زندانی سياسى ارژنگ داودى، خواستار جلوگيرى از اجراى حكم اعدام على صارمى شد


ارژنگ داودى معلم، شاعر، نويسنده، و از زندانيان سياسى، طى نامهيى به مجامع سازمانهاى بينالمللى و حقوقبشرى حكم اعدام آقاى على صارمى از زندانيان سياسى زندان گوهر دشت كرج را محكوم و از مجامع بينالمللى خواستار جلوگيرى از اعدام وى شد.
در قسمتى از نامه ارژنگ داودى به مجامع بينالمللى با اشاره به اعدام مجاهد قهرمان حجت زمانى به دست دژخيمان رژيم آخوندى در زندان اوين آمده است: از تاريخ۲۸ دى ۸۳ تا ۵ خرداد ۸۴ در بند آخر خطيهاى زندان گوهردشت با زنده ياد حجت زمانى جانباخته راه آزادى ميهن هم بندى و هم اتاقى بودم.
در زمستان همان سال که دوران تبعيد خود را در زندان مرکزى بندر عباس استان هرمزگان سپرى مىکردم مقارن با ايام عاشورا از خبر اعدام ناجوانمردانه اين جوان ۲۷ ساله شوکه شدم.
اينک در زمستان ۱۳۸۸ و باز هم مقارن با ايام عاشورا خبردار شدم که براى جناب آقاى على صارمى ۶۲ ساله يکى ديگر از هم بنديان در زندان گوهردشت حکم اعدام صادر شده است.
ضمن محکوم نمودن اينگونه احکام ظالمانه از سوى بىدادگاههاى رژيم يادآور مىشوم که در تمام کشورهاى تحت حاکميت استبداد مطلقه رنج سلول انفرادى، حبس، شکنجه، تبعيد و حتى اعدام هيچ تاثيرى در اراده سترگ مبارزان راه آزادى و دمکراسى نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________


آرشيو