته حکومت برای تصميمات اساسی با هم کنار می‌آمدند، قربان صدقه همديگر می‌رفتند و برای مقابله با مجاهدان و مبارزان دست به يکی می‌شدند.
برای نمونه می‌توان به موارد زير اشاره کرد:

· سر به نيست کردن «توماج» و دوستانش،

· شکنجه و اعدام‌های‌ سال ۶۰،

· رونکردن ريز مسائلی که به قتل عام سال ۶۷ ، يا پذيرش قطعنامه ۵۹۸ انجاميد،

· زد و بند در «ايران گيت» و «قبرس گيت» و...،

· انتخاب سريع ‌ِ خامنه ای پس از مرگ خمينی،

· ترور آزادیخواهان در خارج کشور،

· موشک پرانی به سمت قرارگاه اشرف

(که شمخانی گفت اشتباه نشود رأی آقای خاتمی نيز، عيناً همين بود) و،

· ماست مالی کردن قتل‌های زنجيره‌ای...

اگر بپذيريم حکومت با وجود «تفرّق درونی» به تمرکز تصميم گيری نيازمند است و خط و خطوط از بالا مي‌آيد و سرجمع مي‌شود ــ اعدام حجّت زمانی قبل از آنکه به سير طبيعی پرونده او ارتباط داشته باشد، يک علامت است. چرا؟

چون رژيم مثل جوجه تيغی‌ای که گاه و بيگاه خارش را پنهان مي‌کند ــ خودش را به موش‌مردگی زده و مدّت‌ها خط مشخص اعدام زندانيان سياسي را متوقف كرده بود و به عنوان يك استراتژي از زمان خاتمي رعايت می‌کرد.

بعد از حمله آمريكا به عراق، «پاشنه‌کش‌های ارتجاع» که منافع آخوندها را «ديدبان»‌ی می‌کنند ــ نيز، در «كميته نجات» جار می‌‌زدند:

«نظام جمهوری اسلامی ديگه اعدام نمی کنه...»

همين طور هم بود چون فقط يک اعدام، باعث می‌شد خط كميته‌ِ نجات‌ِ وزارت اطلاعاتش بسوزد.

سردمداران رژيم اين روش را آگاهانه پيش مي‌بُردند تا به خانواده های مجاهدين براي فشار به فرزندان‌شان براي بازگشت فشار بياورند.

گويا يکی از مقامات رژيم هم گفته بود:

« سال ۶۰ اعدام‌ها کارائی داشت، هرچند تعدادی نمی‌بايست اعدام می‌شدند. حالا اعدام ها کارآئی ندارد، هرچند تعدادی می‌بايست اعدام می‌شدند...

خط ما اعدام نيست وگرنه که واهمه نداريم فوقش مثل سال ۶۳ و ۶۴ اعدام می‌کنيم اما اعلام نمی کنيم»
در مرحله جديد که رژيم با آمدن احمدي نژاد به سيم آخر زده ــ می‌بينيم در کنار ساير تغئير و تحولات! کشتن زندانيان سياسی هم کليد می‌خورَد. ای کاش اشتباه کنم و چنين نباشد.



آيا اعدام حجت زمانی،

· صرفاً به نتيجه طبيعی سير پرونده برمی‌گردد!؟ يعنی هيچ مسئله ديگری در ميان نيست؟!

· آيا به يک‌پايگی ديکتاتوری آخوندی و خط و نشان کشيدن در برابر مردم معترض و به جان آمده، مربوط است؟

· آيا لج‌بازی و دهن کجی به مُنتقدين خارجی حکومت است که بعد از «گزارش ِ»‌ پرونده اتمی رژيم به شورای امنيت، از «ارجاع»‌ِ پرونده نيز به شورا دَم می‌زنند و همزمان سنگ حقوق بشر را جلوي پای احمدی‌نژاد می‌اندازند؟

· آيا شروع يک خط است يا پايان آن؟

· آيا ممکن است جان ديگر زندانيان نيز در خطر باشد؟

اگر در اين هنگامه، اين اعدام نابهنگام ، يک علامت است ــ آن علامت، چيست؟

زيرنويس:

«گزارش پرونده به شورای امنيت» با «ارجاع پرونده به شورای امنيت» يکی نيست.ارجاع پرونده يعنی شورای امنيت خودش درباره نحوه برخورد با ايران تصميم می گيرد و بايد از خير آژانس بين المللی انرژی اتمی بگذرد، اما گزارش به شورای امنيت که نوعی چُغلی کردن و لِفت دادن است، نسبت به «ارجاع پرونده به شورا» ـ رژيم آخوندی را در تنگنا قرار نمی‌دهد برای همين هم آخوندها که می‌دانند پرونده دوباره به آژانس برمی گردد ــ بازی در می‌آورند. تا کنون پرونده به شورای امنيت «ارجاع» نشده ، گزارش شده است.

مجاهد قهرمان حجت زماني جاودانه شد
در يك اكسيون اعتراضي در آتلانتا، هواداران مقاومت، اعدام حجت زماني را محكوم كردند
روز دوشنبه 20 فوريه ايرانيان هوادار مقاومت و ايالت جورجيا در شهر آتلانتا به مناسبت اعدام مجاهد شهيد حجت زماني و در اعتراض و محكوم كردن اين جنايت توسط رژيم ديكتاتوري ملاها آكسيوني در مركز شهر برگزار كردند
در اين آكسيون جامعه ايراني از سازمان ملل و ارگانهاي حقوق بشري خواستار محكوم كردن اين جنايت و هم چنين خواهان رسيدگي به وضعيت ديگر زندانيان سياسي و نجات جان آنان شدند
در اين آكسيون رسانه هاي خبري حضور داشتند كه از آن گزارش تهيه كرده و تلويزيون كانال دو ايالت به اين آكسيون و اهداف آن انعكاس داد .
هم چنين روزنامه سراسري ايالت آتلانتا كانستي تيوشن نيز به تهيه گزارش پرداخت و با تعدادي از برگزار كنندگان اين آكسيون و اهداف جامعه ايراني به مصاحبه پرداخت

هواداران مقاومت در بركلي، ياد حجت قهرمان را گرامي داشتند
مراسم ياد بود و بزرگداشت مجاهد شهيد قهرمان حجت زماني درسالن کليسای کل گری پرسبتريان برکلی با حضور تعدادی از هواداران مجاهدين وشوراي ملي مقاومت برگزار شد.
شمال کاليفرنيا – برکلی
عصرروز دوشنبه 30 بهمن، مراسم ياد بود و بزرگداشت مجاهد شهيد حجت زماني درسالن کليسای کل گری پرسبتريان برکلی با حضور تعدادی از هواداران مجاهدين وشوراي ملي مقاومت برگزار شد.
پس ازاعلام برنامه، سرود” ميهن شهيدان” بطوردستجمعي خوانده شد.
سپس برای بزرگداشت روح پرفتوح حجت قهرمان يک دقيقه سکوت اعلام شد.
آنگاه اطلاعيه شورای ملی مقاومت در رابطه با شهادت مجاهد شهيد حجت زمانی توسط آقای حميد عظيمی از اعضای شورای ملی مقاومت قرائت گرديد
پس از آن آقاي احمد معين طی صحبت کوتاهی گفت:
"باز هم برگي از تاريخ كشاكش سهمگين و حيرت‌انگيز مقاومت و مردم ايران با ديكتاتوري ضدبشري، از خون مجاهدين گلرنگ شد. سازماني كه طي 4 دهه، 4‌نسل مجاهد خلق را از ميان دليرترين فرزندان ملت ايران، به‌مثابه حافظان غرور و شرف ملي، در دامان خودش پرورش داده و هم‌چون آرشها، سياوشها و بابكهاي زمانه براي رهايي و آزادي ملتش به مصاف دو ديكتاتوري فرستاده است. فديه‌هاي والايي كه در رويارويي خونبار با پدرخواندة تروريسم و ام‌القراي بنيادگرايي، نه‌فقط براي آزادي مردم ايران،كه درخدمت رهايي مردم منطقه و جهان از چنگال خونريز اين حكومت وحشي و ضدبشري است.
سرانجام دژخيمان رژيم ضدبشري آخوندي، با اجراي حكم جنايتكارانه و ضدانساني اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني در روز 18 بهمن و در آستانه سالگرد عاشوراي حسيني و حماسه عاشوراي مجاهدين، او را به شهادت رساندند. سلام وفا و فدا و مقاومت و پايداري او بود كه دسيسه‌ها و توطئه‌هاي چندساله دشمن را با نثار جان پاكش درهم شكست.
حجت قهرمان يك انتخاب اتفاقي نبود. رژيم ضدبشري آخوندي يكي از مقاوم‌ترين و استوارترين در ميان زندانيان سياسي را براي اين جنايت انتخاب كرد. او از جمله, پيشقراول چندين اعتصاب و اعتراض در زندان بود كه شرح پايداري آن بارها در سطح بين‌المللي بازتاب پيدا كرده و باعث اعتراض و توجه ارگانهاي بين‌المللي حقوق بشري نسبت به وضعيت زندانيان سياسي در ايران شده است. اما فراتر از اين، حماسه پايداري و دفاعش از آرمان و خط مشي سازمانش بود.
او كسي بود كه طي چهار سال اسارتش، همواره زير شديدترين شكنجه‌هاي روحي و جسمي قرار داشت و بارها دژخيمان آخوندي با شكنجه، تهديد، دروغ و دسيسه از او خواسته بودند كه تن به ندامت و تسليم بدهد و عليه سازمان و آرمانش موضع بگيرد. اما اين مجاهد قهرمان، با مقاومت شگفت‌انگيز و پايداري سترگش، داغ ننگ تسليم را در دل دشمن گذاشت و با نثار خون پاكش، «حجت» پايداري و قاطعيت در برابر دشمن بشريت گرديد.
در قسمت بعد خانم انسيه يزدانپناه طی مطلبی؛ خاطره حجت قهرمان را زنده داشت و از جمله گفت:
ما او را از اعتصاب غذاهای پياپی و موضع گيری های شجاعانه اش شناختيم. در هر حرکت اعتراضی در گوهردشت (آشويتس رجايی شهر) نام او را شنيديم. هرگز برای خودش چيزی نخواست. زير حکم 4 بار اعدام نوشته بود " به حکم صادره اعتراضی ندارم." در عوض هر جا که حق ديگران در بين بود از جانش مايه ميگذاشت. وضعيت زندانيان سياسی گوهردشت را از خاطرات زندانيان ديگر ميشود حدس زد. امادر آن حال هم همراه با زندانيان ديگر دست به اعتصاب غذا زد.همراه با آنان از تنها چيزی که در دست داشت از جانش مايه گذاشت. همراه با زندانيان دلير ديگر آنقدر گرسنگی کشيد تا توجه جهانيان به اوضاع وخيم زندانيان سياسی در ايران جلب شد. خواسته شان نه آزادی خودشان بلکه رسيدگی به اوضاع نابسامان زندانها و آزادی همه زندانيان سياسی بود. پس از اعتصاب بهمن ماه سال 1383 دوباره دو ماه يا بيشتر در همبستگی با کارگران شرکت واحد و اعتراض به ضرب و شتم زندانيان اعتصاب کردند که همگی را به جای بيمارستان به بندهای بدون شيشه و وسايل گرمايی منتقل کردند.نه جرج بوش برايشان بيانيه صادر کرد نه کليد طلايی شهری بهشان داده شد و نه جايزه آزادی بيانی. در آنجا بود که خبر جان سپردن "مرتضی بزرگيان" در اثر بيماری تنفسی و سرمای شديد در زندان را شنيديم و بعد ناپديد شدن حجت زمانی و بعد فاجعه....
حجت زمانی 31 ساله و معلم روستاهای ايلام بود. يک معلم بزرگ ديگر صمد بهرنگی می نويسد:" مرگ خيلی آسان می تواند الآن به سراغ من بيايد. اما من تا می توانم نبايد به پيشواز مرگ بروم. البته اگر يک وقتی ناچار با مرگ روبرو شدم که می شوم مهم نيست ؛ مهم اين است که زندگي يا مرگ من چه اثری در زندگی ديگران داشته باشد.".
سپس دو تن از زندانيان قديم؛ با گفتن خاطراتی از زندان؛ شکنجه و آثار روانی آنرا تشريح نمودند.
در ادامه ضمن خواندن قطعنامه ؛ بر موارد زير تاکيد شد:
- اعدام سبعانه مجاهد خلق حجت زماني كه 4 و نيم سال در اسارت دژخيمان رژيم ضد بشر آخوندي بر سر عهد و پيمان خود به آزادي و رهايي مردم ايران ايستاد؛
با اعلام انزجار از:
- تهديدات رژيم آخوندي نسبت به جان زندانيان سياسي مبارز و مجاهد بيدفاع در سياه چالها و شكنجهگاههاي قرون وسطايي؛
- و سركوبي گسترده تمام اقشار مردم بويژه كارگران و دانشجويان و اقليتهاي مذهبي و قومي؛
با اعلام خطر:
- نسبت به تكرار فاجعه قتل عام زندانيان سياسي در سال 1989 در ايران؛
از كليه دولتهاي اروپايي و آمريکا و جامعه جهاني, و سازمانهاي مدافع حقوق بشر, و مردم آزاديخواه در تمام دنيا درخواست ميکنيم که:
1. به صريحترين و روشنترين بيان اعدام حجت زماني را محكوم كنند,
2. براي نجات جان ساير زندانيان سياسي در ايران تلاش كنند,
3. براي تعيين گزارشگرِ ويژه سازمان ملل متحد در ايران به كميسيون حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه بدهند ،
براي بررسي پرونده نقض حقوق بشر رژيم آخوندي در شوراي امنيت اقدام كنند.
در خاتمه با خواندن سرود دسته جمعی قسم؛ جلسه بزرگداشت شهيد قهرمان حجت زمانی پايان يافت.
قطعنامه برنامه بزرگداشت حجت دربركلي
هموطنان عزيز,
رژيم ضد بشري آخوندي، بامداد روز سه شنبه 18 بهمن ماه، در آستانه عاشوراي حسيني و سالگرد عاشوراي مجاهدين، قهرمان مجاهد خلق حجت زماني را كه از سال 1380 بيش از 4 سال و نيم در زندان تحت فشار و شكنجه بود، در زندان گوهر دشت، اعدام كرد. سه تن از دژخيماني كه حكم شقاوتمندانه اعدام را به اجرا گذاشتند عبارت بودند از: دژخيم علي حاجي كاظم سركرده زندان موسوم به رجايي شهر در گوهردشت كرج، دژخيم ارجمندي و دژخيم ديگري بنام سيد، معاونان اجراي حكم.
هم ميهنان,
در هفته هاي اخير رژيم درمانده آخوندي در محاصره بحرانهاي دروني و بين المللي، فشار و شكنجه عليه زندانيان مقاوم را افزايش داد. دژخيمان زندانيان را تهديد كرده بودند كه با ارجاع پرونده اتمي رژيم به شوراي امنيت، با همان الگوي قتل عام زندانيان سياسي در تابستان 1367، دست به كشتار جمعي زندانيان سياسي مجاهد و مقاوم خواهند زد.
ما ضمن محكوم كردن اعدام مجاهد خلق حجت زماني، دبير كل ملل متحد و كميسر عالي حقوق بشر و تمامي سازمانها و ارگانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر را به محكوم كردن اين جنايت فجيع فرا ميخوانيم و خواستار اقدام فوري براي نجات جان ديگر زندانيان سياسي، بخصوص زندانيان سياسي با حكم اعدام و زندانيان ناپديد شده ميباشيم..ما همچنان كه از قبل نسبت به اين موضوع هشدار داده بوديم بار ديگر متذكر ميشويم كه دولت احمدي نژاد ، تنها و تنها براي بقاي نظام ولايت فقيه روي كار آمده و براي حفظ آن حاضر به انجام هر جنايتي ميباشد.
بنابراين يكبار ديگر ما شرکت کنندگان در اين تجمع با محكوم كردن:
- اعدام سبعانه مجاهد خلق حجت زماني كه 4 و نيم سال در اسارت دژخيمان رژيم ضد بشر آخوندي بر سر عهد و پيمان خود به آزادي و رهايي مردم ايران ايستاد؛
با اعلام انزجار از:- تهديدات رژيم آخوندي نسبت به جان زندانيان سياسي مبارز و مجاهد بيدفاع در سياه چالها و شكنجهگاههاي قرون وسطايي؛
- و سركوبي گسترده تمام اقشار مردم بويژه كارگران و دانشجويان و اقليتهاي مذهبي و قومي؛
با اعلام خطر:
- نسبت به تكرار فاجعه قتل عام زندانيان سياسي در سال 1989 در ايران؛
از كليه دولتهاي اروپايي و جامعه جهاني, و سازمانهاي مدافع حقوق بشر, و مردم آزاديخواه در تمام دنيا درخواست ميکنيم که:
1. به صريحترين و روشنترين بيان اعدام حجت زماني را محكوم كنند,
2. براي نجات جان ساير زندانيان سياسي در ايران تلاش كنند,
3. براي تعيين گزارشگرِ ويژه سازمان ملل متحد در ايران به كميسيون حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه بدهند ،
4. براي بررسي پرونده نقض حقوق بشر رژيم آخوندي در شوراي امنيت اقدام كنند.
زنده باد آزادي,
مرگ بر رژيم ضد بشري آخوندي
برکلی، 16 فوريه 2006

تسليت سازمان چريکهای فدايی خلق

استبداد مذهبی حاکم بر ايران مجاهد قهرمان حجت زماني را اعدام کرد. سازمان چريکهای فدايي خلق ايران ضمن محکوم‌نمودن اين اقدام جنايتکارانه رژيم ايران، شهادت اين مجاهد قهرمان را به خانواده زمانی، به زندانيان سياسی، به سازمان مجاهدين خلق ايران و به همة رزمندگان راه آزادی تسليت می‌گويد.

آن شقايق داغ سرچشمه
حميد نصيري
گويي اشك روان «سرچشمه»، با تالاب‌آتش خون داغ شقايق ديگري از خاكش بايد تلألو بگيرد. از همان شقايقهاي عاشقي كه گورشان در دنباله دامن خورشيد است و در گلوگاه ماه. كجاست «يانيس ريتسوس» يوناني، كه دلاوري و مقاومت اين شير سرچشمه را ببيند تا «لوح گور» را دوباره بنويسد و اين‌بار براي اين قلندر ايلامي زمزمه كند:
شيردلي سرفراز
برخاك افتاده است
خاك مرطوب در خود جايش نمي‌دهد
كرمهاي حقير خاكش نمي‌جوند
صليب بر پشتش
جفت بالي را ماند:
بلند و بلند بر آسمان اوج مي‌گيرد
و عقابان و فرشتگان زرين را ديدار مي‌كند.
خزئل، فلاح و حالا اين آخري «حجت»شان بود.
قلندري بود، حجت. نمي‌دانم اين شقايق سرچشمه، شيفته چه چيزي بود كه داغش، جان همه شيفتگان خاكش را شعله‌ور ساخت، جز حاميان گمنام و نامدار حراميان را.
خزعل پهلوان بود، اين يكي اما، قلندر. قلندر عاشق.
حديث ايستادگي و پايداريش، حديث كوههاي «قلاقيران»، «كبيركوه» بود و شادابي و طراوت انديشه‌هايش، حديث دره‌هاي سرسبز «شاه بيشه» و درختان «بانگنجاب» است.
و حقا كه «زماني»ها، «سرچشمه» رسم مروت، پهلواني بودند و به افسانه‌هاي پايمردي سرچشمه پيوستند.
دوران كودكي و نوجواني را در حاكميت ديوي گذراند كه از شيشه بيرون آمده، انقلاب نوپايي را يكجا بلعيده بود و نفس مردم را در شيشه حبس كرده بود. سالهاي سياه دهه شصت را در كودكي و نوجواني سپري كرد و به مدرسه رفت. درس خواند. در همين سالها بود كه اولين جرقه خيزش را در ذهن بي‌تاب قلندر ما داغ شهادت داييش عبدالله مي‌زند. آن‌موقع 14ساله بود.
بعد از آن ديگر، ذهن و نگاه اين حجت با حجت قبلي يكي نبود. هر روز و هرشب كه با درس و مشق مدرسه بزرگ مي‌شد، افق بلند انديشه‌اش را هم وسعت مي‌بخشيد. ذره‌يي ظلم و ستمي كه بر مردمش مي‌رفت،را تحمل نمي‌كرد. و همزمان كه پا به دوران جواني مي‌گذاشت شخصيتش را با انگيزه‌هايي كه در ذهنش جوانه‌زده بود شكل مي‌داد. بعد از فارغ‌التحصيل شدن از دانشسرا، شغل معلمي را انتخاب كرد. شغلي كه در خودش آگاهي بخشي دارد.
اما او فراتر از حساب و كتابهاي روزمره، به شاگردانش، «آ» را براي آزادي مي‌آموخت، «ب» را براي برخاستن، «پ» را براي پايداري و «ج» را براي جاودانگي. و حجت، خود اين كاره بود و شد. به همين دليل حراميان تاب تحملش را نداشتند و در كمتر از 6ماه اخراج و از كار بركنارش كردند.
اما، اين جوان رشيد، راه و رسمش را انتخاب كرده بود. فقط دنبال وصل خود بود. رسم و راه برادرش را پيشه خود كرد. مي‌دانست، انتهايش كجاست، ولي براي ماندگار شدن، بايد مي‌رفت. و رفت و ماندگار شد. عجبا كه نام و پايداري جوان روستاي سرچشمه ايلامي، از مرزهاي شهر و خاك مامش گذشته و شيفتگان آزادي جهان را هم جگرسوز كرده است.
راستي اين قلندر كه به اقتضاي سنش، فرصت اين‌را نيافت تا در ظرف تشكيلات آموزش و رسم پايداري بياموزد، پس اين همه را از كجا آورده بود؟ گويي برخاستنش حديث برقي بود كه درخشيد و جست و رفت. شوق بوته پرتپشي كه با بهار درآميخت، اما با خزان درآويخت. چنگ درچنگش شد، و در نامش شكفته شد و هميشه ماندگار. طي چهارسال مقاومت شگفت‌انگيزش، دشمن از هيچ رذالت و فرومايگي در حقش دريغ نكرد. فقط كه شكنجه نبود. اي كاش فقط شكنجه بود. حاشا! كه قلندر و پهلوان ما در برابر شكنجه‌هاي جسمي سرخم كند.
موجي بود كه تنها مرگ را به‌جاي آرامش مي‌پنداشت. با جسم نحيف و شكنجه شده‌اش در زندان، وحشتي بود براي دژخيمان. وقتي ديدند ديگر شكنجه‌هاي جسمي كارايي خود را در برابر اين يل ايلامي از دست داده، به شيوه‌هاي رذيلانه‌تري متوسل شدند. رسم و راه هميشگي شناخته شده آخوندها.
چه ابلهانه فكر مي‌كردند بعد از ماجراهاي عراق و پاريس، مي‌توانند عزم قلندر ما را درهم بشكنند. بعداز بمبارانهاي قرارگاه بيقرارانش، خائنان و خودفروختگان به دستگاه جهل وجنايت را يكي يكي به سراغش فرستاند تا سرخورده و پريشانش كنند. عزمش را درهم شكنند. به تلويزيون بكشانندش. عليه آرمانش و رسم و آيينش بگويد.
گفتند هيچ‌چيزي از مجاهدين باقي نمانده. با خاك يكسان شدند. بقيه را هم در غربت به بند كشيدند. تمام شدند. تو هم تمامش كن. ولي به شيوه‌يي كه ما تمام شديم. پاسخش اما اين بود. شما كه از ازل تمام شده بوديد.
مرده بوديد، اگرنه مرده‌خوار. اما سفلگان و نوچه‌هايش دست‌بردار نبودند. بعد «زن» به سراغش فرستادند. بيچاره مفلوك و «ضعيفه» آخوندرجاله، خواست كه «آب توبه» برسرش بريزد. قلندر ما، اما تف كرد. رو برگرداند و با خود زمزمه كرد:
مردي زباد حادثه بنشست
مردي چو برق حادثه برخاست
آن، يكي ننگ را گزيد و سپر ساخت
وين، نام را بدون سپرخواست
آري، حديث پايداري حجت، حديث، مردي بود كه مرگ را در چنگش گرفته بود. اسير روح والا و دستان شكوفاييش بود. آن‌قدر مرگ را حقير مي‌پنداشت كه وقتي حكم اعدام را جلويش گذاشتند حتي زهرخند هم نزد. گفت «هيچ اعتراضي ندارم». منتظرش نبود. وادارش كرده بود كه او به انتظارش باشد. انگار كه مي‌خواست در آستانه عاشورا خونش را پيشكش مقتداي تاريخيش كند. عجب حديثي بود اين حجت. «حجت» پايداري و مقاومت در برابر دشمن ضدبشري.
به استناد گزارش و گواه هم‌شهريانش، دژخيمان، كينه حيواني خود نسبت به همه اعضاي مجاهد خانواده‌اش را روي او خالي مي‌كردند. از زخمي كه برادرش پهلوان خزعل، در نبردي نابرابر به مزدوران وارد كرده بود، تا دلاوري و مقاومت برادر كوچكترش فلاح قهرمان، و پيش از همه اينها استواري شگرف عبدالله، داييش در زير شكنجه، از همه اينها داغها به دل داشتند. اما حجت قهرمان، داغي بر دلشان گذاشت كه تا ابد خواهد ماند. چنان كرد و چنان درسي از وفا و استواري به‌جا گذاشت كه از هم اكنون شعله جانش، هم‌چون فانوسي است كه دركوههاي سرچشمه و همه ايلام نورفشاني مي‌كند. ديديم و شنيديم كه از هم‌اكنون از سرچشمه گرفته، تا آن‌سوي مرزهاي جهان، ياد و احترام نامش «زمزمه نيمه شب» همه مستان آزادي شده است. آري، حجت از اين تبار بود:
ما بي‌غمان مست دل از دست داده‌ايم
همراز عشق و هم‌نفس جام باده‌اي
ماي گل تو دوش داغ صبوحي كشيده‌اي
ما آن شقايقيم كه با داغ زاده‌ايم

دوباره سياوشی به خاک افتاد
جوادشفايی: ايتاليا
ايران زمين يل آن وقهرمانان بزرگی رادرخود پرورانده. سرزمين راد مردان ومجاهدان دوباره شاهد به خاک افتادن سياوشی ديگربود. حجت زمانی که مثل هزاران قلب شوريده وعاشق که برای رسيدن به صبح آزادی همواره باشب های تيره وتار درگير می شدند رودروی رژيم جنايتکارآخوندی ايستاد وپرچم عزت وشرف يک خلق در زنجيرراهمچنان برافراشته نگه داشت. ازقهرمانان وشهدای راه آزادی زيادگفتيم ونوشتيم. ازاعدامهای دهه 60 تاقتل عام زندانيان سيا سی درتابستان خون گرفته سال 67 و………ولی امروزبه سوک کسی نشتيم که با بود ونبود خودبه جنگ سيا هی رفت ومثل شمع شبانه خوش وبي پروا سوخت.
درشرايطی که استعمارهنوزدل درکف اين دارد که باقاتلان مردم ايران وبا جماعت شکنجه گروتيرخلاص زن لاس بزند (عليرغم اينکه تصويب وتاکيدکردند که پرونده رژيم را به شورای امنيت می برند) چه بايد کرد؟ جايی که دارند فرزندان اين ملت راپرپرميکنند چه بايدکرد؟
راستی زمستان 84 باهوای گرگ وميش گرفته اش انتظار چه چيزی را می کشد؟ رژيم جنايتکار آخوندی بی پرواخون می ريزد. همين امروزو فرداست که احتمال اعدام سعيد ماسوری راهم می دهند. دژخيمان آخوندی به ولی آلهه فيض مهدوی واسد شقاقی گفتن يا باچاقو خودکشی می کنيد ويا داروی نظا فت خواهيد خورد.قبل از اين هم دژخيمان گفته بودند درصورت رفتن پرونده رژيم به شورای امنيت همه زندانيان سياسی را قتل عام خواهيم کرد. واين جنايت بدون چراغ سبز ازطرف محا فل استعماری نمی تواند باشد. بگذريم وبه حجت زمان بينديشيم .
درست است که حجت هم به خيل جاودان فروغ ها پيوست وموقعه رفتن به اين می انديشيد که شبهای تيروتار خواهد گذشت وصبح آزادی از راه خواهد رسيد. اما وظيفه ما اين است که به جای لعنت به آخوند ها شعله يی برافروزيم. قبلا درمقاله ايی گفته بودم( مشعل های مبارزه هرگزخاموش نخواهد شد ) تاريخ وواقعيت های آنرانمی شود پنهان کرد ودر سينه تاريخ ثبت خواهد شد که شگفت آورتراز وحشيگرهای آخوندها ومزدورانش مقاومت حماسی وپاکباختگی نسلی بود که دراوج صداقت مرگ سرخ را باروحيه سرشارازاميد وعشق به زندگی وانقلاب برگزيد.
هزاران هزارستاره ايی که برتارک آسمان غم زده اين ميهن درخشيدند وشعله های مبارزه را روشن نگه داشتن وحالا بعد از حجت زمانی ديگر قهرمانانی با حکم اعدام در دست همچون سعيد ماسوری، ولی اله فيض مهدوی، غلامحسين کلبی، اسد شقاقی، اميرپرويزيان، عليرضا کرمی خيرآبادی، خالد مردانی، منصور و شهرام پورفرهنگ و..........هزاران هزار قهرمان ديگرکه مشعل های مبارزه را درسيا هچالهای رژيم ضد بشری در دست دارند وتا زمانيکه مشعل های فروزان مقاومت وجود دارد نمی گذارد اين خونهای بناحق ريخته شده به هدر برود.
درود برشهيد قهرمان مجاهد خلق حجت زمانی .
درود به تمامی زندانيان سياسی مجاهد ومبارز در سياهچالهای رژيم ضد بشری .
درود برديگر هم رزمان حجت درشهر اشرف.
مرگ بررژيم ضدبشری آخوندی .

كلن - اعتراض به اعدام مجاهد خلق حجت زماني
بعدازظهر روز شنبه 18 فوريه برابر با 29 بهمن ماه بدعوت شوراي ايرانيان شهر كلن جمع كثيري از ايرانيان شريف و آزاده و هواداران مجاهدين در ميدان مركزي شهر كلن (نوي ماركت) در مركز اين شهر گرد هم آمده تا جنايت سبعانه رژيم آخوندي در رابطه با اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني را محكوم كرده و خواستار اقدام عاجل جامعه جهاني براي حمايت از جان زندانيان سياسي در رژيم تروريستي آخوندي شدند.
آنها در شعارهاي خود حمايت خود را از راه حل سوم خانم رجوي اعلام كرده و بر همپيماني خود با مجاهدين و رزمندگان قهرمان شهر اشرف تا صبح پيروزي مردم ايران و سرنگوني حكومت آخوندي و براي برپايي ايراني آزاد و آباد تاكيد كردند. هموطنان شركت كننده همچنين پشتيباني خود از رانندگان شريف اتوبوسراني تهران و خواسته هاي آنان اعلام كرده و خواستار آزادي فوري دستگير شدگان اعتصابات اخير و كليه زندان سياسي شدند و تهديد و شانتاژ رژيم آخوندي عليه خانواده هاي دستگيرشدگان اخير را محكوم كردند.
در اين مراسم ميدان نوي ماركت بطور باشكوهي با عكسهاي رهبري مقاومت ايران, پرچم ايران و بنرهاي بزرگ شهيدان مقاومت ايران در دوران رژيم آخوندي آراسته شده بود و در پيشاپيش صفوف شركت كنندگان مشعلهايي در كنار عكسهاي شهيد قهرمان حجت زماني فروزان بودند.
در اين گردهم آيي ابتدا فرازهايي از زندگينامه مجاهد شهيد حجت زماني قرائت گرديد و انبوه شركت كنندگان يكصدا با شعارهاي خود اين تازه ترين جنايت رژيم آخوندي و احمدي نژاد را محكوم كردند.
در ادامه آقاي مجيد باقري در سخنان خود به تاريخچه 4 دهه مبارزه مجاهدين بر عليه شاه و شيخ و فداي بيكران 4 نسل از دليرترين فرزندان ملت ايران بر عليه استبداد حاكم بر ميهنمان پرداخت و در سخنان خود انزجارش را از جديدترين جنايت وحشيانه رژيم آخوندي و به قتل رساندن شهيد بخون خفته خلق حجت زماني ابراز كرد.
در ادامه برنامه اطلاعيه شوراي ملي مقاومت ايران به زبانهاي فارسي و آلماني قرائت گرديد كه مورد توجه شهروندان آلماني قرارگرفت.
در كنار اين گردهم آيي ميز كتاب انتشارات مقاومت ايران برپا بود و هواداران مقاومت دست به افشاگري گسترده عليه سياستهاي ضدخلقي و اتمي پاسدار احمدي نژاد زدندكه مورد استقبال گسترده شهروندان آلماني و خارجي قرار گرفت و بسياري براي گرفتن اطلاعات بيشتر و امضا بيانيه محكوميت رژيم آخوندي و حمايت از مقاومت ايران شخصاً مراجعه ميكردند و اين بيانيه را امضا ميكردند و انتشارات آلماني, انگليسي و فارسي مقاومت به آنان ارائه ميگرديد.
در پايان اين برنامه قطعنامه اين گردهم آيي توسط خانم مريم تهراني قرائت گرديد. در قسمتي از اين بيانيه آمده است
ما ايرانيان از دولتهاي اروپايي و جامعه جهاني ميخواهيم كه به صريحترين و روشنترين بيان اعدام حجت زماني را محكوم كنندو براي نجات جان ساير زندانيان سياسي در ايران تلاش كنند و براي ارجاع پرونده نقض حقوق بشر در رژيم آخوندي به شوراي امنيت اقدام كنند.
ياد مجاهد شهيد خلق حجت زماني گرامي باد و عزم پولادينش در راه سرنگوني حكومت آخوندي در عزم انقلابي كوه مردان و شيرزنان ارتش آزاديبخش ملي ايران خروشان تر باد.

سيدني – آکسيون اعتراضي هواداران مجاهدين به اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني

روز، دوشنبه تاريخ 20 فوريه 2006، گروهی از ايرانيان آزاده وهواداران سازمان مجاهدين خلق ايران درشهر سيدنی استراليا دراعتراض به اعدام ناجوانمردانه مجاهد قهرمان حجت زمانی که بيش از 4 ونيم سال در زندانهای گوناگون ايران بسر برده بود و در دفاع از ديگر زندانيان سياسی، آکسيون اعتراضی را در مقابل دفتر مرکزی سازمان ملل در اين شهر برگزار نمودند.
خواسته های شرکت کنندگان دراين آکسيون اعتراضی همانگونه برروی پلاکاردها نوشته شده بود، ازاين قرار بود. " ما اعدام مجاهد قهرمان حجت زمانی را محکوم می کنيم". " ما از سازمان ملل می خواهيم که اين عمل جنايتکارانه را محکوم نمايد".
" ما از کميسيار عالی حقوق بشر سازمان ملل می خواهيم که پرونده نقض حقوق بشر رژيم ملايان را به شورای امنيت سازمان ملل ارجاع نمايد." " جان زندانيان سياسی ايران را، از خطر مرگ نجات دهيد."
ابتدا اکسيون اعتراضی امروز با يک دقيقه سکوت بياد شهيد مجاهد قهرمان حجت زمانی آغاز شد. سپس بروشورهايی که شامل خلاصه‌ای از زندگينامه مجاهد شهيد حجت زمانی وهمچنين موارد ديگر نقض حقوق بشر درايران بود، دربين عابرين پخش گرديد که مورد توجه فراوان آنان قرار گرفت. بعلاوه از بيانيه ای که پيرامون حذف نام سازمان مجاهدين خلق ايران از ليست گروههای تروريستی تهيه شده بود با اشتياق آن را امضاء می کردند.
درپايان اين آکسيون اعتراضی، امضاهای جمع آوری به اتفاق آقای پيتر مورفی مسئول خيريه سرچ فانديشن و يکی از هواداران با ضميمه دو نامه اعتراضی که يکی از سوی خيريه سرچ فانديشن و ديگری از سوی انجمن دفاع از آزادی وحقوق بشر درايران – استراليا بود و در حمايت از زندانيان سياسی ايران ومحکوميت اعدام مجاهد شهيد حجت زمانی تهيه شده بود، به دفتر سازمان ملل در سيدنی تحويل داده شد .
مسئول مربوطه پس از دريافت و شنيدن خبر و مشاهده ی تصاوير و زندگينامه شهيد حجت زمانی، بسيار متاثرشد و قول مساعد داد که اين موضوع را بطورجدي پيگيری می نمايد وبه مسئولين بالاتر خود منتقل می کند.
انجمن دفاع از آزادی وحقوق بشر درايران- استراليا

سازمان مبارزه ملي و اسلامي كردستان ايران اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني را محكوم كرد
سازمان مبارزه ملي و اسلامي كردستان ايران (خَبات) طي اطلاعيه اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني بدست آدمكشان رژيم آخوندي را محكوم كرد.
سردمداران رژيم در تداوم سركوب و اختناق در چند روز گذشته يكي ديگر از جوانان انقلابي به نام حجت زماني از اعضاي سازمان مجاهدين خلق ايران را پس از 4سال زندان اعدام كرد.
سازمان مبارزه ملي و اسلامي كردستان ايران (خبات) با محكوم كردن جنايت جديد رژيم و همدردي با سازمان مجاهدين خلق ايران و خانواده و خويشاوندان شهيد، ازسازمانهاي بين المللي دفاع از حقوق بشر تقاضا دارد براي بازداشتن رژيم از سركوب مردم و اعدام جوانان و زندانيان سياسي اقدام فوري و لازم اتخاذ كنند.

شهادت جانگدازقهرمان مجاهدحجت زماني ـ پيام ايرانيان و هواداران مقيم برلين
شهادت جانگدازقهرمان مجاهدحجت زماني درايام مقدس عاشوراي مجاهدين وعاشوراي حسيني بدست دژخيمان خميني رابه عموم مردم قهرمان ورزمندگان اشرف ورهبري مقاومت سرفرازتسليت وتبريك مي گوئيم.بي ترديد جوشش خون پاك اين شهيد مقدس كه 4سال تمام درزيروحشيانه ترين شكنجه هادرس فداكاري وجانباختگي بي نظيرازخودبجاي گذاشت دامن پليدرژيم آخوندي ودژخيمان آن رافراخواهد گرفت .
رژيم خميني وجلادان آن بيهوده خيال ميكنندكه مي توان باقساوت وبي رحمي به عمرننگين خودبه اين جنايتهاادامه دهند,غافل ازاينكه هرشهيد كه به خاك مي افتاد بيشتروبيشترسبب افزايش انگيزه هاي انقلابي درجوانان اين مرزوبوم ورزمندگان براي سرنگوني تمام عياراين رژيم ميشودورودخروشان وجوشان خون شهيدان مقاومت ضامن پيروزي محتوم خلق ماست .

رژيم جنايتكار آخوندي اعدام حجت زمانی را تاييد کرد
رژيم جنايتكار آخوندي دو هفته بعد از اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني، ضمن اعتراف به اين جنايت، مجامع بين المللي و حقوق بشري را به خاطر اعتراض به اعدام حجت زماني، مورد حمله قرار داد.
به گزارش خبرگزاري حكومتي ايلنا، امروز2 اسفند 84 (21فوريه)، كريمي‌‏راد، سخنگوي قضاييه رژيم ضمن تأييد خبر اعدام حجت زماني گفت كه وي در سال 77 به اعدام محكوم شده بود و ابتدا از زندان فرار ‌‏كرد اما بعدها مجدداً دستگير و به زندان افكنده ‌‏شد تا اينكه حكم اعدام وي در تاريخ 18 بهمن ماه سال جاري اجرا ‌‏شد.سخنگوي جنايتكار قضاييه رژيم به اعتراض گسترده داخلي و بين المللي و مجامع حقوق بشري به اعدام حجت قهرمان اعتراف كرد و گفت: متأسفانه برخي رسانه‌‏ها از اين فرد حمايت مي‌‏كنند و از مظلومين حساب‌‏كشي مي‌‏كنند. بايد براي مجامعي كه قباي حقوق بشر را به تن كرده و شمشير زهرآگين مي‌‏كشند، تأسف خورد.
نقل از نامه خانواده حجت: «حجت در قلب استبداد و با داشتن حکم مرگ در دستانش ، توانست ظلمت آخونديسم را با نگاههای دردمند و عاشق و گستاخ خويش در هم شکند، و تنها وبی نشان و آشيان ، بی آنکه فريادش را پاسخی در پی باشد، و ناله های عصيانگرش را گوشهای کر شب بشنود، سر بريده و به دارآويختند.تا آنها به راحتی به دور آتشی که از خون جوانان ايران زمين برافروخته شده به رقص و پايکوبی ادامه دهند، غافل از اينکه عاقبت خونهای جوشان خرمن هستی شان را در خود خواهد سوزاند.»

انجمن جوانان آزاديخواه اصفهان اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني را محكوم كردند
انجمن جوانان آزاديخواه اصفهان1 اسفند 84 - طي اطلاعيه يي اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني را به عنوان نمونه يي از نقض آشكار قوق انساني محكوم كرد و از تمام انسانهاي آزاديخواه خواست علاوه بر اعتراض به سران حکومت آخوندي،براي نجات هزاران انسان ديگري که در زندان به سر ميبرند و خطر اعدام تهديدشان ميکند ، تلاش کنند.

ناصر رشيدي در گفتگو با راديو آمريكا در مورد اعدام دستجمعي زندانيان سياسي هشدار داد.
ناصر رشيدي گفت وزارت اطلاعات از حجت زماني خواسته بود كه با انجمن نجات وابسته كه توسط وزارت اطلاعات در داخل و خارج ايران به راه افتاده، همكاري كند.
راديو آمريكا 30 بهمن 84 ـ مجري برنامه ضمن معرفي آقاي ناصر رشيدي گفت:. پرسشي كه امشب براي شنوندگان ما در ايران در نظر گرفتيم و براي شنوندگان ما در هرجاي دنيا، اين است كه. آيا اين تهديد مسئولان زندانها كه در صورت ارجاع پرونده اتمي ايران به سازمان ملل متحد، به اعدام گسترده زندانيان سياسي اقدام خواهند ورزيد، جدي است؟ اين مسئله را شما جناب رشيدي چگونه بررسي مي كنيد؟
ناصر رشيدي: محمد جارويي، رئيس بند6 زندان گوهردشت، او اوائل بهمن به زندانيها گفته بود كه دعا كنيد پرونده اتمي مابه شوراي امنيت نره. چرا كه اون موقع تمامي زندانيان را، حالا او خطاب به زندانيان وابسته به مجاهدين گفته بود، اعدام مي كنيم. علت اينكه تأكيد هم كرده بود روي زندانيان وابسته به مجاهدين، مشخصاً به خاطر اين است كه اپوزيسيوني است كه سازماندهي دارد، رگ و ريشه دارد و اطلاعات رژيم را به طور مشخص در زمينه اتمي كه به لحاظ استراتژيك به اين روز سياه رژيم را رسانده، افشا كرده است.
حالا من در ابتدا بايستي درود بفرستم به تمامي زندانيان سياسي، به خصوص ياران حجت زماني كه همراه با او و همدرد با او اعتصابهاي زندانيان سياسي را در يك سال گذشته سازماندهي كردند. زندانيان سياسي در هر فرهنگي و براي هر ملتي، هميشه مايه افتخار، منشأ اميد و نويد پيروزي بوده. است.
... آنچه كه شهادت حجت زماني را كه از زندانيان وابسته به مجاهدين خلق بود، برجسته مي كند، پايداري اش بر عقيده اش بود. تمامي زندانيان سياسي كه در ايران هستند، بنا به يك عقيده و نظر در بندهاي رژيم هستند. جنايتكاران وزارت اطلاعات در آخرين ساعات از حجت زماني خواسته بودند كه با انجمن نجات كه وزارت اطلاعات رژيم در شهرهاي كشور راه انداخته و در خارج از كشور هم دارد راه مي اندازد، همكاري بكنه كه او «نه» گفت و اين سنت هر زنداني سياسي مقاوم است كه در مقابل دشمن ”نه“ بگويد. بله خطر براي تمام زندانيان سياسي است. زندانيان سياسي كه خودتان در برنامه هاي مختلف به درستي از راديو آمريكا اسامي شان و شرح ماوقع و رنج و شكنجشان را اشاره كرديد. اين تهديد به طور جدي هست، بله“.
مجري: بله اين اشاره اي كه كرديد به زندانيان سياسي كه در هر فرهنگي افتخار آميز هستند، يادم ميايد زماني كه جوانتر بوديم و در دانشگاه حقوق دانشگاه تهران تحصيل مي كرديم، بر اساس قوانين جزايي آن روز ايران، اصلا جرم سياسي خودش يك طبقه بندي جدايي داشت، جدا بود و با مجرمين ديگر به طور كلي تفاوت گذاشته بودند براي اينكه حقوقداناني كه آن قوانين را نوشته بودند، خود نيز به اين موضوع واقف بودند كه آناني كه مرتكب جرايم سياسي مي شوند، هدف والايي دارند و به هرحال وضعيتشون با مجرمين ديگه فرق مي كنه.
ناصر رشيدي: دقيقاً در راستاي همين صحبتي كه شما مي فرماييد، ما همين جمعه گذشته يك مراسم روشن كردن شمع جلوي كاخ سفيد گذاشته بودند كه من هم شركت كردم. آنجا يك خانم آمريكايي از من پرسيد، اين برنامه به چه خاطر است؟ گفتم به خاطر كشته شدن يك زنداني سياسي به نام حجت زماني است. گفت شما اين تظاهرات كوچك را كه گذاشتيد، براي همه زندانيان سياسي يا فقط براي يك نفر؟ گفتم اصلا دليل بودن اينجا براي همه زندانيان سياسي است. چون تا يك زنداني سياسي را از بقيه تفكيك مي كنيد، يعني معنا و هدف آن زنداني سياسي كه در زندان است را خدشه دار مي كنيد.

حجت زماني به واقع شهيد پايدار زمان خود شد
حجت سلام ات مي کنيم اشرف سلام ات مي کنيم
" گريزي که در پي آن بازگشت و شکستي که بعد از آن هجوم و حمله به دشمن است بر شما ناگوار نباشد " ( امام علي )
حجت زماني به واقع شهيد پايدار زمان خود شد و ما را به پايداري و مقاومت در برابر جهآن مماشاتگر و مرتجعين همراه آنان فراخواند.شهادت حجت خبر از رمز پايداري مي دهد. اين رمز در معناي تعادل قوا بي معني است. در تعادل قواي کمي، ظاهربيني غلبه مي کند و باعث مي شود که آن نوع ناظرين درسطح بمانند و همچون کف اب منتظر از بين رفتن باشند و اينآن از ديدن عمق قضايا البته که عاجزند. جهآن مماشاتگر با همين نگاه به مقاومت و رزيم طرف معامله را گرفتند ولي حجت آن فرزند غيرتمند اشرف در عمل پايداري را انتخاب کرد. اين نگرش کيفي است و سوار بر ارزشهايي است که نه تنها عقب نشيني و گريز تاکتيکي را وسيله کسب تجربه دانسته و آن را شکست نميداند بلکه دستاوردي براي حمله بعدي به دشمن ميداند و ناگواري به خود راه نميدهد.
در عصر ارتباطات گويند جهان بمانند دهکده اي است که همگآن از احوال همديگر سريع با خبر مي شوند و خون حجت در عصر کبير اگاهي شکست در پيروزي و پيروزي در شکست است. اگر اينچنين نباشد مبارزه در ميان کميتها بهايش را از دست مي دهد. چون نگاه کمي در مسير مبارزه همچو نگاه کوهنورديست که بعد از پيمودن مسير کوتاهي از کوه و با نگاه به قله روحيه اش را مي بازد و تحت تاثير آن بدنش بلحاظ فيزيکي غرق در عجز و ناتواني مي شود. اما اگر با نگاه عميق و هدفدار سمت قله را در پيش بگيرد وجب به وجب و سنگ بعد از سنگ آن قله را فتح مي کند.
حجت بقول امام علي بر ارتجاع غدار حاکم بر وطن گريزي زد تا بازگردد و فقيهان سفيه بپندارند که حجت شکست خورد. ولي ناگهان مرتجعان مي بينند که حجتيان اشرف رزه اي را ترتيب داده اند که گوئي لشکرهاي مکانيزه و مسلح به مدرنترين سلاحها با گردن قرازي راه را مي کوبند که قله را با تمامي سنگلاخها و ناصافيها فتح کنند و شنيديم که رزيم چه زوزه ها که در اين مورد نکشيد.
لذا ما نيز به تبعيت از حجت و حجتيان اشرف نمي گذاريم عروج حجت بر ما گريز و شکست مفهوم شود بلکه پشت سر اشرفيان و فرمانده و سردار اعظم آن مي گوئيم باز مي ائيم و باز مي گرديم و بدينسان با جرئت مضاعف در پيمودن راه مبارزه با حجت پايداري هم قسم مي شويم.
بلي حجت بامداد روز سه شنبه 18 بهمن 1384 در زندآن گوهردشت در اوج پايداري چنان گريزي بر عمامه بسران خفاش صفت زد که حملات بعدي را از حجتيان فهم نکنند و شايد خونخواران زندانبان از ترس و بازگشت حجتيان حجتهاي ديگري را نيز به مسلخ برند چون ميدانند که آخرين مراحل حکومت ننگينشان را سپري مي کنند.
حجت با اينکه 31 سال بيشتر نداشت اما با تجربه اي برگرفته از تاريخ مقاومت ايران در داخل زندانها اثرگذار بود و مقاومتي را همراه با تحمل وحشتناکترين شکنجه ها براي از پاي درآّوردنش با گسترش اعتصاب غذا و ساير حرکات اعتراضي در زندان پبش مي برد و هم قسمي اش را با پايداران اشرف در تاريخ مقاومت ايران زمين به اثبات مي رساند که به واقع حجت مبارزاتي براي همگان شد.
اري با خون حجت حيات تکامل اجتماعي ابياري شد و بي شک خون او و پايداري حجتيان اشرف اراده هاي جامعه ابران را دگرگون کرده و بسا بيشتر خواهند کرد. بدين ترتيب جام جهاني ننگ و فضاحت را با اين اراده ها همراه ارتش آزادي براي همبشه از تاريخ ايران حذف خواهند کرد. پس با حذف بايگاني ننگ و مماشات و ارتجاع از تاريخ ايران زمين و با خواندن سرود قسم باز هم مي گوئيم : حجت سلام ات مي کنيم اشرف سلام ات مي کنيم

به ياد حجت زماني؛ حجت نسل ما در مقابل نسل هاي آينده
نامه هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران ـ نروژ
همة كساني كه روزگاري از جهنم زندانهاي خميني عبور كرده اند بخوبي مي دانند كه حجت چه بهاي سنگيني را تا ملاقات چوبه دار پرداخته است و چه را ه پر مشقتي را پيموده تا ازشرف يك نسل پاسداري كند.
او كه در نبردي نابرابر جلاد خود را به زانو در آورد به همه نسلها آموخت كه شرافتمندانه زيستن؛ قهرمانانه مبارزه كردن و سرافرازانه جان باختن در روزگار پر هراس حراميان حاكم بر ميهنمان ارزشي ماندگار است كه بايد از آن درسها آموخت.
او به همه آموخت در روزگاري كه گزمه هاي شرير كشكولهاي دراويش؛ اين نجيب تر ين مردم كشورمان را از خاك و خون پر مي كند؛ در حاليكه تيغ به دستان سيه رو الهام نوجوان را به مسلخ مي برند؛ هيچ راهي جز سرنگوني تام و تمام اين خونخواران وجود ندارد.ا و بر سر اين آرمان پاي فشرد و جان باخت.
آري حجت از نسل همان بي شمار جاودانه هايي بود كه در تابستان 1367وقتي دژخيمان نتوانستند به زانو در اورندشان لاجرم در اوج دنائت حذفشان كردند.
حجت با مرگ سرخ خويش نقاب از چهره سالوس و ريا بركشيد و چهره مخوف و جنايتكارانه همه دست اندركاران حكومت وحشت را بر ملا كرد.
باشد كه در روزگاري نه چندان دور مردم بپا خواسته ميهنمان انتقام خون حجت و هزاران گل پر پر شده را از حراميان حاكم بگيرند.
هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران - نروژ

هلند ـ ايرانيان آزاده و هواداران مقاومت شهادت حجت زماني قهرمان را گرامي مي دارند
مراسم ياد بود و بزرگداشت مجاهد شهيد حجت زماني درسالن شهرداري شهر ”بارن” (Barn) با حضور شمار زيادي از هواداران مجاهدين وشوراي ملي مقاومت و با حضور خانواده مجاهد شهيد حجت زماني توسط انجمن دوستي ايراني – هلندي شهر اوترخت در هلند برگزار شد.
هر شب ستاره اي به زمين مي كشند و باز اين آسمان غمزه غرق ستاره هاست
هلند ـ اترخت، عصرروز يكشنبه 29 بهمن، مراسم ياد بود و بزرگداشت مجاهد شهيد حجت زماني درسالن شهرداري شهر ”بارن” (Barn) با حضور شمار زيادي از هواداران مجاهدين وشوراي ملي مقاومت و با حضور خانواده مجاهد شهيد حجت زماني توسط انجمن دوستي ايراني – هلندي شهر اوترخت در هلند برگزار شد.
در سمت چپ سن نماد يادبود مجاهد شهيد حجت زماني به طرز زيبا و باشكوهي ساخته شده بود. اطراف اين نماد با دهها شمع به نشانه شعله هاي فروزان مقاومت روشن شده بود،وبرفراز و قله اين نماد عكس حجت قهرمان قرارگرفته بود، كه دربالاي سر او مشعلي فروزان نورافشاني ميكرد، نمادي وسمبلي از مشعل مقاومت انقلابي كه تا به امروز دردستان قدرتمند، واستوار، حجت قهرمان وهزاران جاودانه فروع آزادي ازنسل بيشماران، دربرابر سياه ترين حكومت ضد بشري هم چنان سربلند وپر غروردراهتزازبوده وخواهد بود.
همچنين عكس حجت قهرمان و برادرش پهلوان خزعل زماني و يك ستاره به نشانه برادر قهرمان ديگرش فلاح زماني، در بين گل ها وشعله هاي شمع ديده مي شد .
پس ازاعلام برنامه، درحالي كه همه شركت كنندگان به پا خاسته بودند سرود” ميهن شهيدان” بطوردستجمعي خوانده شد آنگاه نوار ويدئويي خبر شهادت مجاهد خلق حجت زماني پخش شد .
درادامه برنامه، زندگي نامه مجاهد قهرمان حجت زماني بوسيله ”آقاي غلامرضا فتح الهي” از بستگان شهيد قرائت گرديد.
پس از آن مصاحبه آقاي علي نادري از بستگان شهيد حجت كه از رزمندگان قهرمان شهر اشرف ميباشد پخش شد.
سپس يك فيلم كوتاه درباره حجت قهرمان نمايش داده شد.
درانتهاي قسمت اول برنامه با ياد قهرمانيهاي حجت، ترانه بسيارزيبا و دلنشين شمع شبانه پخش شد كه با همراهي و اشك شركت كنندگان همراه بود .
در قسمت دوم برنامه بعد از آنتراكت ابتدا آقاي روبرت روزنبام کشيش انساندوست هلندي و يار مقاومت سخنان پر شوري ايراد نمود که بسيار مورد توجه واقع شد. دكتر روزنبام پس از اتمام سخنانش شمع مخصوصي را كه در مذهب مسيحيت سمبل شهيد شناخته ميشود روشن نموده و در كنار نماد يادبود شهيد حجت قرار داد.در قسمتي ديگر ياران مقاومت هر كدام سخناني در مورد حجت و شان و قدر او ايراد كردند، از جمله يكي از اين سخنرانان بياد حجت قهرمان كه درمقابل دژخيمان سرخم نكرد و حاضر به توبه وتسليم ازافتخارات گذشته خودش نشد، پس ازتبريك وتسليت به مردم قهرمان كشورمان و رزمندگان شهراشرف ورهبري مقاومت خطاب به حضار گفت:
”شهادت حجت قهرمان يك انتخاب اتفاقي نبود، رژيم ضد بشري آخوندي يكي ازمقاومترين واستوارترين افراد درميان زندانيان سياسي رابراي اين جنايت انتخاب كرد. ... اما فراترازاين حماسه، حماسه پايداري و دفاعش از آرمان و خط مشي سازمانش بود.“ درادامه برنامه پيامهاي انجمن هاي مختلف ايراني - هلندي درمحكوميت شهادت مجاهد قهرمان حجت زماني قرائت گرديد.
آنگاه رژه باشكوه ارتش آزادي بهنگام گلگذاري گارد احترام بر نماد اشرف شهيد درسالگرد 19 بهمن ماه 1384 درشهر اشرف پخش گرديد كه با كف زدن شركت كنندگان همراه بود .
درقسمت پاياني برنامه، برادر كوچكتر حجت زماني، ضمن تاكيد برادامه راه حجت و مبارزه با خميني، از همه كساني كه دراين جلسه شركت كرده بودند تشكر كرد . سپس لوحه بسيارزيبايي به مناسبت شهادت حجت قهرمان از طرف خانه فيلم ايران به خانواده قهرمان پرور زماني تقديم گرديد.
درپايان برنامه سرود قسم بصورت دستجمعي خوانده شد .
آنگاه شركت كنندگان درحالي كه هركدام يك شاخه گل دردست داشتند، درصفوفي منظم نماد حجت قهرمان را گلباران كردند، شركت كنندگان در مراسم كه از راههاي دور و نزديك خود را به اين مراسم رسانده بودند، درحالي مراسم را ترك مي كردند كه با عزمي جزم تر و اراده اي محكمتر بر ادامه راه حجت قهرمان تا پيروزي نهايي و حمايت هر چه بيشتر از اين مقاومت و رزمندگان شهر شرف اشرف تاكيد مي كردند.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________



حجت زمانی «حجت» و «حرمت» زندانيان سياسی ايران
ايرج مصداقی
رژيم جمهوری اسلامی در طول ساليان گذشته با به خدمت گرفتن‌ سايت‌های خبررسانی، تلويزيون‌های ماهواره‌ای، ميانه بازان حرفه‌ای و البته راديو‌های فارسی زبان تلاش نمود تا «حرمت» زندانی سياسی ايرانی را مخدوش کرده و چهره‌‌های مورد نظر خود را به عنوان «سمبل» زندانی سياسی ايران جا بياندازد.
از مصاحبه‌های راديويی گرفته تا شوهای تلويزيونی، از چاپ کتاب و اعلاميه به نامشان گرفته تا تهيه عکس‌های رنگی آن‌چنانی از چيزی فرو گذار نکرد. سايت‌های اينترنتی و وبلاگ‌های شخصی آن‌ها که جای خود دارد.
کافيست نگاهی به اخباری که در طی ساليان گذشته نسبت به زندانيان «ويژه» روی وايرهای خبری رفته بياندازيد تا با مظلوميت حجت زمانی ها آشنا شويد.
در اين ميان سازمان‌های بين‌المللی مدافع حقوق بشر نيز سنگ تمام گذاشتند. کافيست به جوايز داده شده به زندانيان «ويژه» توجه کنيد.
اما حجت زمانی ۴ سال و نيم در بدترين شرايط با پايداری و سپس با بذل جان خود از «حرمت» زندانی سياسی که از همه سو مورد حمله قرار گرفته بود دفاع کرد.
حجت از روزی که در سال ۸۰ دستگير و به زير شکنجه برده شد با استواری خويش بر اين امر پای فشرد. روزی که در سال ۸۲ از زندان رژيم گريخت و به ترکيه آمد باز‌ هم اراده‌ی تزلزل‌ناپذير خود را به رخ مدعيان کشيد.
و آنگاه که در مرداد ۸۲ مظلومانه توسط سرويس امنيتی ترکيه در ميدان تقسيم استانبول در روز روشن ربوده و تحويل رژيم شد بازهم با اراده‌ شکست‌ناپذير خود بر اين حقيقت پای فشرد که «حرمت» زندانی سياسی از او مايه می‌گيرد.
امروز هر کس که دلش برای ارزش‌‌ها می‌سوزد، فارغ از همه‌ی تنگ‌نظری‌های سياسی- ايدئولوژيک می‌بايستی روی حجت زمانی به عنوان «حرمت» زندانی سياسی دست بگذارد.
امروز وظيفه‌ی تمامی کسانی که نام زندانی سياسی را بر خود حمل می‌کنند تأکيد بر جايگاه بدون گفتگوی حجت زمانی است. اين‌جاست که سره از ناسره شناخته می‌شود.
ارسال‌کننده: زنگی زنگ
20 Feb 2006
"زندانی سياسی" هم جزو کلماتی است، که اخوندهای بی همه چيز حاکم بر ايران به ناموس آن تجاوز کرده اند.
ارسال‌کننده: آريا مهربان
20 Feb 2006
mehrabaneto.@yahoo.com
البته حجت زماني همچون ساير شهداي راه آزادي گرامي و خون پاكش پرونده جنايات رژيم ضد بشري را سنگين تر خواهد كرد. اما آقاي مصداقي به نظر مي رسد كه هنوز خود را فرهنگ سياسي دو دهه گذشته سازماني كه به آن تعلق داشته نتوانسته خلاص كند. خود محور بيني و تنگ نظري. دستگاه تبليغاتي مجاهدين، با تنگ نظري بيمانندي كه نمونه اش را مي توان هم در متن نوشتاري برنامه تلويزيوني «30 خرداد به روايت شاهدان» ديد، همه در سانسور هاي خبري، تلاش كرده است خود را تنها مبارز ميدان در برابر رژيم نشان دهد. اگر آقاي مصداقي كتاب 234 صفحه يي 30 خرداد به روايت شاهدان كه «مروري بر رويدادهاي بهمن 57 تا خرداد60» ورق بزند، خواهد ديد كه در سالهاي مورد نظر در اين برنامه تلويزيوني كه براي داخل ايران پخش شده كمتر نشاني از گروههاي ديگر ديده مي شود و بنا بر تصويري كه در اين سناريو قطور ارائه مي شود، گويي «انقلاب فرهنگي» رژيم براي بيرون كردن مجاهدين از دانشگاه بوده در حالي كه آنهايي كه آن روزها را ديده اند(و هنوز هم همه شان نمرده اند) در زمان انقلاب فرهنگي براي تعطيل كردن دفاتر يا «اطاق» هاي دانشجويي سازمانها در دانشگاهها خود سازمان مجاهدين هم اعلام كرد كرد كه در دانشگاهها دفاتر دانشجويي ندارد. در مواردي هم كه سازمان مجاهدين براي تهيه ليست اسامي شهدا فراخوان داده بود، اين سازمان از بين اسامي شهداي ارسالي، شهداي سازمان را درج كرده و شهداي سازمانهاي ديگر را درج نكرده است كه نگارنده لااقل از يك مورد آن اطلاع دارم . يك سند نمونه براي نگرش تنگ نظرانه رهبري مجاهدين در اين زمينه كه براي همگان و از جمله آقاي مصداقي قابل بررسي ليست 14028 تن از شهدا به زبان انگليسي چاپ سال 1987 است. در اين ليست در زير آن عكس از اعدام در كردستان( كه در تابستان سال 1358 در روزنامه اطلاعات چاپ شد و در پاري ماچ همه چاپ شده بود) ، هيچ اشاره يي به هويت سياسي آن قرباينان نشده در حالي كه حتي در زمان چاپ آن عكس هم هويت سياسي و حتي نام اكثر آنان از جمله اين كه دوبرادر به نام شهريار و احسن ناهيد از هواداران سازمان چريكهاي فدايي خلق بين آنها بودند، روشن بود. اخيرا رژيم نيز مراسمي براي بزرگداشت زندانيان سياسي زمان شاه برگزار كرد كه در آن از خوديها نام برده شد. نه از مبارزان قهرمان چپ. شايد بر رژيم آخوندي ايرادي وارد نباشد، چون اين رژيم برخي از مبارزان قهرمان زمان شاه ، از جمله آن انسان بزرگ، شكرالله پاك نژاد را تيرباران كرد. اما باعث تاسف است كه سالهاست كساني در مبارزه بودن را تبديل به نوعي اشرافيت و طلبكاري از مردم كرده اند. باعث تاسف است كه كساني كه روزگاري در شمار «كاشفان فروتن شوكران» بودند، چنان مجذوب قدرت و رويايي رسيدن به قدرت شدند كه به كلي مساله اصلي مبازره را كه احقاق حقوق مردم ايران در تعيين سرنوشت خودشان بود، فراموش كرده اند. بيگانگي رهبران مجاهداين با مردم كه در شعار بسيار زننده ايران رجوي – رجوي ايران به خوبي منعكس و متبلور شده، در شهادت دو مظلومانه دو نويسنده و روشنفكر مردم دوست ايران، پوينده و مختاري نيز خود را نشان داد. آقاي مصداقي قبل از هرگونه فراخوان دادن، بهتر است خود را عوارض تعليمات خود محوربيني سازمان و تنگ نظريهاي ناشي از آن رها كند.
ارسال‌کننده: ناظر بيطرف
20 Feb 2006
saramad@bredband.se
با سلام خدمت آقای مهربان که البته چندان مهربان به نظر نمی‌آيند. فکر می‌کنم بهتر بود ايشان به جای
اين‌همه صغری و کبری چيدن توضيح می‌دادند که به نظر ايشان چه کسی «حرمت» زندانيان سياسی ايران است. آقای طبرزدی،گنجی، عباس فخرآور،... مسائلی که ايشان طرح کرده‌اند چه ربطی به موضوع مطرح شده در مقاله مزبور دارد.
ارسال‌کننده: شاهين سماواتی
21 Feb 2006
shahin_khan110@yahoo.de
با سلام من هم مثل شما با اعدام مخالف . منهم مثل شما بارژيم آخوندی مخالفم . وقتی اخبار مربوط به حکم اعدام حجت زمانی را ميخواندم متوجه نکتهای درآن شدم و آن اين بود که حکم صادره ابتدا 4 بار اعدام بوده و بعد دردادگاه تجدبد نظر به 2 بار اعدام و پرداخت يک ديه کامل تغيير کرده کنجکاو شدم و دراينترنت جستجو کردم متوجه شدم که حجت زمانی عامل بمب گذاری دادگاه انقلاب بوده که طی آن 4 نفر ازجمله يکی از اقليت های مذهبی کشته شده اند . به نظر من حقوق بشر شامل اين کشته شدگان هم می شود واگر به اين احکام اعتراض داريم بايد خشونت را هم از طرف مقابل نقد کنيم . البته دراينکه اين رژيم دهها هزار تن بيگناه را به جوخه های اعدام سپرده شکی نيست ولی خشونت از هر سو از نظر من محکوم است .

ارسال‌کننده: زنگی زنگ
21 Feb 2006
zsamani@yahoo.com
خطاب به شاهين سماواتی! (و ساير شمع های صلواتی) آنچه شما "دادگاه انقلاب" ناميده ايد، بيدادگاهی برای اعمال شکنحه و جنايت است و من بر دستان کسی که آن محل را منفجر کرده، بوسه ميزنم. شما در اينتر نت جستجو نکرده ايد، ماشين جستجوگر شما به احتمال زياد در آرشيو وزارت اطلاعات آخوندی سردرگم بوده و يا اينکه در چاه جمکران افتاده است. (کلمه ديه کامل را از چاه جمکران داريد و کشته شدن اقليت مذهبی را از آرشيو خونخواران) تلاش آشکار شما برای توجيه جنايت های رژيم ضدبشری آخوندی، شرم آور است. با سلام من هم مثل شما با اعدام مخالف . منهم مثل شما بارژيم آخوندی مخالفم . وقتی اخبار مربوط به حکم اعدام حجت زمانی را ميخواندم متوجه نکتهای درآن شدم و آن اين بود که حکم صادره ابتدا 4 بار اعدام بوده و بعد دردادگاه تجدبد نظر به 2 بار اعدام و پرداخت يک ديه کامل تغيير کرده کنجکاو شدم و دراينترنت جستجو کردم متوجه شدم که حجت زمانی عامل بمب گذاری دادگاه انقلاب بوده که طی آن 4 نفر ازجمله يکی از اقليت های مذهبی کشته شده اند . به نظر من حقوق بشر شامل اين کشته شدگان هم می شود واگر به اين احکام اعتراض داريم بايد خشونت را هم از طرف مقابل نقد کنيم . البته دراينکه اين رژيم دهها هزار تن بيگناه را به جوخه های اعدام سپرده شکی نيست ولی خشونت از هر سو از نظر من محکوم است .
ارسال‌کننده: عليرضا تبريزی
21 Feb 2006
tabrizialireza@hotmailcom
با سلام ، خدمت دوست عزيز آقای شاهين سماواتی عرض شود که آيا امکان اين نبود شما لينک هايی
را که در اينترنت جستجو کرديد در نظر ارسا ليتان ضميمه ميکرديد. تا برای آن دسته از کاربران مشخص می گشت که لينک مربوطه به چه گروه و يا جناحی متعلق هست. آيا اين امر در حوزه و مسئوليت ح. قهرمان نيست که به اين دوستان اين مسئله را يادآوری نماديد، تا احتمالا نظرات ، بدون اشاره به منبع خبر بطور کيلوئی وتحقيق نکرده آنرا درج نمايند؟ شاد و تندرست باشيد.
ارسال‌کننده: جمال فراهانی
21 Feb 2006
jamal75de@yahoo.de
آقای مسئول نظرات مواظب باش از فرط آزاديخواهی بالا نياوريد. نظرات من را که به جاسوسان ايران ديده بانی آخوندی عقده ای گفته بودم را سانسور ميکنيد و بعد بی شرمانه به اين جاسوسان و مزدوران اجازه ميدهيد در پوش ظاهر کلمات آزادی و حقوق بشری اعدام حجت زمانی را توجيه حقوق بشری کنند.
ارسال‌کننده: زنگی زنگ
21 Feb 2006
خطاب به شاهين سماواتی! (و ساير شمع های صلواتی) آنچه شما "دادگاه انقلاب" ناميده ايد، بيدادگاهی برای اعمال شکنحه و جنايت است و من بر دستان کسی که آن محل را منفجر کرده، بوسه ميزنم. شما در اينتر نت جستجو نکرده ايد، ماشين جستجوگر شما به احتمال زياد در آرشيو وزارت اطلاعات آخوندی سردرگم بوده و يا اينکه در چاه جمکران افتاده است. (کلمه ديه کامل را از چاه جمکران داريد و کشته شدن اقليت مذهبی را از آرشيو خونخواران) تلاش آشکار شما برای توجيه جنايت های رژيم ضدبشری آخوندی، شرم آور است. با سلام من هم مثل شما با اعدام مخالف . منهم مثل شما بارژيم آخوندی مخالفم . وقتی اخبار مربوط به حکم اعدام حجت زمانی را ميخواندم متوجه نکتهای درآن شدم و آن اين بود که حکم صادره ابتدا 4 بار اعدام بوده و بعد دردادگاه تجدبد نظر به 2 بار اعدام و پرداخت يک ديه کامل تغيير کرده کنجکاو شدم و دراينترنت جستجو کردم متوجه شدم که حجت زمانی عامل بمب گذاری دادگاه انقلاب بوده که طی آن 4 نفر ازجمله يکی از اقليت های مذهبی کشته شده اند . به نظر من حقوق بشر شامل اين کشته شدگان هم می شود واگر به اين احکام اعتراض داريم بايد خشونت را هم از طرف مقابل نقد کنيم . البته دراينکه اين رژيم دهها هزار تن بيگناه را به جوخه های اعدام سپرده شکی نيست ولی خشونت از هر سو از نظر من محکوم است .
ارسال‌کننده: شاهين ب
21 Feb 2006
shahin_be2002@yahoo.com
با درود به آقاي مصداقي با نظر شما كاملا موافقم و متاسف از اينكه بسياري از رسانه هاي اپوزيسيون و يا مدعيان رسانه اي مستقل در تورهاي اطلاعاتي و امنيتي رژيم گرفتار مي شوند كه حاصل ناخواسته ضد تبليغ عليه مبارزه مردم ايران و عمل به نفع رژيم است . ما بارها طي سالهاي گذشته شاهد بوده ايم كه مبارزان واقعي مهجور و مظلوم واقع شده اند و در مقابل رژيم و دستگاه رسانه اي و اطلاعاتي آن به موازات مبارزان سياسي با بدل سازي و كار رواني و جوسازي مبارزان را به حاشيه رانده و در سايه قرار داده است . كه البته عمده كار را عوامل اطلاعاتي و رسانه اي رژيم در خارج از كشور پيش برده اند.
ارسال‌کننده: شاهين سماواتی
22 Feb 2006
shahin_khan110@yahoo.de
با سلام خدمت دوستان عزيز دوستانی که من را مزدور وزارت اطلاعات ناميده اند و... بايد بگويم ايکاش امکان آن بود که خود وپيشينه خود را معرفی ميکردم و در محيطی آرام به بحث در باره موضوع ميپرداختيم ولی افسوس که جو خيلی ناسالمی در بين ما ايرانيان مطرح است اولا من رژيم را تطهير نکرده ام و همه ميدانند با همين قوانين وبا معبارهای خود رژيم دهها هزارتن بيگناه اعدام شده اند که نمونه خوب آن همان کشتارهای مرداد وشهريور 67 ميباشد که بدستور خمينی فقط به جرم سرموضع بودن اعدام شدند . حالا کمی هم به خودمان بپردازيم کدام سازمان سياسی بود که برای اعدام بدون وکيل و بدون رعايت آئين دادرسی هويدا وديگر سران رژيم سابق توسط خلخالی کف ميزد؟حقوق بشر از همان موقع نقض شد ومشوق آن هم خود ما بوديم . چه کسانی از حمله به سفارت آمريکا وگروگانگيری وساير رفتارهای خلاف عرف ديپلماتيک حمايت کرد ؟ چه کسی ...؟ دوم اينکه چرا نمي گوئید در انفجار دادگاه انقلاب کداميک از مزدوران رژيم کشته شده اند ؟ آيا غير از اين است که در ساعات اداری دادگاه انقلاب مملو از کسانی است که خود از قربانيان همين بيدادگاه بوده اند ؟ اگر سايت های اطلاعات رژيم به دروغ ميگويند که يکی از ارامنه جز کشته شدگان بوده شما تکذيب کنيد و نام اين مزدوران را بنويسيد خيلی سخت است ؟ سوم اينکه دوست عزيزی از اينکه مسئول سايت نظرات من را سانسور نکرده شاکی است !!واقعا از مدعيان آزادي بعيد است !! آيا آزادی که شما مدعی آن هستيد اين است ؟ شما که هنوز به قدرت نرسيده ايد هيچ در نهايت ضعف و استيصال هستيد و خواهان سانسور نظريات ديگران هستيد. خمينی که در نهايت قدرت زير درخت سيب در نوفل لوشاتو دم از آزادی کمونيستها می زد کارش به کجا رسيد !! شما که جای خود دارد !!
ارسال‌کننده: عليرضا تبريزی
22 Feb 2006
tabrizialireza@hotmail.com
دوست عزيز هر کس هستی برای خودت هستی! هر گلی هم ميزنی به سر خودت ميزنی ، من هيچ وقت نخواستم که نظر کسی سانسور شود ونه اينکه به شما اتهام زدم که مزدور وزرات اطلاعات هستی!!! از آنجائيکه ادعا کرده بوديد " کنجکاو شدم و دراينترنت جستجو کردم متوجه شدم که حجت زمانی عامل بمب گذاری دادگاه انقلاب بوده که طی آن 4 نفر ازجمله يکی از اقليت های مذهبی کشته شده اند ." فقط خواستم جهت اطلاع ديگر کاربران ، سايت و منبع خبری ات را همراه نظرت ضميمه ميکرديد تا از اظهار و نظرات کيلوئی و بدون تحقيق اجتناب شود. کجای اين ادعا خلاف موازين دمکراسی است يا دال بر اين است که مسئول سايت نظرات ؛ نظرات شما را سانسور نمايد؟ پيروز باشيد.
ارسال‌کننده: جمال فراهانی
22 Feb 2006
jamal75de@yahoo.de
کشته شدن سه کشيش مسيحی ؛ انفجار در حرم امام رضا ؛ کشتار زائران مکه و هزاران اتهام ديگر را دژخيمان آخوندی به مجاهدين نسبت داده اند.به نقل از سايت های وزارت اطلاعات نميشود بر عليه مجا هدين ادعائی داشت . در ضمن اگر قرار بود مقاومت به هر تهمتی که جلادان ايران ديده بانی ميزنند جواب دهند از بيست چهار ساعت شبانه روز هفتادو دو ساعتش صرف اين مزخرفات ميشد.

مهری ديگر بر حقانيت مقاومت
شهادت دلاورانه حجت زمانی
مهری ديگر بر حقانيت مقاومت به خون خفته ايران
و لکه ننگ ديگری بر پيشانی شب پرستان تيغ به کف آخوندی ميباشد
در روزگاری که بوی گند تعدادی بريده مزدور وا داده که همچون روسپيان اطلاعاتی رژيم وامانده خمينی به اين شهر و آن شهر ارسال می شوند و حال آدم را بهم می زند ,حماسه حجت پهلوان يعنی مقاومت سرفرازانه زير شکنجه های قرون وسطی پاسداران وحشی و نهايتا شهادت مظلومانه اش بار ديگر شعله درخشان و فروزان مقاومت را يادآوری می کند که می رود تا ريش و ريشه آخوندهای ابطر را از بن بسوزاند.
من شهادت حجت زمانی , فرزند دلير ايلام و ايران را به همه رزمندگان آزادی در شهر قهرمان اشرف و تمام دوستداران آزادی وطن اسيرمان تبريک و تسليت می گويم.
با احترام
توفيق عقيلی

كلن - گردهمآيي ايرانيان آزاده در اعتراض به اعدام مجاهد خلق حجت زماني
بعدازظهر روز شنبه 18فوريه برابر با 29بهمن ماه به دعوت شوراي ايرانيان شهر كلن جمع كثيري از ايرانيان شريف و آزاده و هواداران مجاهدين در ميدان مركزي شهر كلن (نوي ماركت) در مركز اين شهر گرد هم آمدند، آنان جنايت سبعانه رژيم آخوندي در رابطه با اعدام مجاهد قهرمان حجت زماني را محكوم كرده و خواستار اقدام عاجل جامعه جهاني براي حمايت از جان زندانيان سياسي در رژيم تروريستي آخوندي شدند.
آنها در شعارهاي خود حمايت خود را از راه حل سوم خانم رجوي اعلام كرده و بر هم پيماني خود با مجاهدين و رزمندگان قهرمان شهر اشرف تا صبح پيروزي مردم ايران و سرنگوني حكومت آخوندي و برپايي ايراني آزاد و آباد تاكيد كردند. هموطنان شركت كننده همچنين پشتيباني خود از رانندگان شريف اتوبوسراني تهران و خواسته هاي آنان اعلام كرده و خواستار آزادي فوري دستگير شدگان اعتصابات اخير و كليه زندانيان سياسي شدند و تهديد و شانتاژ رژيم آخوندي عليه خانواده هاي دستگيرشدگان اخير را محكوم كردند.
ميدان نوي ماركت بطور باشكوهي با عكسهاي رهبري مقاومت ايران، پرچم ايران و بنرهاي بزرگ شهيدان مقاومت ايران در دوران رژيم آخوندي آراسته شده بود و در پيشاپيش صفوف شركت كنندگان مشعل هايي در كنار عكسهاي شهيد قهرمان حجت زماني فروزان بودند.
در اين گردهمايي ابتدا فرازهايي از زندگينامه مجاهد شهيد حجت زماني قرائت گرديد و شركت كنندگان يكصدا با شعارهاي خود اين تازه ترين جنايت رژيم آخوندي و احمدي نژاد را محكوم كردند.
سپس مجيد باقري در سخنان خود به تاريخچه 4 دهه مبارزه مجاهدين برعليه شاه و شيخ و فداي بيكران 4 نسل از دليرترين فرزندان ملت ايران بر عليه استبداد حاكم بر ميهنمان پرداخت و در سخنان خود انزجارش را از جديدترين جنايت وحشيانه رژيم آخوندي و به قتل رساندن شهيد به خون خفته خلق حجت زماني ابراز كرد.
در ادامه برنامه اطلاعيه شوراي ملي مقاومت ايران قرائت گرديد كه مورد توجه شهروندان آلماني قرارگرفت.
در كنار اين گردهمايي ميز كتاب برپا بود و هواداران مقاومت دست به افشاگري گسترده عليه سياستهاي ضدخلقي و فعاليتهاي اتمي پاسدار احمدي نژاد زدندكه مورد استقبال گسترده شهروندان آلماني قرار گرفت و بسياري براي گرفتن اطلاعات بيشتر و امضاي بيانيه محكوميت رژيم آخوندي و حمايت از مقاومت ايران شخصاً مراجعه ميكردند و اين بيانيه را امضا ميكردند.
در پايان اين برنامه، قطعنامه گردهمايي توسط خانم مريم تهراني قرائت گرديد. در قسمتي از اين بيانيه آمده است:ما ايرانيان از دولتهاي اروپايي و جامعه جهاني ميخواهيم كه به صريحترين و روشنترين بيان اعدام حجت زماني را محكوم كنند و براي نجات جان ساير زندانيان سياسي در ايران تلاش كنند. و پرونده نقض حقوق بشر رژيم آخوندي را به شوراي امنيت ارجاع دهند.
ياد مجاهد شهيد حجت زماني گرامي باد و عزم پولادينش در راه سرنگوني حكومت آخوندي در عزم انقلابي كوه مردان و شيرزنان ارتش آزاديبخش ملي ايران خروشانتر باد.

فراخوان تظاهرات در لاهه ـ سازمان جوانان آينده سازان فردا
سازمان جوانان آينده سازان فردا اعدامهاي رژيم ايران را محكوم مي كند.
سه شنبه 21 فوريه ساعت 5 بعدازظهر در ميدان (Het plein) در لاهه در مقابل پارلمان در يك تظاهرات در اعتراض به شكنجه و اعدام زندانيان سياسي و به ويژه اعدام آقاي حجت زماني، تعدادي از اعضاي خانواده هاي زنداني سياسي و شهداي مقاومت و نمايندگان سازمانهاي حقوق بشري و پارلمان هلند حضور خواهند جست.
حجت زماني از سال 2001 در زندان به سر مي برد، در زندان گوهردشت كرج به تاريخ 7فوريه اعدام شد. زماني و چند زنداني سياسي ديگر يك هفته قبل از اعدام ناپديد شده بودند. رژيم بعدا اعلام كرد كه زماني اعدام شده است. در مورد ديگر زندانيان سياسي اطلاعي در دست نيست. زندانيان سياسي هوادار مجاهدين خلق ايران در زندان اوين و زنجان به مرگ محكوم شده اند.
حجت زماني چهارسال و نيم شكنجه ها را در زندان تحمل كرد. علي حاج كاظم رئيس زندان گوهردشت، حكم اعدام را به اجرا در آورد. حجت قهرمان در سال 2004 به 4 بار اعدام محكوم شده بود و هنگام اعدام 31 سال سن داشت. دو برادر ديگرش در سالهاي 1999 و 2001 توسط رژيم شهيد شده بودند. پيشتر، دايي او در سال 1989 شكنجه و اعدام شده بود.
با اوجگيري بحرانهاي داخلي و بين المللي، رژيم ايران اخيرا تهديد كرده بود اگر برنامه اتميش به شوراي امنيت ملل متحد ارجاع شود، زندانيان سياسي را خواهد كشت، رژيم آخوندي قبلاً در سال 1988 به قتل عام زندانيان سياسي مبادرت كرده بود كه طي آن 30هزار زنداني سياسي كشته شدند. سياست مماشات اروپا شكست خورده و گنجاندن اسم مجاهدين خلق ايران در ليست سياه اروپا دست رژيم را بازگذاشته كه سركوب مردم ايران را افزايش دهد.
اعضاي سازمان جوانان آينده سازان فردا، جنايات وحشيانه را توسط رژيم ايران محكوم مي كند. اين سازمان اتحاديه اروپا و سازمانهاي حقوق بشري بين المللي را فرا مي خواند تا اين رژيم را محكوم كنند. ما از دولت هلند مي خواهيم كه اعدام حجت زماني را محكوم كند و به دولت ايران فشار بياورد تا به اين ترتيب ازاعدام ساير زندانيان ممانعت به عمل آيد. ما اتحاديه اروپا را فرا مي خوانيم اين اعدام جنايتكارانه و جنايات تروريستي رژيم را در يك دادگاه بين المللي محكوم نمايد.
انجمن جوانان آينده سازان فردا

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________



نامه خانواده حجت زمانی در پی اعدام وی توسط جمهوری اسلامی
اين اعتراض مهتاب و سخن گل است
چو ساقی مست وخوشه چين باغ دگر است
و آنگاه که بر دمد سپيده بر هر نفس
بگو سخن بهار که اين يار من است
هيئت حاکمه با سوار شدن بر اجساد غرقه بخون حجت ها عيد استقلال بر پا نمود، تا بخيال شوم خود از يک سواعلام برقراری ثبات کند واز سوی ديگری توسط اين دغلبازيها و عزاداريها ، لکه سياه جنايت وخيانت را از چهره خويش بزدايد. چهره ای که جنايتکارانه تر از چهره استبداد تاريخ کهن ايران می باشد. واما اين عملکردها بلاخره روزی نه چندان دير نپايد، که سرنگونی آنها توسط توده های به جنبش در آمده به نمايش خواهند گذاشت.
حجت در قلب استبداد و با داشتن حکم مرگ در دستانش ، توانست ظلمت آخونديسم را بانگهای دردمند و عاشق و گستاخ خويش در هم شکند، و تنها وبی نشان و آشيان ، بی آنکه فريادش را پاسخی در پی باشد، و ناله های عصيانگرش را گوشهای کر شب بشنود، سر بريده و به دارآويختند.
تا آنها به راحتی به دور آتشی که از خون جوانان ايران زمين برافروخته شده به رقص و پايکوبی ادامه دهند، غافل از اينکه عاقبت خونهای جوشان خرمن هستی شان را در خود خواهد سوزاند.
هيئت حاکمه بايستی بداند که دوران سياه وتاريک هزارو چند صد سالهً قرون خمينی ها که انديشه انسانها را در حصار دگمها و جزمهای آخونديسم اسير ساخته و راه رشد و شکوفای افکار و عقايد و علوم و فنون را بر بشريت بسته بود، حاصل القاء تفکريست که انسان از سطح واقيتها و عينيت ها و مسائل ملموس زندگی و جهان جدا شده و به عا لم تخيلی و مسائل ناملموس و جدا از زندگی و جهان روی آورد. و اما ديری نپايد که مردم به جان آمده پاسداران شوم و افکار تخريبی خمينی را برای هميشه دفن خواهند کرد.
مردم ايران، حجت هرگز تسليم مرگ تدريجی ۵ سال زندان و حکم ۲ بار اعدام توسط ديوان ( عالی ) کثيف خمينی نشد. ونه تسليم شکنجه روحی و جسمی و تبليغ افکار پوسيده خمينی. بلکه با کمال شهامت وشجاعت هر چه بيشتر به چوبه دار خويش بوسه زد.
حجت در پاسخ سئوال دادگاه جنايت کار می گويد ( چرا با جمهوری اسلامی مبارزه می کنی) او می گويد
بخاطر، نابسامانيهای اجتماعی وعدم حقوق انسانی مبارزه ميکنم. ودرقبال تهديد رئيس دادگاه او ميگويد هر کاری که دلتان می خواهد بکنيد.
اگر خون خزئل کيلومترها بر کوه ايلام چکيد و فلاح در آتش سوخت اما حجت داغ يک آه بر دل محسنی اژيها گذاشت وبه مردانگی تمام برادرانش خزئل و فلاح را در آغوش گرفت.
برانگيخته شدن حجت بعد از فرارش هرگز فراموش نخواهيم کرد. و اما لبان خسته ونگاهای عميق و مظلومش هرگز فراموش نخواهيم کرد.
ما از تمام کسانيکه هرگونه پشتيبانی وهمدردی با او و خانواده اش کردند ، تشکر می کنيم
خانواده حجت زمانی
ارسال‌کننده: کامی وفا
20 Feb 2006
در اين سکون شب در اين سکوت مرگ حجت صدا ميشود از قعر روزگار فرياد ميشود و ميرسد به ارش بانگی شود به جمع پروانه شمع وگل حجت شوند به قهر آن روز آن زمان طوفان به پا شود اين کاخ پر ستم ويرانه ايی شود اين است ما سخن آری ای پليد تا کی فشرد گلو تا کی بريد صدا
ارسال‌کننده : علی يحی پور
20 Feb 2006
با درود به همهء جان باخته گان راه آزادی وسر فرازی مردم ايران وبادرود به
حبيب چاووشی قهرمان مجاهد مردم ضيابر وبادرود به ابراهيم وفائی پور قهرمان مجاهد رشت وبا درود به 120000 گلهای سرخ آزادی حجت زمانی ها برای هميشه در قلب وتارک تاريخ ايران جاودانه شدند راهشان پردوام باد .....گلی زسخره/ گلی زخون / گلی زبيشهءتنهائی يک رود بزرگ / خوف بر شب/ خاک می کند
ارسال‌کننده: جواد رضازاده يوشی
21 Feb 2006
javjam378@yahoo.de
من با تمام وجودم درود ميفرستم به بازماندگان حجّت عزيزمان. بدون شک روستای هفت چشمه وخانه وزادگاه حچّت و فلاح و خزئل زيارتگاه همهء عاشقان آزادی مردم ايران خواهد شد. من از هم اکنون به طرف زادگاه اين مقدّسين نماز عشق ميگذارم.به مادر گراميش که مادر بسيار گرامی همهء آزاديخواهان است و اين انسانهای شرافتمند و شريف در دامانش پرورده شده اند درود بی کران ميفرستم.از داشتن هموطنانی اينچنين شريف که برای آزادی خلق و ميهنشان از دست حکومت تبهکار وپليد فقيهان ازخدا بيخبر از جان عزيزشان مايه ميگذارند به خود ميبالم.به پدر گرامی اين شيرمردان درود بيکران ميفرستم. به همسر و فرزندان اين پهلوانان درود ميفرستم و به آنان از داشتن چنين پدر وهمسری رشک ميبرم.بر هموطنان داخل ميهن لازم است از حال اين عزيزان غافل نباشند.من از همينجا به خانوادهء گرامی قهرمان ملّی مردم ايران پهلوان علی اکبر اکبری نيز درود ميفرستم.براستی که ايل لر به گردن تمام مردم ايران حق بدون انکار دارند.برای من اينهمه از خودگذشتگی وفداکاری غيرقابل تصوّر است. قلب من در اين گوشهء دنيا و درين گرگ و ميش صبحگاهی برای شما عزيزانم ميطپد. به اميد واژگونی بساط ظلم در ميهن خونبارمان. هامبورگ راه اورا ترسيم...
ارسال‌کننده: اختر شهبازيان
22 Feb 2006
با انزجار از رژيم دجال و ستمگر آخوندی و سلام به روان پاک «حجت زمانی» دلير ــ يک پرسش دارم. پيام زيبا و تکان دهنده خانواده حجت زمانی گويای پوسيدگی نظام آخوندی و شرافت حجت است. هر چه در باره اين پيام رسا بگوئيم کم است.يعنی در به حق بودن اين پيام سرسوزنی ترديد ندارم. اما سئوالی که پيش می‌آيد اين است که آيا خانواده حجت در داخل کشور زندگی ميکنند؟ اگرنه که هيچ ، اصلاً سئوال تمام می شود، اما اگر در داخل کشورند پيام مزبور را که سرتاپای رژيم ددمنش آخوندی را به فضيحت کشانده ، چه جوری تفسير کنيم؟ مگر راستی راستی رژيم اينقدر دموکرات شده که توان هضم اين گونه خطابه ها را هم دارد؟ در پيامی که نام خانواده حجت زير آن است ، از دادگاه جنايت کار و ظلمت آخونديسم صحبت شده و از جمله آمده «چندان دير نپايد، که سرنگونی آنها توسط توده های به جنبش در آمده به نمايش خواهند گذاشت.ديری نپايد که مردم به جان آمده پاسداران شوم و افکار تخريبی خمينی را برای هميشه دفن خواهند کرد.» نگارش و انتشار اين پيام شورانگيز و البته به حق در رژيم آخوندی چگونه ممکن است؟ يعنی اينقدر دموکراسی در کشور جاری است؟

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________


آرشيو