گراميداشت سالگرد مجاهد قهرمان حجت زماني در زندان گوهر دشت
پنجشنبه، ۱۸ بهمن، ۱۳۸۶
بنا به گزارشهاي رسيده، عصر امروز پنجشنبه 18بهمن زندانيان سياسي زندان گوهردشت كرج، مراسم با شكوهي به مناسبت سالگرد شهادت مجاهد قهرمان حجت زماني برگزار كردند.
در جريان اين مراسم كه از ساعت 3 تا 5/6 بعدازظهر جريان داشت، زندانيان سياسي و همبندان شهيد حجت زماني با ابتكار عمل ويژه يي از طريق بلندگوي زندان پيامي را در گراميداشت حجت قهرمان براي 1800 زنداني در بندهاي 2 ، 5 ، 4 و حياط زندان پخش كردند.
در اين پيام آمده است: در مسلخ عشق جز نكو را نكشند،روبه صفتان زشت خو را نكشند،گر عاشق صادقي زمردن نهراس ،مردار بود هرانكه او را نكشند.
«بدينوسيله ما زندانيان سياسي محبوس در زندان گوهردشت كرج سالگرد شهادت حجت زماني را به خانواده گرامي و هم بندان و دوستانش تسليت ميگوييم».مراسم كه در بند 2 زندان گوهردشت برپا شده بود، با خواندن سوره والشمس آغاز شد سپس با پخش حلوا ميان انبوه زندانياني كه به دعوت دوستان و هم بندان مجاهد شهيد حجت زماني در مراسم شركت كرده بودند، ادامه يافت و حاضران براي دو زنداني سر فراز زندان گوهردشت كرج ، يعني مجاهدين شهيد حجت زماني و ولي الله فيض مهدوي فاتحه خواندند.عموم زندانيان گوهر دشت از برپايي اين مراسم استقبال كردند و در مراجعات مكرر، برگزار كنندگان را مورد تشويق و حمايت قرار مي دادند. لازم به ذكر است كه دژخميان زندان گوهر دشت از صبح امروز حسينية زندان را تعطيل كرده و زندانيان سياسي را تهديد كرده و از برگزاري مراسم بزرگداشت براي حجت قهرمان برحذر داشته بودند.

نظر شما چيست ؟  

_____________________________________________________________


آرشيو